אלון ליבנה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אלון ליבנה - עמוד 3

דירוג גולשים

4.5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

18 חוות דעת על אלון ליבנה

יעל -תמונה
יעל
מושלם!!!!
5
30/06/2011

אלון ליבנה הוא המעצב הכי מוכשר, יצירתי, בעל מעוף שיש!!! גילוי נאות- הגעתי לאלון כבר ביום הראשון של החיפושים אחר שמלת כלה, כשידעתי שמה שיש לי בראש הוא רחוק משמלות הכלה הסטנדרטיות... ולאחר שבכל מה שמדדתי עד אז, הרגשתי לא אני. אחרי דקה של ישיבה משותפת, אלון תרגם את הרעיון שלי לתרשים הורס, שהלך והתגבש לשמלת החלומות שלי בארבעה חודשים של מדידות משותפות, החלפת רעיונות והמון המון יצירתיות. חשוב לי לציין את התהליך- מעבר לאלון המדהים וגלינה המושלמת שתפרה לי את השמלה, נורית אמא של אלון ואביטל מהסטודיו נתנו לי תמיד להרגיש הכי טוב שבעולם, הכי רצויה והכי בבית וזה נורא נורא חשוב. אין אדם אחד שלא דיבר על השמלה בערב החתונה וגם ביום שאחרי. כולם אמרו שבחיים הם לא ראו שמלה כזאת- וזו בדיוק התגובה שאני ואלון חיפשנו. הוא פשוט מדהים. המון המון תודה על חוויה מדהימה, בטוחה שתגשימו לעוד הרבה הרבה כלות המון חלומות יעל מילבאור (שביט)

הוספת תגובה
מאיר ואלה-תמונה
מאיר ואלה
שמלות מקסימות, סטודיו נפלא!
5
14/12/2010

קודם כל, ברור שהשמלה הייתה מהממת, אבל זה כבר עניין של טעם. מעבר לזה, אני רוצה לציין את היחס הנפלא שקיבלתי בסטודיו של אלון לבנה ע"י מאירה, נורית, דוריס וכמובן אלון עצמו. צוות... עי, שירותי, חם ומעניק. לרגע לא נותנים לך תחושה שאת מגזימה או קטנונית ומתייחסים לכל הערה או שאלה שלך בשיא הרצינות והמקצועיות. היה פשוט תענוג לעבוד איתם. ביום החתונה עצמו לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה וכמה אנשים לחשו לי שזאת שמלת הכלה הכי יפה שהם ראו. היה לי ממש קשה להיפרד ממנה... בחירה בטוחה!

הוספת תגובה
קראו 3 תגובות
credits וbeza-תמונה
credits וbeza
שמלות כלה מחמיאות מיוחדות באיכות גבוהה!
5
28/10/2010

הגעתי לחנות של אלון ליבנה במקרה, בעודי מחפשת שמלת ערב לחתונה של חברה-נכנסתי אגב לחנות בגלל שהכרתי אותו מהטלויזיה ועניין אותי לראות את הקולקציה שלו כי נורא אהבתי את מה שעשה... ת למרות שהכל בתוכנית היה נראה לי לא מתאים לבחורה שהיא לא דוגמנית. הופתעתי לגלות בחנות גם שמלות כלה. הייתי מאורסת כבר אך הספקתי לראות רק 2 סלוני כלה. למרות שלא הייתי מוכנה נפשית למדידות של שמלות כלה(בדר"כ זה סבללללל) השתכנעתי ולקחתי איתי לתא המדידה 2 שמלות על קולבים(כן!!לוקחים לבד ולובשים לבד!בלי דודה שאוסרת עליך לזוז ושמה אותך על שרפרף ומלבישה אותך בעודה נותנת הערות על צורת הגוף הלא מושלמת שלך) איך שיצאתי עם השמלה הראשונה, עוד לפני שהסתכלתי במראה הבנתי לפי המבטים של החברות שלי שזה זה. הלכתי למראה ונדהמתי! סוף סוף! שמלה עדינה, צעירה, מיוחדת ומחמיאה!! כל שאר השמלות שמדדתי בסלוני כלות ניראתי כאילו התחפשתי לדודה שלי. באותו רגע סגרתי פגישה כדי להביא את ההורים שכמובן התלהבו גם הם. אני חושבת שהיתרון הגדול של אלון חוץ מזה שהוא מוכשר בטירוף זה הבדים האיכותיים שבהם הוא משתמש. רואים את האיכות כבר על הקולב. בקיצור..מומלץ מומלץ מומלץ!! אהה ובסוף גם עשיתי שם את השמלת ערב- והכי כיף שהוא פתוח לשינויים ואין לו בעיה לשנות את אופי השמלה לטעמך או להתאים יותר לגזרתך(כמובן אם זה בטעם*)

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת