נעה ואיילת-בוגרות בצלאל - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

נעה ואיילת-בוגרות בצלאל

053-7101591
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב

  • במיוחד בשבילך
  • הוט קוטור, שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • השכרה, תפירה אישית

  • מחיר שמלות כלה
  • 5000 עד 9000 ₪

  • מחיר שמלות ערב ושושבינה
  • 1000 עד 5000 ₪

נעה ואיילת-בוגרות בצלאל

קצת על העסק

  • 053-7101591

    מספר מקשר
    זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
  • מספרי טלפון נוספים
  • ירושלים

מצאתם טעות? ספרו לנו!

כתבו עלינו

19.10.2017

עיצוב שמלות כלה: ככה זה כשיש שתיים!

נעים מאוד: ראיון אישי עם המעצבות נעה ואיילת

נעה ואיילת-בוגרות בצלאל - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

19 חוות דעת על נעה ואיילת-בוגרות בצלאל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
נעה ואיילת שמלת כלה
4.8
19/11/2018

חיפשתי שמלה בהרבה מקומות ולא מצאתי משהו שהיה לטעמי, עד שהגעתי לנעה ואיילת. מצאתי מהר שמלה שממש אהבתי והייתי מאוד מרוצה ממנה, לאורך התהליך נעה ואיילת היו קשובות והציעו שינויים... פרו מאוד את השמלה, הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליהן. בסופו של דבר השמלה באמת יצאה מדהימה ובדיוק מתאימה לי. בקשר למחיר- מצאתי את השמלה במכירה מיוחדת שלהן לכן התאפשר לי לעשות אצלם. כנראה שאם לא היתה מכירה לא הייתי יכולה להרשות לעצמי מכיוון שהמחירים הרגילים שלנו מאוד גבוהים..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
אביגיל-תמונה
אביגיל
נהגות המשאית האהובות עלי
5
14/12/2014

מעולם לא כתבתי חוות דעת באתרים למניהם, אבל המצב פה חייב אותי לתגובה הולמת. לכל מי שרצה הגורל והיא מתחתנת, בשפיות ובנועם ורוצה לעבוד בנחת עם נשות מקצוע מעולות- לכי לנעה... חיל במיקום המאוד נוח של המקום, נמשיך לקסם של הסטודיו שבו הן עובדות, ונגיע לגולת הכותרת- איילת!!! היה כ"כ נעים לעבוד איתה, אין לחץ, יש המון התייחסות לפרטים קטנים (היא משוגעת... בקטע טוב), השמלות יפייפיות, נוחות, הגיונות ובמחירים שפויים לחלוטין. בכל פעם שהגעתי היה פשוט כיף. איילת תמיד נתנה לי תחושה מצויינת, זרמה איתי על הסגנון שבחרתי, לא דחפה לכיוונים שנראו לה רק כי היא המעצבת, אלא באמת כיבדה את רצוני, שלא לומר שגעונותי. מעבר לזה- היו מלא דברים שאני בכלל לא שמתי לב אליהם ואיילת מיד סידרה, תיקנה, פרמה, הוסיפה וכד', אין בה גרם של לחסוך עליך את המאמץ. אפילו תפרה במיוחד (בלי שבקשתי) שרוולון יפייפה כי האירוע היה בשיא החורף. מלאת יוזמה ואכפתיות, כנות והקשבה. נכון- זו רק המעצבת של השמלה ולא החתן, אבל תאמיני לי שחשוב שהמפגשים האלו יהיו נעימים וכייפים וכמה שפחות מלחיצים. מכל החתונה והארגונים- זה המקום שהכי היה שווה כל גרוש ששמתי. הייתה חוויה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
זוהר-תמונה
זוהר
נעה איילת וסימה המתוקות!
5
06/04/2014

כשנכנסתי לסטודיו של נעה ואיילת הרגשתי באווירה של בית וחמימות. ומיד התחלנו למדוד שמלות וסגרתי במקום. תוך זמן קצר כי לא היה ממש זמן להתמהמה - החתונה התקרבה. עם כמה פגישות נוספות... צרנו אני המלוות ואיילת את שמלת חלומותיי ברוגע בנועם ובסבלנות להקשיב לכל הפרטים גם שלי וגם של המלוות ולהוציא אותי הכי יפה שאפשר ואכן, השמלה עשתה את ההופעה וכולם הופתעו מיופייה ואני נהנתי ממנה ומהנוחות שלה והחתן לא הפסיק להחמיא.... תודה רבה לאיילת - שניצחה על יצירת המופת תודה רבה לנעה - שייעצה ועזרה לאורך כל הדרך. ולאחרונה חביבה, תודה רבה לסימה - שתפרה באהבה. בנות יקרות זו הייתה חוויה מיוחדת, כייפית ומשמחת מתחילתה עד סופה ואזכור אותה כל חיי. תמשיכו לשמח כמו שרק אתן יודעות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עירית-תמונה
עירית
המלצה חמה על נועה ואיילת!
5
15/03/2014

ממליצה בחום על נועה ואיילת! השמלה היתה מדהימה ביופיה, ובנוסף גם נוחה ואותנטית, וקצרה מלא מלא שבחים בחתונה, ובעיקר - גרמה לי להרגיש שאני מחוברת לעצמי ולמראה שלי. וחוץ מזה, ולא... ת חשוב - הליווי היה צמוד, חם, קשוב ואישי. המקום שלהן ירושלמי ומקסים. בקיצור - מוכשרות ומקסימות, ממליצה בחום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Adi -תמונה
Adi
נועה ואיילת- סטודיו לכלות- מומלץ בחום!!! :)
4.8
18/06/2013

בתחילת חיפושיי אחר שמלה שמחתי מאוד (!) למצוא את הסטודיו המקסים הזה! הסטודיו עצמו נעים, מזמין, ונוח! מגוון השמלות שיש להן להציע והייחוד של כל אחת מהן הוא פשוט נדיר! נועה שהייתה... איתי מתחילת הדרך הייתה מאוד סבלנית, נעימה, קשובה ותמיד זמינה, נתנה לי הרגשה שהיא שם בשבילי תמיד! ושיש על מי לסמוך! ואיילת תמיד שם לפרגן :) אציין גם לטובה את התופרת שלהם שהייתה גם היא מקסימה ומפרגנת. תמיד נתנו הרגשה שיש להם את כל הזמן שבעולם רק בשבילך..וזה כבר אומר המון! תודה רבה לכן! ולכל הבנות שמחפשות - רוצו ישר לסטודיו! :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים