סטודיו תמרה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על סטודיו תמרה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

21 חוות דעת על סטודיו תמרה

מאיה -תמונה
מאיה
תמרה המדהימה
5
01/10/2014

הסטודיו של תמרה היה התחנה השנייה שלי בחיפוש שמלת הכלה המושלמת, ולאחריה תוכננה רשימה ארוכה של פגישות עם מעצבי שמלות אחרים. בשנייה שהתחלתי למדוד את השמלות של תמרה, ידעתי שאני אבטל... את כל הפגישות הבאות שקבעתי - לא היה לי ספק ששמלת החלומות נמצאה! מאותו רגע, כל ביקור בסטודיו המהמם של תמרה היה חוויה מדהימה ובלתי נשכחת, מלאה בקסם ורוגע שלא ניתן לתאר! בכל פעם שנכנסתי לשמלת הכלה שלי התאהבתי בה מחדש! חשוב לי לציין במיוחד לא רק את העיצוב המהמם של תמרה המוכשרת, אלא גם את איכות התפירה והבדים שנבחרים בקפידה! כל תפר וכל בד שמרכיב את השמלה הוא מדויק ונכון, ואין ספק שזה תורם המון למראה הסופי! אני רוצה להודות מכל הלב לתמרה ולנטשה המקסימות שהפכו אותי לנסיכה! הפכתם את החוויה ואת התוצר הסופי למשהו בלתי נשכח, והמחמאות לא הפסיקו לזרום :) בקצרה - רוצו לסטודיו של תמרה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Amit-תמונה
Amit
את שמלת הכלה שלי עשיתי אצל תמרה
5
14/09/2014

סגרנו את החתונה שנה לפני ובתור אחת שאוהבת שראות כמה שיותר , בדקתי 6 סלונים ומעצבים וה7 הייתה תמרה. השירות הנעים, ההרגשה שאומרים לך את האמת ולא את מה שאת רוצה לשמוע. וזו רק הייתה... הפגישה הראשונה.. הייתי אצל תמרה בסביבות ה6 מדידות , אם אני לא טועה. כל מדידה העלתה חיוך כל פעם מחדש, האיכות, היחס האדיב של נטשה ותמרה ההנאה ולפתע.. שמלת החלומות שלי מוכנה! נטשה ותמרה, נהניתי מכל רגע אתכן, חבל שזה הסתיים! אתן פשוט מדהימות, לא יכולתי לבחור מקום טוב יותר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לירן וחן-תמונה
לירן וחן
חתונה-שמלת כלה
4.5
20/06/2014

תמרה פשוט מדהימה, היא קלעה לטעם שלי בדיוק בלי שהייתי צריכה להגיד כמעט כלום. כבר מהאינטרנט ידעתי שאצלה אסגור. השמלה הראשונה שמדדתי אצלה היתה השמלה שידעתי שתהיה שלי (זאת היתה שמלה... שאפילו לא ביקשתי למדוד ותמרה אמרה לי נראה לי שתרצי אותה :)). האיכפתיות, הדיוק, הרוגע, האישיות המדהימה, ההתייחסות לכל פרט ופרט עד המזערי ביותר שלה ושל נטשה וכמובן הנוחות שוות כל שקל!!!!!! השמלה גורמת לך להרגיש פשוט נסיכה ביום המרגש בחיים! ממליצה בחום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נעה ורועי-תמונה
נעה ורועי
לא ללכת.. לרוץ!!!
5
01/11/2012

מה אגיד ומה אכתוב? אי אפשר לטעות במקום הזה!!! תמרה היא פשוט מדהימה, ההבנה שלה של הגוף הנשי זה משהו מעבר לעולם הזה והיכולת שלה לראות מה יחמיא לך ומה יעשה לך רק טוב זה יחיד ומיוחד.... הגעתי לתמרה בפעם השנייה אחרי שלפני 5 שנים אחותי התחתנה והיא הכינה לי שמלה. כבר אז אנשים לא האמינו שזו אני ועצרו אותי כל פעם בחתונה. כשהתארסתי שיחתי הראשונה היתה אליה!!! תמרה היא אדם אמיתי, כנה וישר. אדם כזה קשה למצוא בעולם החתונות.... כבר בטלפון אחרי שסיימנו לצרוח מאושר היא אמרה שחושבת על דגם מיוחד בשבילי ומתי אנחנו קובעות להיפגש. הגענו לסטודיו והיינו בשוק: כל שמלה יותר יפה מהקודמת. מהיכרותה איתי היא כמובן הוציאה מיד את שמלת חלומותיי!! שמלת וינטאג' עם עבודת תחרה צרפתית מדהימה וכתפיות מדהימות. פשוט אין מילים!!! תהליך העבודה עם תמרה ונטשה זו חוויה- בין שיחות על נעליים ועגילים ופגישות בבית קפה, לא תמצאו כזו משפחה באף מקום!!!!! השמלה היתה נוחה, נשארתי ללא שום סימן על הגוף והייתי עם מחוך (כלה לא קלה בכלל) וכולם השתאו מהיופי. בנות- אין מה ללכת לשום מקום אחר!

הוספת תגובה
חלי ועמוס-תמונה
חלי ועמוס
שמלה מדהימה קלאסית יחודית ונוחה!
5
07/09/2012

הגעתי לתמרה דרך פרסום באתר מתחתנים אחרי שעברתי כמה וכמה אתרים ואפילו ביקרתי בכמה מקומות, ותמרה עלתה על כולם!!! השמלה היתה שילוב של פריט מהקטלוג של תמרה משנת 2012 בשילוב של תוספות... שלי כמו פרחים קטנים וכתפיות תחרה ויצא פשוט מקסים! שמלה קלאסית לא נפוחה לא צמודה ובלי מחוך! הצלחתי להינות כי היה לי נוח! תפרו לי בגד גוף בדיוק למידתי, וההינומה היתה יפייפיה ! בקיצור מומלץ מאודדד!!!

הוספת תגובה
נועה וניר-תמונה
נועה וניר
נועה
5
09/07/2012

שמלת כלה של תמרה ראיתי לראשונה על חברה שהתחתנה ומייד התאהבתי! כשהגעתי לתמרה לאחר שקבעתי פגישה איתה, הייתי היחידה בסלון הכלות. מסתבר שלכל אחת היא קובעת פגישה עךמנת לתת את מלו... מת הלב לכל אחת ולא להחסיר שופ פרט שחיוני שהכלה תראה מושלם ביום זה. מדדתי מספר שמלות וממש היה לי קשה להחליט, כל השמלות היו מהממות,מונחות מדהים, קלאסה, עדינות ועדיין עם קו שלא רואים כל יום. תמרה גם ידעה להתאים לי את השמלות המתאימות למבנה גופי. השמלה אותה לבשתי הייתה יפיפיה, עדינה ומונחת בצורה מושלמת לגופי, הבליטה בדיוק את האיזורים שרציתי וטשטשה את מה שהיה צריך. בנוסף, הבד שלה היה כ"כ נעים ואוורירי.

הוספת תגובה
סיגל ורענן-תמונה
סיגל ורענן
השמלה הייחודית,המיוחדת והמעוצבת במיוחד בשבילי :)
5
20/06/2012

אז ככה,הסטודיו של תמרה היה הראשון שראיתי,וזאת השמלה השלישית שאהבתי ממבט ראשון אצלה.לא רציתי כבר לסגור למרות שדי הייתי סגורה על השמלה.רציתי להשקיט את מצפוני ולהגיד לעצמי לפחות... יתי עוד מקומות לפני שאני מחליטה על שמלת חיי ליום הכי מאושר בחיי. כמובן שבסופו של דבר חזרתי אליה(לאחר 3 מקומות בהם מדדתי שמלות) כמו גדולה :). כבר בפגישה הראשונה היתה כימיה בין תמרה לביני. תמרה קלטה את הסגנון,הרצונות והבקשות המיוחדות שלי כל כך מהר.בחרתי דגם "וינטג'" אך עדיין ביקשתי שינויים שהשמלה תהלום את אופיי הקלאסי,האלגנטי וה"צנוע". תמרה ואני חשבנו יחד איך להפוך את השמלה למושלמת והכי מותאמת בשבילי.כמובן התוצאה היתה הכי מושלמת שיכולה להיות. נטשה התופרת ותמרה הכי מקצועיות שיש.מאד חמימות ובעלות רצון לשמוע ולהפוך אותי להכי מרוצה ומאושרת.המדידות היו הכי מושקעות ושתיהן לא ויתרו עד שהתוצאה היתה מושלמת וכולנו היינו מרוצות. השמלה היתה מהממת ביופיה.לא הפסיקו להחמיא לי כל האירוע.כולם התלהבו מהסגנון והייחודיות של השמלה ובעיקר איך היא תפורה עליי בול.שוב המון המון תודה לתמרה ולכל הצוות שלה.אוהבת אתכן וכמובן אמליץ עליכן לכל כלה בעתיד :)

הוספת תגובה
רונית-תמונה
רונית
תמרה - מומלצת בחום!!!
5
05/06/2012

הגעתי לאתר האינטרנט של תמרה בחיפוש אחר שמלות כלה קלאסיות ואלגנטיות (ואגב, בעלי מצא...). משיחת הטלפון הראשונה עם תמרה, גיליתי יחס אישי ומדהים ומיד קבענו פגישה. כל השמלות שמדדתי... ל תמרה היו יפהפיות והבחירה היתה באמת קשה. לבסוף בחרתי את המושלמת עבורי. ראיתי שמלות נוספות אצל ספקים שונים אבל אין ספק שהטאצ' המיוחד של תמרה עם החיבור המדהים שהיה לי איתה הכריע את העניין. לאורך כל התהליך תמרה וצוות התופרות שלה היו מדהימות, מפרגנות ובעיקר מקצועיות. לא הייתי לחוצה בכלל מאיך שהשמלה תראה בסוף כי באמת סמכתי על תמרה והתופרות שיעשו עבודה מדהימה. כמו כל כלה, גם אני רזיתי לקראת החתונה והן דאגו לעשות את התיקונים לאורך הדרך. התכשיטים, ההינומה והשל רק השלימו את המראה שבדיוק חלמתי עליו. שמלה אלגנטית, אצילית, סקסית ועם נוכחות (בלי שום ניפוחי קצפת למיניהם). הרגשתי כמו נסיכה ביום החתונה, בעלי התעלף מלראות אותי בשמלה הזו ולא נדבר על כל המחמאות שקיבלתי מכל המוזמנים. בקיצור בנות, מי שאוהבת את הסגנון הקלאסי בלי המניירות התל אביביות, אין ספק שתמרה היא המושלמת לתפירת השמלה ביום הקסום שלכן!!

הוספת תגובה
gili -תמונה
gili
הבחירה שלי...
5
10/04/2012

גם אני כמו רבות אחרות גיליתי את תמרה באתר מתחתנים, בחיפושי באתר זה וברבים אחרים אחר שימלה לערב הגדול ניפגשתי עם כמה סלוני כלות ( שחשוב לי לציין שכולם היו נחמדים ואדיבים) . לצערי... לא הצלחתי למצוא את ה - שימלה שהכי מתאימה עבורי. לאחר הסיבוב שלי שכלל כמה ערים קצת התייאשתי כיוון שכל השמלות התאימו ויועדו בגיזרתן לבנות דקיקות או דוגמניות ואני לצערי ( או אתקן ואומר- לשמחתי) לא במידה 36. אחרי בדיקה חוזרת באתר גיליתי את הסטודיו של תמרה וכבר בצפייה בקטלוג שלה התאהבתי בכמה שמלות. קבענו פגישה והגעתי מלווה באימי ואחותי אל הסטודיו המדהים, יוקרתי ובייתי שלה. תמרה אישה מדהימה, קיבלה אותנו בחיוך ענק ועם המון נכונות למצוא עבורי את השימלה שהכי תתאים למבנה גופי ולאופי שלי ( ברור שאת זה היא יכלה לעשות רק אחרי שישבה איתי כמה דקות ושאלה אותי שאלות על עצמי ועל בן זוגי - זה היה המקום הראשון שבאמת התעניינו באופי שלי). לאחר מכן מדדנו שמלות, ( תמרה השכילה והכינה כמה מהדגמים שלה גם במידות לאנשים בעלי מבנה גוף גדול יותר משל דוגמנית). ועכשיו, אנחנו רק מחכים לאותו ערב מיוחד שיגיע.... אני ממליצה בחום לכל אחת שאוהבת שמלות קלאסיות , רומנטיות ובעלות אופי, לגשת לסטודיו , וגם אם לא תיסגרו שם שימלה, לפחות הכרתם אישה מדהימה- תמרה. שיהיה לכולכן מזל טוב!

הוספת תגובה
suzannab-תמונה
suzannab
החלום ושיברו....
1
10/04/2012

גם אני כמו רבים אחרים נתקלתי באתר של תמרה באינטרנט והתהבתי בדגם "רוני". קבעתי פגישה עם תמרה והגעתי לסטודיו שלה נרגשת. יאמר לזכותה שהסטודיו יפה משופץ ומשדר אווירה נעימה ויוקרתית.... אבל זה הדבר הטוב האחרון שיש לי להגיד אלייה. דקה אחריי שהתישבתי מול תמרה הובהר לי כי בכולללללל החנות לא קיימת שמלה אחת למדידה במידות שלי. אני מידה 40-42 אף פעם לא חשבתי על עצמי כדקיקה אבל יחד עם זאת אני לא שמנה לרמה שאיין את המידה שלי בכלל. תמרה המשיכה וציינה כמה פעמיים כי כול השמלות החנות הם למידות של דוגמניות, כול הדגמים נתפרים לדוגמניות וגם מה שלא לדוגמניות הוא למידות קטנות. כאשר ציינתי את הדגם שאני רוצה היא הבהירה לי כי דגם זה לא יתאים למידותיי כי התמונה מעבירה אשלייה של שמלה נשפכת והיא למעשה צמודה, וכיוון שהדוגמנית כול כך רזה הם ניפחו את השמלה במיוחד. כשעברתי לדגם אחר הובהר לי כי גם הוא רק מעביר אשלייה של שמלה שמתאימה לי ולמעשה לא כך העניין. בנוסף היא ציינה כי אני חייבת שמלת מחוך זאת למרות שאני לא רוצה שמלה מסוג זה. היא הוציעה לי שמילה אחת מהקולב וציינה כי היא איינה גמורה וכי אני לא יוכל למדוד גם אותה. כמו כן היא הפותא לשמוע כי אצל מעצבים אחריים כן נימצאו שמלות שהתאימו למידותיי והצלחתי למדוד אותן.(ושוב אני מידה 42!! אני מוצאת בגדים בקסטרו,) בשורה התחתונה תמרה הבהירה לי שהיא לא עושה שמלות "למידות גדולות" למרות שלא ידעתי שאני נופלת תחת הקטגורייה הזאת בכלל. היחס היה קר, משפיל ומיתנסה ויצאתי מסטודיו שלה עם דמעות בעניים. השמלות אומנם מהממות ומושקעות מה שאני לא יכולה להגיד על המעצבת מאחוריהן. עם את לא במידה 36-38 את רק תצעי ממנה בהרגשה רעה ולא נעימה.

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת