בקתה ביער - גני אירועים ואולמות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereConceptHow-ManyWhendishKoshermy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-8095459
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • אולם, גן

  • קונספט
  • אירוע בטבע, עסקי, שישי צהריים

  • כמה מוזמנים
  • 50-600

  • מתי
  • קיץ, חורף

  • כשרות
  • כשר

בקתה ביער - גני אירועים ואולמות


בלב יערות הכרמל, שוכנת בקתה ביער. "בקתה ביער" הוקמה על הריסות מבנה עץ ישן, ששופץ ושוחזר לבקתה כפרית חמה, בעלת אופי אירופאי קלאסי. במקום אזורי בילוי שונים המתחברים כולם לאותו אירוע אחד ומיוחד. בבקתה ביער ניתן לערוך מגוון רחב של אירועים פרטיים, בין אם אלה אירועים משפחתיים או מסיבות בנושאים שונים בכל ימות השנה. האורחים שלכם ייהנו מחוויה ייחודית ואוירה אקסקלוסיבית באירוע שייזכר. המיקום הקסום של הבקתה בלב יערות הכרמל, החללים המגוונים ופינות הישיבה השונות, האוכל המדהים, תשומת הלב לפרטים וגמישות המקום בהתאמתו לכל קונספט של אירוע לאופי המארחים או קהל האורחים יוצרים את האווירה של בקתה ביער.

אירועים עסקיים

כנסים מקצועיים, סמינרים, ימי עיון וערבי גיבוש הינם חלק בלתי נפרד מהארועים שאנו עורכים בבקתה בכל ימות השנה. בשונה מהאחרים, המקום הינו "פנינה בטבע" ומציע שילוב בין נוחות ויוקרה עם טבע שוקק חיים. הרוגע ואווירת השקט תורמים את חלקם להצלחת האירוע. ישנה אפשרות לישיבת תיאטרון לעד 500 איש. כמו כן, במקום אזורי ישיבה ובילוי שונים המתחברים כולם לאותו אירוע אחד ומיוחד. הגן המקורה מתאים לכל סוגי מזג האוויר עם גג חשמלי נפתח הצופה לשמייל ולטבע העשיר מסביב.

איך מגיעים לבקתה ביער

;

כתבו עלינו

27.02.2022

10 אולמות חתונה על הים או בטבע

חתונה בים או בטבע לתפארת מדינת ישראל – מצאנו לכם 10 אולמות חתונה קרובים לטבע או ממש על חוף הים, כדי שהחתונה שלכם תהיה קסומה, בניחוחות היער או בצבע השקיעה

בקתה ביער - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
4.5
שירות
4.5
זמינות
4.5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

14 חוות דעת על בקתה ביער

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ליאור וברק-תמונה
ליאור וברק
בקתה ביער - החתונה שלנו
5
19/10/2016

כשהגענו לבקתה ביער ידענו שזה זה. ידענו שזה המקום שבו אנחנו צריכים להתחתן. המקום היה מושלם עבורנו וככה גם הרגשנו ביום החתונה. הכל היה מתוקתק, לא היה חסר שום דבר. אנחנו לא מפסיקים... לקבל מחמאות על השירות, היחס ועל האוכל המדהים :) אנחנו עבדנו מול מיקי - כל דבר קטן שהיינו צריכים הוא מיד נתן מענה. קיבלנו יחס מדהים שקשה לתאר במילים. ההרגשה שהוא נתן לנו פשוט מדהימה. מנהל האירוע היה יוסי - יוסי הוא אדיר! כל דבר הכי קטן שרצינו הוא פשוט היה שם בשבילנו! בכלל כל הצוות של המקום היה מעולה. תודה לכם על יום מושלם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קרן-תמונה
קרן
בקתה ביער- המקום המושלם
1
28/08/2016

בקתה ביער היא הבחירה הכי חשובה והכי מושלמת שעשינו. מקום קסום מהאבדות, שירות מקצועי, יחס חם ואישי ביותר, איכות והקפדה על כל הדברים קטנים כגדולים. האוכל והעיצוב גררו אינסוף מחמאות,... אווירה חמימה, נעימה, אירופאית ורומנטית. המקום המושלם לאירוע!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nir-תמונה
Nir
היה מוש-לם!
5
22/06/2015

התחתנו בבקתה ביער בחתונת שישי צהריים והיה פשוט מעולה. עוד לפני החתונה, היו זמינים לנו בכל שעה, טיפלו בנו מצוין, נענו לכל בקשה וגחמה שלנו (ואלוהים יודע שהיו לנו גחמות...). המקום... פהפה והדרך אליו מדהימה ולגמרי מכניסה לאווירה. לא פחות חשוב הוא שהמקום כולו מחולק נכון ואינטליגנטי, יש כמה "מתחמים", ככה שמי שרוצה לרקוד רוקד בפנים ומי שרוצה לשבת ולדבר יושב באזור האוכל או בחוץ והמוזיקה לא מפריעה לו. היינו יותר מ-300 איש ובכלל לא הרגישו את זה, היה מרווח ונעים לכולם, הבר תמיד היה פנוי להזמנות ומספיק עמדות אוכל לכולם. האוכל עצמו היה מעולה וקיבלנו על זה פידבקים מכל מי שנכח באירוע (בכלל, הרבה אורחים הגיבו לנו אחרי החתונה ואמרו לנו שהאירוע היה מושלם ושהמקום מעולה, יפה ונעים). תודה רבה לכולם ובמיוחד למיקי על אירוע מושלם של פעם בחיים! ממליצים ונמשיך להמליץ לכולם על בקתה ביער!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
לירן-תמונה
לירן
מקום מושלם
5
11/06/2015

מקום מושלם! ראשית אפתח באמינות המדהימה של מיקי - הבעלים. מעבר לכך, החל מהפגישה הראשונה מיקי נתן לנו את התחושה שאיך שאנחנו רוצים שהחתונה תהיה, היא תהיה. מיקי נתן לנו המלצות... ו לו - ובאמת השתלם. אציין גם את מורן, שכל פעם שהייתה לי שאלה או בקשה פניתי אליה לפני החתונה, ותמיד היה מענה אדיב וזריז, במייל או בטלפון. בזמן האירוע אנשים באו אלינו להחמיא על האוכל המצוין, קיבלו טלפונים יום אחרי על האוכל והמקום. מעבר לכך, המקום עצמו בנוי בצורה מושלמת לחתונה. החופה והישיבה בחוץ והריקודים בפנים. כולם יכולים לדבר בזמן האוכל, וגם בזמן הריקודים למי מהמבוגרים שלא רוצה לקום כי אין מוזיקה חזקה באזור זה שמפריעה להם. אנשים פשוט אמרו לנו שהם נהנו שהם יכולים לדבר אחד עם השני. בערב עצמו היה עוד קריר, בלי שאנחנו נאמר הם לא פתחו את הגג הנפתח, ואף הדליקו פטריות חימום לשולחנות. האירוע התנהל במקצועיות. מנהל האירועים - ערן, עשה בדיוק מה שביקשנו, פגשנו אותו ביום של החתונה ובאמת שלא היה צריך יותר מזה. המנות יצאו בשעות שרצינו. האירוע פשוט דפק. גם הבר על הרחבה התנהל בצורה מדהימה. בלי שביקשנו, הם הכינו מגשים של צ'ייסרים מהואן גוכים שקנינו קצת לפני שהתחילו הריקודים. והמשיכו כל הערב. לשנייה אחת לא היה תור, הצעירים פשוט שתו כמה שהם רצו ונהנו (הרי בדיוק בשביל זה קונים). ואחד הדברים החשובים לנו היה שלא יקפלו ציוד ו"יגרשו" אותנו כפי שחווינו בחתונות אחרות במקומות אחרים. מיקי עמד במילה. קודם כל העובדה שהשולחנות אוכל קצת רחוקים מהרחבה מעלימה את התחושה בכלל שהמלצרים מסדרים משהו, כי זה לא עליך. מעבר לכך, החתונה נגמרה ב3 וחצי, ולא ניקו את הרחבה ולא סידרו תוך כדי, היה מושלם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
omer-תמונה
omer
We did it!!
5
03/04/2014

ברגע שנכנסו לביקתה הבנו שזה המקום בשבילנו!! כבר משלב ההכנות והתיאומים קיבלנו ליווי צמוד ונעים מאילנה שדאגה לפרגן ולפנק בכל מקום שיכלה. בכל שאלה ובכל התלבטות אילנה והצוות היו שם... לאי סבלנות ואדיבות. במהלך האירוע עצמו, הכל עבד כמו שעון, הצוות היה עצמאי ונוהל למופת ע"י ערן. לא התעסקנו ולו בעניין אירגוני אחד במהלך החתונה. בהחלט מומלץ בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה