פרנקו חנה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על פרנקו חנה - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

31 חוות דעת על פרנקו חנה

revitalki-תמונה
revitalki
המלצה
4.2
01/01/2014

הגעתי לחנה לאחר מספר סיבובים, בשמלה השניה שמדדתי אצלה ידעתי שזאת השמלה!! השמלה הייתה מוכנה מהר מאוד, ללא ספק הרבה יותר נוח להגיע מאשר להסתובב בתל אביב, והכי חשוב השמלה מהממת!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Smadar-תמונה
Smadar
שמלת כלה מדהימה מחנה פרנקו!!!
5
30/12/2013

לחנה פרנקו טעם משובח ועדין בשמלות כלה. יש לה מגוון רחב של שמלות ועיצוב עכשווי. נהנתי מאוד מהשירות האדיב, האיכפתי והקשוב של חנה. מלבד היותה מוכשרת בטירוף היא גם צנועה לבבית ובאמת... איכפת לה מהלקוחה. הפידבקים בחתונה היו מטורפים לגבי כמה שהשמלה יפה ומחמיאה וכמובן שאני היתי מרוצה ביותר!!! אני ממליצה בחום רב על לקנות/להשכיר/לעצב שמלת כלה אצל חנה המדהימה!!!! תודה רבה על הכל :) סמדר

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Yael-תמונה
Yael
מדהימה!!!
5
25/10/2013

הגעתי לחנה ממש ברגע האחרון לפני החתונה. זו הייתה השמלה הראשונה שמדדתי ולא הייתי מוכנה להוריד! חנה מעצבת מוכשרת, נעימה ואיכותית! תודה לך על הכול!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Olga-תמונה
Olga
חנה פרנקו
4.8
06/07/2013

התחתנו ב- 21.5.13. אל חנה הגעתי במהלך סיבוב בכ-8 חנויות של שמלות כלה. כבר מההסתכלות באינטרנט, הדגמים שלה מאד מצאו חן בעיניי בקלאסיות, אלגנטיות ופשטות שבהם. השמלות היו בלי חצאית... פוחה ולא מוגזמות, שזה בדיוק מה שחיפשתי. חנה עצמה היא אישה מקסימה, לבבית ונחמדה. סגרתי אצלה כי הרגשתי שהשמלות שלה איכותיות ויפות והמחיר סביר. במהלך המדידות היו דברים בשמלה שלא מצאו חן בעיניי (השמלה נתפרה מאפס למידותיי), אבל ברגע שהצלחתי להעביר לחנה את רצונותיי, היא והתופרת הלכו לקראתי וסידרו את כל הדברים לשביעות רצוני. כמו כן, הייתה להן סבלנות לכך ששיניתי את דעתי די הרבה והן התאימו את עצמן לרצון שלי ושינו את השמלה בהתאם. השמלה יצאה מדהימה ומיוחדת במינה וישבה עליי בול. קיבלתי המון מחמאות, אמרו שנראיתי כמו נסיכה, והכי חשוב- החתן ממש אהב אותה. השמלה הייתה נוחה לי, למרות שמדובר בדגם עם גב פתוח, ואפילו לא החלפתי לשמלה הרזרבית שקניתי just in case. כמו כן, קניתי הינומה באיביי וחנה הציעה מיוזמתה לעזור ולחבר לה מסרקיה (למרות שלבסוף הינומה מאיביי הייתה מאיכות ירודה, אז לקחתי הינומה יפה יותר מחנה). אני מודה לחנה מקרב לב וממליצה עליה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קרן -תמונה
קרן
חנה המקסימה
5
16/05/2013

לחנה הגעתי לאחר ששמעתי עליה מחברים של הורים חנה היא הראשונה והאחרונה שראיתי, איך שהגעתי ומדדתי את השמלות ידעתי ששם אני משכירה את השמלה. השמלה הייתה מהממממממתתתת לא הייתי יכולה... קש שמלה יותר מושלמת. חנה הייתה מקסימה ומאוד נוחה הסכימה לכל שינוי שריציתי לבצע המחיר היה מדהים באמת שלא יכולתי לבקש יותר טוב מומלץ בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דניאל עזרתי-תמונה
דניאל עזרתי
ממליצה בחום!!!
5
07/03/2013

אל חנה פרנקו הגעתי דרך האינטרנט, ראיתי את הקטלוג ומאוד אהבתי! הגעתי לפגישה ומהרגע הראשון חנה מצאה חן בעיני. חנה מעצבת מאוד מוכשרת, אהבתי המון שמלות, מדדתי והתאהבתי! חנה תפרה לי... מלה שענתה על כל הדרישות שלי, יפייפיה, נוחה ומתאימה בדיוק למידותי. חנה מלבד היותה מעצבת מעולה, גם אישה מאוד נעימה, חייכנית, סבלנית, מקצועית, פשוט מדהימה! ממליצה לכל כלה להגיע לחנה פרנקו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
פאולה ודן-תמונה
פאולה ודן
ממליצה בחום
5
06/03/2013

כל החוויה של בחירה והתאמת השמלה אליי הייתה מקסימה. חנה מעצבת מקצועית ונחמדה. מדדתי אצלה הרבה שמלות, עד שהגעתי לאחת בשבילי. הייתי צריכה לעשות תיקונים קלים בשמלה, כל מה שביקשתי... ה חנה עשתה בשמחה. השמלה התאימה לי בול וקיבלתי המון מחמאות בערב החתונה. כמו כן, לא פחות חשוב, היא הייתה נוחה מאוד ולא כבדה מדי! לסיכום, ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שני-תמונה
שני
המלצה על חנה פרנקו -שמלות כלה
5
21/01/2013

אני ממליצה על חנה בחום! חנה פרנקו אישה מקסימה,סבלנית ומסבירת פנים , בחרתי מהקולקציה שלה שמלת סטרפלס איכותית, יפיפיה ועשויה בטוב טעם שהתאימה בול למידותיי. מאחר ואני בחורה דתיה... יה צורך לכסות את הכתפיים והזרועות חנה הוסיפה לי בגד גוף שהתאים בדיוק לשמלה וגם אותו היא סידרה לי לפי בקשתי,עם כל הלחץ לפני החתונה לגבי השמלה הייתי שלימה עם עצמי ומרוצה בזכותה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
einatval-תמונה
einatval
מעצבת מוכשרת ומקסימה!
4
16/11/2012

אל חנה הגעתי אחרי חיפוש נרחב באינטרנט. חיפשתי שמלת כלה מיוחדת ושונה, שמלה אלגנטית שתהיה נוחה על הגוף. התמונות בקטלוגים באתר של חנה מצאו חן בעיניי וקבעתי פגישה. הפגישה עם חנה... ימה אחרי פגישה שכבר היתה לי במקום אחר, שם חוויתי טראומה קלה עם מוכרת שניסתה לקבוע לי מהי שמלת חיי, בלי להתחשב במה שאני רוצה ובלי שהשמלה תיראה טוב עליי בכלל. בפגישה עם חנה הכל היה אחרת, הגעתי עם אמא שלי אל ביתה של חנה, שם היתה אווירה רגועה ונעימה, חנה היא אישה חייכנית ומקסימה, עדינה ובעלת טעם טוב. השיחה זרמה, חנה הבינה את הכיוון והתחלנו למדוד שמלות. כל השמלות שמדדתי מצאו חן בעיניי ונראו טוב על הגוף. לאחר עיון נוסף בקטלוג, החלטנו על כיוון מסוים ומיוחד לי וחנה החלה לעבוד על עיצוב השמלה. חנה היתה סובלנית לכל אורך הדרך, המדידות קצרות ולעניין באווירה נעימה. חשוב לציין שחיפשתי שמלה מיוחדת במחיר שפוי ואצל חנה מצאתי! ביום של החתונה קצרתי מחמאות רבות ושמחתי להיות הראשונה שלובשת את העיצוב הספציפי הזה. חנה, תודה רבה, היה לי העונג להכיר אותך! עינת

הוספת תגובה
איבון ואלדד-תמונה
איבון ואלדד
אישה מדהימה שכמוך
5
12/06/2012

הגעתי לחנה על ידי המלצה של חברה שלי שגם עשתה את השלמה דרכה. חנה נתנה לי להרגיש כמו הבת שלה, יש לה סבלנות וניסיון! היא לא מהאנשים שהאלה שיגידו כל דבר כדי שתקחי ותשלמי לה לא משנה... איך זה נראה עליך, אם השלמה לא מתאימה לך אז היא פשוט תגיד לך את זה! כל השינויים והמדידות היו חוויה, היא נתנה לי הרגשה של רוגע משהו שאצל ספקים אחרים לא היה לי. הייתי מסכמת את חנה ב3 מילים : כנות אמינות ויושר מאוד נהנתי לעבוד איתך! תודה רבה!

הוספת תגובה