אלון ליבנה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אלון ליבנה - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

18 חוות דעת על אלון ליבנה

lotan.ba-תמונה
lotan.ba
אני מאוהבת! צוות מקסים!!
4.2
03/10/2013

תודה לצוות המדהים ! אלון, נורית ואינה על שמלה מדהימה, בדיוק כמו שדמיינתי! נורית , אחרי חיפושים לא מעטים, נכנסתי לחנות ובשנייה קלעת בול לכל משאלות ליבי! עם האנרגיות והצחוקים... , ידעתי שהגעתי למקום הנכון! אינה המרגיעה הלאומית שלי, תודה על כישרון יוצא דופן, סבלנות אין סופית וגם על שהעמדת אותי במקום כשהייתי צריכה :) נשיקות וחיבוקים...נתראה באירוע הבא...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נטלי מרציאנו-תמונה
נטלי מרציאנו
מילא יקר אבל ממש לא שוה את הכסף
1
03/02/2013

זהו המקום הראשון שהגעתי על מנת שאוכל לראות את שמלת חלומותיי, היה יחס די נחמד המוכרת שם ממש מתוקה,אבל זה לא מספיק אם כל הכבוד ראו שאין לה הרבה ידע היא לא מנוסה מספיק המחיר ממש לא... מצדיק את השמלה היא אמרה לי שהשמלות מתחילות ב-9.000 עד 20.000 השמלה שלא הייתה עוד קיימת אפילו דרשה 15.000 ובאמת שהשמלה שלי הכי פשוטה שיש אני לא מבינה על מה כל כך הרבה זה המון כסף למחרת צריך להחזיר הכל

הוספת תגובה
אורטל קמחי-תמונה
אורטל קמחי
אין דברים כאלההה
5
24/12/2012

הגעתי לאלון לבנה ביום הראשון של חיפוש השמלה המיועדת אחרי שני מקומות הגעתי אליו מדדתי את השמלה ופשוט הרגשתי בה הכי טבעית בעולם!! היו לי שש מדידות ובכל מדידיה התאהבתי באינה התופרת... וברינת האחראית יותר ויתר!! הן פשוט מדהימות כל נפילה קטנה הן מצליחות להרים אותך ולגרום לך להרגיש הי יפה בעולם.. הן לא מפסיקות לפרגן ולתת חוות דעת אישית שלהן.. והשמלההה יצאה מושלת בדיוק כמו שרציתי עדינה נשפכת נעימה נוחה יצאתי עם ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות לכלה!! ממליצה בחום שווה כל אגורה!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מור -תמונה
מור
אלון ליבנה- המלצה!
5
17/12/2012

אני ממליצה בחום על השמלות של אלון ליבנה. הצוות היה מקסים ותמך לאורך כל הדרך. השמלה הייתה מהממת ולא הפסיקו להחמיא עליה.

הוספת תגובה
אביטל מאזה-תמונה
אביטל מאזה
עיצוב מיוחד ומקסים
5
11/11/2012

אלון ליבנה פשוט עובד מסודר, נקי ומדהים. הצוות נותן הרגשה נינוחה ונעימה במהלך הפגישות, התופרות מקצועניות, נחמדות ומתחשבות. הכל נתפר בדיוק למידותייך, השמלה מבדים רכים ואיכותיים,... ארת יציבה לאורך כל האירוע כולל הריקודים. אם את רוצה להרגיש מעולה בערב המושלם בחייך- אלון ליבנה הוא התשובה...

