נעה ואיילת-בוגרות בצלאל - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על נעה ואיילת-בוגרות בצלאל - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

19 חוות דעת על נעה ואיילת-בוגרות בצלאל

חנה ומתן-תמונה
חנה ומתן
אלופות!!!
5
23/02/2011

היחס, המקצועיות, העין הטובה, החיוך, ההבנה, הייחודיות, הסבלנות, ההקשבה, האווירה...כל זאת ועוד מליון סיבות! היו שווים את הנסיעה והמרחק כדי לקבל את הטוב ביותר! קיבלתי מליון מחמאות... אני מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית. לא בכל מקום אפשר למצוא שמלה צנועה שגם תראה ייחודית,מרשימה וללא טלאים, אבל אין ספק שלנועה ואיילת ידי זהב! ולכן יקירותיי, תודה רבה שהוצאתן ממני את המיטב! מאחלת לכן את כל הטוב וההצלחה שבעולם! חנהלה.

הוספת תגובה
שירי ודן-תמונה
שירי ודן
בירושלים - רק נעה ואיילת
5
14/02/2011

הגעתי לנעה ואיילת בעקבות המלצה של חברה טובה שהתחתנה כמה חודשים לפני. השמלה שלה היתה יפהפייה. כמובן שזה לא מנע ממני גם לחפש שמלות בתל אביב, אבל ככל שהלכתי והתרחקתי הבנתי שכדאי לי... לעשות יו-טרן אחד גדול ולחזור לנועה ואיילת. גישה ישירה פשוטה וכנה, אבל ללא התחנחנויות מיותרות - נועה היא שטיפלה בשמלה שלי, תמיד קיבלה אותי בזמן, במקצועיות, מוכנה לכל פגישה, מפרגנת וגם ביקורתית ויודעת ממש מה לעשות כדי שהשמלה תצא הכי יפה שאפשר. ואכן יצאה נהדרת, בדיוק מה שרציתי - בלי מחוכים או מתקנים דרקוניים - משהו רומנטי, יפה ומיוחד שאפשר להרגיש בו הכי בנוח שבעולם. יצאתי מרוצה מאוד וקיבלתי עשרות מחמאות על השמלה

הוספת תגובה
אפרת -תמונה
אפרת
המלצה בחום
5
28/12/2010

אין על נועה ואיילת, הכי טובות שיש!! אחרי חיפושים בכמה מקומות הגעתי אליהן ומיד היה ברור שאני לא צריכה לחפש יותר. יש להן מגוון מטורף של עיצובים ואפשרויות ופתיחות מאד גדולה לכל מה... תרצי יחד עם יצירתיות שפשוט יוצרות את השמלה המושלמת. כל כך נהניתי מהתהליך איתן, לבוא לסטודיו הנעים והביתי וכל פעם בכיף ועם מאור פנים יחד עם שיחות כיפיות והרגשת קלילות. כל רעיון שלהן לגבי השמלה שלי יצא מוצלח מאד וגם הביצוע המקצועי שלהן ושל סימה התופרת. במשך החתונה וגם אחרי לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה- אמרו שלא ראו כזאת מדהימה אף פעם ולי היא היתה ממש נוחה, תפורה מעולה, בלי שום תזוזה לאורך כל ההשתוללויות בחתונה. רוצי אליהן! אין מה לחפש במקום אחר! והמחירים הוגנים ממש! מזל טוב כלה:)

הוספת תגובה
noa shmulik -תמונה
noa shmulik
השמלה הכי יפה שיש ותהליך תפירה מהנה ביותר!
5
26/12/2010

עברו ארבעה חודשים מהחתונה שלנו ואני נזכרת בשמלת כלה שלי בשמחה ובהתרגשות גדולה! בכל מדידה נהניתי להגיע לסטודיו ולהיות בחברתן של נעה ואיילת. שתיהן מקסימות, נעימות ומקצועיות... השמלה שתפרתי אצלן היתה נוחה מאוד, נהניתי כ"כ לרקוד איתה והרגשתי בה הכי טוב שיש. אני ממליצה בחום!! מי שתבחר בהן- תהיה מאושרת בתהליך התפירה ומהתוצאות!

הוספת תגובה