סטודיו תמרה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על סטודיו תמרה - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

21 חוות דעת על סטודיו תמרה

ניב -תמונה
ניב
תמרה
5
11/09/2011

במילה אחת- מושלם! לתמרה הגעתי דרך האתר שלה. איך שהסתכלתי ידעתי שהיא זו שתעצב לי את השמלה לחתונה. כל שמלה שלה קלאסית ומדהימה ביופיה. כשהגעתי לסטודיו נוכחתי לגלות את קבלת הפנים... ה והשירות האדיב של תמרה שאין שני לו. תמרה אישה מדהימה, כשרונית, בעלת קסם אישי ורצון לעזור ולעשות הכל כדי שתהיי מאושרת ויפה ביום החתונה.(יש דבר יותר חשוב מזה!?). בשקט ובמקצועיות שלה ושל נטשה התופרת יצרו שמלה איכותית ויפייפיה. באירוע עצמו השמלה הייתה מהממת ונוחה וההוכחה לכך הן המחמאות הרבות שקיבלתי עליה.... אז המון המון תודה לכן. מומלץ בחום!!!

הוספת תגובה
שלי-תמונה
שלי
השמלה הכי יפה בעולם!
5
01/09/2011

את השמלה שלי ראיתי כבר באתר של תמרה והתאהבתי בה.. השמלה של תמרה היתה הראשונה והאחרונה שמדדתי כי היא היתה פשוט מושלמת ולא הייתי צריכה לחפש יותר... תמרה הצליחה לקחת את כל השמלות... מיינתי לי כבר מכיתה י' ולהפוך אותן לשמלה אחת במציאות... במהלך כל המדידות גם זכיתי להנות מהאופי המקסים של תמרה... וחלילה מלשכוח את נטשה שהיא התופרת הכי טובה במזרח התיכון. באירוע עצמו היה לי כל כך נוח בשמלה וכל מי שראה אותה רק החמיא ושאל מאיפה הוצאתי שמלה כזאת מההמת!!! תודה רבה לתמרה ונטשה המקסימות והמתוקות!

הוספת תגובה
anna_swe-תמונה
anna_swe
מדהימה!
5
10/08/2011

תחילה גילוי נאות: אני מכירה את תמרה מלפני הרבה שנים. יותר נכון ההורים שלי היו חברים. אך כשהתחלתי בחיפוש השמלה לא ידעתי כלל שהיא עוסקת בזה. כשראיתי באתר שלה את הקולקציה של 2011... אהבתי אך מכיוון שאין לי מידות של דוגמנית הייתי בטוחה שיקח לי הרבה זמן למצוא שמלה שגם אני אוהב וגם תחמיא לי. ביום החיפושיים הראשון קבעתי פגישות לשלושה סלוני כלות כשהפגישה הראשונה הייתה אצלה. תמרה המליצה לי על מס' שמלות מהממות שכדאי לי למדוד כשבכל אחת מהן נראתי מדהים אך התאהבתי בשניה שמדדתי ולא היה לי שום צורך ללכת לשום מקום אחר. איכות הבדים והתפירה והדגש על הפרטים הקטנים קנו אותי ותמרה.... אין מילים שיכולות לתאר את הסבלנות, האכפתיות והכשרון שלה! אחרי שתהיו אצלה לא תרצו ללכת למקום אחר!

הוספת תגובה
רוני ואודי-תמונה
רוני ואודי
תמרה ונטאשה המקסימות!!
5
06/07/2011

אני לא יודעת איפה להתחיל...תמרה לא דומה בעיני למעצבים האחרים. מה שחשוב לה זה להוציא את הכי טוב שלי, לא של דוגמנית ולא של נסיכה. גם אני הגעתי אליה דרך האתר שלה. פחדתי מאוד מעיניין... השמלה מאחר והייתי מלאה ופחדתי מחוויות שליליות שסיפרו לי על שמלות כלה. אבל... כבר במפגש הראשון מצאתי את השמלה שלי, שעל בסיס השמלה הזו תמרה ונטאשה תפרו את השמלה שלי. היו לנו המון מדידות, במהלכן ירדתי 10 קילו (-: ותמרה רק שמחה בשבילי והצרה עוד ועוד... מדובר באישה מקסימה ובסטודיו מאוד נעים וידידותי, התחושה שהיתה לי היא שיצאתי הכי טוב שיכולתי להיות...(-: היו המון מחמאות, שהשמלה לא קיטשית ומיוחדת וכמובן שהיא מחמיאה. תמרה הפכה את תהליך הכנת השמלה מהסיוט שדמיינתי לכיף גדול והיתה לאוזן קשבת ולתומכת נלהבת בדיאטה ו תודה רבה על הכל לתמרה ונטאשה!

הוספת תגובה
אילנית-תמונה
אילנית
הסטודיו של תמרה
5
02/06/2011

לסטודיו של תמרה בכפ"ס הגעתי לאחר שראיתי את הדגמים באתר האינטרנט שלה, בחרתי מתוך הקטלוג 3 דגמים שמצאו חן בעיניי ותמרה ייעצה לי לבחור בדגם שונה לגמרי. מן הרגע הראשון ניתן היה... ן במקצועיותה של תמרה וזה היה הרגע בו החלטתי לסמוך על ניסיונה ולתת לה יד חופשית, היום (3 ימים לאחר חתונתנו) אני יכולה לומר בלב שלם שההחלטה היתה נכונה. תמרה ונטאשה, התופרת המקצועית והנעימה שאיתה תמרה עובדת, הפכו את תהליך עיצוב ותפירת השמלה לחוויה נעימה, מרגשת, כיפית והכי חשוב....מחמיאה !!! כאישה מלאה (מידה 44) מצאתי אתעצמי בשמלה מחמיאה באופן יוצא דופן, המחמאות לא פסקו לרגע וההתלהבות של החתן והאורחים היתה גדולה. תמרה ונטאשה קולטות בעיניהן המקצועיות כל פרט ופרט שיש לשים עליו דגש ומתאימות את כל הנדרש. בנוסף, תמרה דאגה להינומה, של ותכשיטים מתאימים ונתנה את ברכתה החמה לחיים טובים ומאושרים, אמן :-)

הוספת תגובה
arielein-תמונה
arielein
תמרה המדהימה
5
09/04/2011

הגעתי לתמרה דרך האינטרנט, במפגש הראשון הרגשתי את החיבור ושיש על מי לסמוך למרות שלא ידעתי בדיוק איך תיראה השמלה . תמרה ונטשה המדהימות תפרו לי שמלה מדהימה, קלאסית תפורה בדיוק... תי. שפוט יפה! .. אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה המדהימה והעיצוב המדהים ... השמלה היתה חלק בלתי נפרד מהצלחת החתונה .... תמרה / נטשה - תודה רבה מכל הלב .. על העבודה הנפלאה , הסבלנות ובעיקר על המקצועיות !!! נשיקות אורית

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת