דורון זאבי - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
052-2254025
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • שמלת כלה, שמלת ערב

  • במיוחד בשבילך
  • שמלות צנועות, מידות גדולות

  • השירות
  • קנייה, השכרה, תפירה אישית

  • שירותים
  • סלון כלות

קצת על העסק

איך מגיעים לדורון זאבי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

דורון זאבי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

9 חוות דעת על דורון זאבי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Git-תמונה
Git
פשוט כיף!
5
16/11/2014

לא ידעתי איך תיראה שמלת הכלה שלי ודורון פשוט תפר לי חלום שהתאים לי בול ! ממדידה למדידה שמחתי לראות את התוצאה וחיכיתי כבר ללבוש אותה באירוע ! התהליך כולו היה נעים וכייפי, דורון... יה קשוב לי למה שאני רוצה כדי שבסוף מה שייצא יהיה 'אני' וזה אכן הצליח ! בהשוואה לסלוני כלות שביקרתי בהם לפני שהגעתי לדורון אלו שני עולמות שונים באווירה ובהקשבה לי. מאחלת לכל כלה תוצאה כזאת מושלמת ותהליך נעים ומרגיע שכזה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shani-תמונה
shani
המלצה חמה- דורון זאבי
5
05/12/2013

דורון הוא מצעב מוכשר, ייחודי ויצירתי. היחס האישי המוענק לאורך כל התהליך משקף את אופי הסטודיו- אינטימי, עם הסתכלות על הפרטים הקטנים והכל עם חיוכים, הבנה וסבלנות. דורון תמיד זמין... נגיש, משתמש בחומרים איכותיים בלבד ותמיד ייתן לך תשובה אמיתית וכנה. מחיר סביר מאוד.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Marcia-תמונה
Marcia
הבחירה המושלמת!
5
13/02/2013

הגעתי לדורון דרך מתחתנים אחרי כמה סיבובים בדיזנגוף. ראיתי שם כמה שמלות נחמדות, אבל אף אחת מהן לא באמת נכנסה לי ללב... רציתי את "ה"שמלה! וזה בדיוק מה שמצאתי אצל דורון. קודם כל,... ילו לפני שמצאתי את השמלה האהובה עלי, הרגשתי כל כך בנוח איתו שיכולתי לבוא לבקר רק בשביל הכיף... אבל הוא לא רק חמוד. דורון הוא מוכשר ומקצוען. הוא המליץ על שמלה שבהתחלה לא כל כך נראתה לי ושבסופו של דבר מסתבר שהייתה הבחירה המושלמת. אני התאהבתי לגמרי בשמלה שלי, והיא קיבלה יותר מחמאות ממני בחתונה. בקיצור, אם אתן מתלבטות, אל תתלבטו יותר. תקפצו כבר לראות את השמלות המקסימות של דורון המקסים =)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
שרון -תמונה
שרון
המלצה חמה !!
5
21/05/2012

הגעתי לדורון אחרי חיפוש באינטרנט אחר שמלה עם קצת טוויסט , שמלה עדכנית, כדי לחסוך את הסיבוב הרגיל והצפוי בדיזינגוף. ואיזה מזל שכך עשיתי :) . מההתחלה ועד הסוף (שאני מצטערת שעוד מעט... מגיע...) הוא מלא הקשבה, מלא רצון טוב והביצוע פשוט מדהים !!! השמלה יצאה יפהפיה, איכותית, המחיר סביר בהחלט (לא יקר) והכל מרגיש ממש נכון. דורון צ'יפר בכל מה שרק יכל בדרך. חשוב לציין שזו באמת שמלה שלא רואים בשום מקום, וזה בזכות דורון. בא לי להמליץ לכל אחת להגיע לדורון כי מבחר השמלות מדהים וכל אחת תוכל למצוא משהו מיוחד ויחס כזה אישי ומקצועי - קשה למצוא ...

הוספת תגובה
נועה ותומר-תמונה
נועה ותומר
אין כמו דורון!
5
31/01/2012

הגעתי לדורון אחרי שליוויתי חברה טובה במהלך תפירת השמלה לחתונתה. כל כך התרשמתי מהמקצועיות, היצירתיות, הכשרון והיחס המעולה שקיבלה, שהיה לי ברור שדורון יהיה אחד מהאופציות הראשונות... לי לתפירת שמלת הכלה. הגעתי אליו ראשון, ולאחר מכן ראיתי עוד המון שמלות, אבל בסופו של דבר חזרתי לדורון, בלב שלם, כי פשוט לא ראיתי שום שמלה שאפילו התקרבה לשמלות של דורון. תפרתי אצל דורון שתי שמלות. כל אחת מהן היתה שונה, מיוחדת, מחמיאה ומתאימה, לאופי האירוע ולי, להפליא. דורון והצוות שלו הפגינו סבלנות ויחס מדהימים לכל ההתלבטויות, ואפילו שאירגנתי חתונה בזמן קצר, עשו ימים כלילות כדי שהשמלות יהיו מוכנות ומושלמות. הם נפגשו איתי בשעות לא שגרתיות, פגישות ארוכות, הסכימו לקבל שינויים גם ברגע האחרון, והכל בנעימות, בסבלנות, בחיוך, בצניעות ובאדיבות, וכל זאת מבלי להתפשר על האיכות. קיבלתי לא מזמן את התמונות ואני עדיין מתמוגגת מהשמלות ומהמחמאות הרבות שאני מקבלת עד היום. וגם, המחיר היה יותר מסביר.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים