דורון זאבי - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דורון זאבי - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

9 חוות דעת על דורון זאבי

שירה ויאיר-תמונה
שירה ויאיר
מקצועיות, יצירתיות ויחס מושלם
5
31/01/2012

לדורון הגענו לגמרי במקרה, דרך תמונה שמצאה חן בעינינו בחוברת מתחתנים. מהרגע הראשון נפעמנו מהכשרון, מהיצירתיות, מהטעם הטוב, מנועם ההליכות, מהגמישות ומהמקצועיות של דורון. השירות של... דורון ושל הצוות שלו המשיך להיות נעים ונהדר לאורך כל הדרך, הייתה לו סבלנות אין קץ לכל השינויים שביקשנו לבצע, ולאין ספור המדידות, ההתלבטויות והשינויים. כל הזמן קיבלנו את התחושה שאנחנו מיוחדים, שאנחנו נמצאים בראש סדר העדיפויות, ויכולנו לסמוך עליו בעינים עצומות. השמלה אכן היתה מוכנה כמעט שבוע לפני החתונה, מושלמת ויפיפיה. דורון הוסיף לה אביזרים, הכל בטעם נהדר. אני מקבלת עד היום, חודשים רבים אחרי החתונה, מחמאות על השמלה הנפלאה. מאז הפניתי חברה טובה אשר תפרה אצלו שתי שמלות מדהימות לחתונה, והיתה מרוצה לא פחות ממני. המחיר היה סביר בהחלט, והשירות שניתן בגינו היה מעל ומעבר.

הוספת תגובה
מיכל -תמונה
מיכל
הכי טוב שיכול להיות
5
15/09/2011

התרשמנו מהמקצועיות והטעם הטוב של דורון, שליווה אותנו בכל פרט מהרגע הראשון, התחשב מאוד גם בטעם האישי, וידע להמליץ בדיוק על הגזרה הנכונה והמחמיאה ועל הבדים האיכותיים ביותר. דורון... דאג לכל פרט מהלבוש, כולל התאמת אקססוריז נכונים ומדויקים לאופי שלי ולזה של הבגד גם יחד. קיבלתי הכוונה אפילו על סוג הנעל הרצויה. השמלה הייתה כייפית ומשמחת ובדיוק כפי שחלמתי, קיבלתי המון מחמאות, וההתאמה המושלמת נתנה לי ביטחון בערב שבו חשוב להרגיש הכי טוב שבעולם!! ממליצה בחום לכל מי שחשובה לה גם תפירה ועיצוב איכותיים ביותר וגם יחס מקצועי ואכפתי מכל הלב. תודה, דורון!

הוספת תגובה
liron -תמונה
liron
שמלת כלה - עוצרת נשימה
5
22/05/2011

כשחיפשתי שמלת כלה באזור ת"א נדהמתי מהמחירים המטורפים ומהעיצוב המצועצע של השמלות. אחרי שבועיים של חיפוש כשכמעט התייאשתי חברה טובה המליצה לי ללכת לראות את השמלות של המעצב דורון... י. אני מודה שהייתי מאוד סקפטית כי חשבתי שראיתי הכל (ומדדתי הכל). כשנכנסתי לסטודיו של דורון הוא הציג בפני את השמלות מהקולקציה החדשה ואני ברגע הראשון התאהבתי! כל אחת מהשמלות שראיתי הייתה מעוצבת בטוב טעם. אבל הייתה שם שמלה אחת שלא הצלחתי להוריד ממנה את העיניים. שמלה עדינה תפורה מבד איכותי (נעים על הגוף), עם גב חשוף, השוליים של הגב תפור מבד פרחוני בצבעיי פסטל בהירים. כ"כ עדין, אלגנטי ושיקי. לאחר שסגרתי מול דורון על מחיר עבור השמלה התחלנו בתהליך הידוע של מדידות, בחירת בדים וכו'.. אני מוכרחה לציין שקיבלתי שירות אמין ומקצועי. דורון והצוות שלו סיימו לתפור לי את השמלה תוך חודש ימים. הוא תמיד היה זמין לשיחות טלפון והיה קשוב לכל הבקשות שלי. אני אתן דוגמה לשירות טוב: ערב לפני החתונה אני וחבר שלי (היום בעלי) ישנו בבית מלון על המרינה וכשמדדתי את שמלה ראיתי שהיא מעט מקומטת, התקשרתי לדורון ע"מ להתייעץ אתו בנושא, והוא ישר הציע לבוא אלי ולגהץ לי את השמלה, הוא בא לחדר שלי ושל בעלי גיהץ את השמלה, איחל מזל-טוב וחזר לביתו. (אהה.. ושחכתי לציין שזה היה בשעה 10 בלילה). ביום החתונה הרגשתי טוב עם עצמי, השמלה ישבה עלי מעולה! ובהתאם לכך היו המחמאות מכל האורחים. בקיצור- מומלץ למי שרוצה לקבל שירות טוב, ואנשי צוות מקצועיים.

הוספת תגובה
נוגה וגיא-תמונה
נוגה וגיא
שמלת כלה מושלמת.....
5
16/05/2011

מיד כשפגשתי את דורון ידעתי שאת השמלת כלה שלי אני מעצבת אצלו. כבר במדידת השמלה הראשונה דורון ידע איזה שמלה אני רוצה. כמובן שהשמלת כלה יצאה פשוט מושלמת כמו שדימיינתי אותה לראשונה... כל כך מחמיאה לגוף, כל כך נסיכתית ומאוד מאוד חשוב שהשמלה הייתה נוחה בטירוף. בזמן התפירת השמלה ידעתי שאני בידיים של מעצב מוכשר וזה נתן לי שקט כדי לתכנן את שאר הדברים לחתונה (ותאמינו יש הרבה). אצל דורון והצוות שלו קיבלתי יחס חם, בייתי, משפחתי. ממליצה עליו בחום רב, לא תצטערו רק תרוויחו.

הוספת תגובה