הוספת תגובה
ליטל ומאור-תמונה
ליטל ומאור
סטודיו שהוא חוויה :)
5
06/06/2012

כמה כיף היה לבוא לסטודיו בכל פעם מחדש וכמה שהשמלה הזו מושלמת!!!!! הגעתי לסטודיו יד שנייה של אלון ליבנה בהרצל אחרי חוויה לא ממש נעימה במקום אחר. סגרתי שמלה, ביטלתי בשל חוסר שביעות... רצון מהשירות שקיבלתי ויצאתי עם קנס של 1300 ש"ח, כך שחיפשתי שמלה מושלמת בתקציב סביר..נשמע בלתי אפשרי? מסתבר שלא! הגעתי לחנות יד2 ופגשתי את אור המדהימה שנתנה לי למדוד כמה שמלות, ואת שמלת החלומות שמרה לסוף, הדובדבן שבקצפת..שמלת הפרפר של אלון ליבנה היא השמלה המושלמת ביותר שראיתי!!!(השמלה של קרין מגריזו אם מישהי מעוניינת בתמונה).עיצוב נקי, מיוחד, קלאסי..מושלם בקיצור. בנוסף, השמלה נוחה בטירוף!!!!מגיעה עם בגד גוף שנתפר בהתאם למידותיי. הצוות המדהים של הסטודיו קיבל אותי בחיוכים ואהבה בכל פעם מחדש, היה פשוט כיף להגיע. גם כשנתקלנו בקושי (לא נמצאה בדיוק השמלה שמדדתי אצל אור) הצוות לא היסס ולא ניסה למרוח והרגיע אותי מיד, דוריס הבטיחה שתפצה ותתפור חצאית חדשה במידה שלי, וכמובן שקיבלתי שמלה יפהפייה עם תוספות מיוחדות שביקשתי. בכל בקשה שהייתה לי, עוד לא הספקתי לצייץ וכבר הבטיחו שאין בעיה ויסדרו זאת. ממש קיבלתי את התחושה שלצוות חשוב שאהיה מרוצה יותר מהכל!! באמת מדהימות..המחיר שווה במיוחד אך יש לציין כי באמת מצאתי שמלה שהייתה בדיוק במידתי ועל כן המחיר, אבל נשבעת שהייתי משלמת הרבה יותר עבור יחס ושירות כזה ותמורה כזו לכסף! תודה צוות יקר, הייתה לי חויה מתקנת כיפית במיוחד, המון נשיקות!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
נועה -תמונה
נועה
חובה לבדוק!
5
28/03/2012

אני שכרתי את השמלה שלי מהסטודיו של אלון ליבנה(האאוטלט). ראיתי אותה בקטלוג ומאוד התלהבתי ואז הגעתי למדידה באאוטלט שלו, ששם גם המחירים סבירים בהחלט. מהרגע הראשון, התאהבתי במקום... ביטל שקיבלה אותי שם, מדדה לי את השמלה, הייתה אחראית על כך שהשמלה תתאים ותחמיא ותתוקן לפי מידותיי. השמלה יצאה מהממת, בדיוק כמו שרציתי. לא הפסקתי לקבל עליה מחמאות, כמה שהיא בטעם ומתאימה לי... היה תענוג. מומלץ ביותר!

הוספת תגובה
A וR-תמונה
A וR
מומלץ מומלץ מומלץ
5
05/01/2012

שלום לכל העומדות להתחתן (כולי קנאה בכן :-)), היות וההמלצות באתר הזה עזרו לי לא פעם אחת בבחירת הספקים, אשמח להקדיש גם מזמני ולהמליץ על הספקים שהייתי מרוצה מהם. אלון ליבנה והצוות... המדהים שלו - היו ללא ספק אחת הבחירות המוצלחות שלי. הגעתי לחנות של אלון ליבנה בדיזינגוף כי מאוד אהבתי את סגנון העיצוב שראיתי באתר. לפני כן הייתי אצל שניים-שלושה מעצבים אחרים והרגשתי שאני לא ממש מצליחה למצוא את עצמי שם. אצל אלון משהו היה אחר, קודם כל השמלות (לאלו מבינכן שאוהבות עיצוב עדין ועדיין מאוד מאוד מיוחד) היו מדהימות!! הצוות שקיבל את פניי (נורית ואביטל) עשה זאת עם שמחת חיים וסבלנות! כשמדדתי את השמלה שהכי מצאה חן בעיני בקטלוג, פשוט התאהבתי וידעתי שזו השמלה. כל דבר שמדדתי אחר כך כבר לא היה זה.... היחס החם, הסבלנות וההקפדה על הפרטים הקטנים נמשך לאורך כל התהליך ובסוף יצאה שמלה מדהימה! בקיצור - מומלץ בחום.

הוספת תגובה
רוית ורועי-תמונה
רוית ורועי
שמלת החלומות שלי
5
18/12/2011

תרשו לי לשתף אתכן בחוויה המדהימה שעברה עלי אצל אלון ליבנה. התחתנתי בדצמבר השנה, התחלתי לחפש שמלות באוגוסט (לא רציתי לעשות את זה בלחץ ושיהיה מספיק זמן לכמה מדידות שצריך) התחלתי... ל אלון ליבנה... (המשכתי לעוד כמה מעצבים בינהם גלית קורנר, יואב ריש, דורין הנוראית וכו'). שם הכרתי לראשונה את נורית - אמא של אלון. האישה המדהימה הזו נתנה לי תחושה חמימה ומחבקת ממש כמו אמא :-) הכווינה אותי למדוד מצד אחד רק דגמים שאהבתי ומצד שני גזרות שחשבה שיחמיאו לי (כי בכל זאת זו הייתה המדידה הראשונה שלי בכלל) לאחר שבחרתי את השמלה שאהבתי (הראשונה) הבנתי שהיא קצת מעבר לתקציב שלי. נורית לא ויתרה והשיגה לי אותה מה outlet בחצי מחיר. כעבור שבועיים של מדידות אצל מעצבים אחרים (ואי יכולת שחזור הוואו של השמלה המקורית) חזרתי לאלון ליבנה וסגרתי על שמלת ה outlet. במדידה הראשונה, אלון (שהיה נוכח), התופרת הראשית (גלינה המדהימה) ואביטל עדכנו אותי כי אין אפשרות אמיתית לבצע את כל השינויים שאני רוצה בשמלה (שנתפרה עבור בחורה גבוהה ורחבה ממני) ושהם לא רוצים להסתכן באי התאמה כזו. חזרתי לנורית, מודאגת קצת (לא תכננתי לשלם את מלוא הסכום אך גם לא רציתי לוותר על השמלה...) היא מיד חיבקה אותי ואפשרה לי להוסיף סכום נמוך הרבה יותר לטובת תפירת שמלה חדשה למידות גופי:-) החוויה בסטודיו הייתה מדהימה לא פחות.. אלון מוכשר בטירוף, חד ואלגנטי להחריד. גלינה היא תופרת על בעלת ידי זהב ויכולת להתמודד עם כל תחושת אי נוחות (שכל כלה מפתחת :-)) ולסיכום אביטל נהדרת. אנושית, מרגיעה ומתוקה בטירוף. לטובת חתונת חורף הכינו עבורי של חורף מדהיםםם ומחמם, ציידו אותי כמובן בכל האקססוריס והמלצה לזר וקישוטים לרכב במחיר מוזל... כמובן שביום החתונה קיבלתי טלפון על מנת לוודא שהכל בסדר ואני לא צריכה עזרה בשום דבר.. בקיצור בנות, לא יכולתי לבחור טוב יותר. השמלה (ואני) קיבלו המון מחמאות (עד עכשיו, מס' שבועות אחרי החתונה) ממליצה בחום!! בדיעבד, השמלה הראשונה שמדדתי היא זו שנבחרה :-)

הוספת תגובה
מיכל וערן-תמונה
מיכל וערן
מעצב מוכשר וצוות מדהים!!!
5
28/07/2011

אלון הוא מעצב כישרוני בטירוף... אדם נעים, צנוע, מעורב מאוד במהלך תפירת השמלה, נותן לעשות שינויים לפי רצון הכלה, ובקיצור מדהים! הצוות של אלון בסטודיו של המדידות פשוט מקסים-... ות הן אלו שעורכות את המדידה, מאוד קשובות, נחמדות ונותנות הרגשה שיש על מי לסמוך! גם הצוות בחנות היה נהדר, ביום החתונה באתי להתלבש בחנות בדיזנגוף והן היו באמת חמודות- התרגשו בשבילי, עשו לי את הטאצ'ים האחרונים ועשו אווירה טובה... ממליצה בחום!! המחיר לא יקר יחסית לדיזנגוף ולחלוטין שווה כל שקל!!! התפירה והגיזרה מדויקת ומושלמת והבדים מדהימים!

הוספת תגובה