פרנקו חנה - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על פרנקו חנה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

31 חוות דעת על פרנקו חנה

sharon-תמונה
sharon
שירות אדיב, איכות טובה ושמלה יפיפיה בהתאמה אישית
5
22/03/2015

הגעתי אל הסטודיו של חנה דרך המלצות, וראיתי אצלה את הגזרה שאהבתי. כאשר באתי למדידות ניסיון, חנה הייתה סבלנית מאוד, נחמדה מאוד ונעימה, היא נתנה לי למדוד כמה וריאציות של הגזרה עם... טורים שונים וגזרות דומות, לא הרגשתי לחץ מצידה כלל (כפי שקרה לי במקום אחר למשל). אפילו כשכבר ידעתי בדיוק מה אני רוצה היא המשיכה להוציא לי עוד אופציות. זה נותן הרגשה טובה ובטוחה שנמצאים בידיים טובות. חנה אפשרה לי להתאים את השמלה בדיוק לפי הרצונות שלי, סוג הבד והכל, ובכל מדידה היה נעים להגיע אליה וההרגשה ביתית וחמימה! בסוף התוצאה הייתה שמלה מהממת שהייתה בדיוק כפי שרציתי וקיבלתי עליה מחמאות רבות- שהיא נקייה, קלאסית ומושלמת :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
berti-תמונה
berti
חנה פרנקו- מומלצת!!
5
20/12/2014

הגעתי לחנה פרנקו במקרה דרך האינטרנט וזכיתי (באמת!) לפגוש אישה מקסימה ולבבית בעלת מבחר גדול של שמלות שמתאימות לכל אחת. את השמלה שלי מצאתי אחרי מדידה של שתי שמלות בלבד, והתאהבתי בה... מהרגע הראשון. מחמיאה לגוף, נוחה והכי חשוב קלאסית ומרשימה – בדיוק השילוב שחיפשתי. מי שמחפשת מקצועיות, כישרון ומחירים שווים לכל כיס, תמצא אצל חנה את מה שהיא מחפשת. אני לא יכולה להתחיל למנות את מספר האנשים ששאלו אותי מאיפה השמלה שלי כי היא באמת הייתה משהו מיוחד. מומלצת!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שיר-תמונה
שיר
שמלת כלה של חנה פרנקו
5
24/11/2014

הגעתי לחנה דרך חיפוש באינטרנט של שמלות במחירים הוגנים. אהבתי מאוד את הקולקציות שראיתי, קבעתי עם חנה והגעתי לחנות. יש שם מבחר גדול מאוד של שמלות מהממות וקלאסיות. חנה ישר הבינה מה... הסגנון שאני מחפשת והשמלה הראשונה שמדדתי היא גם זו שנבחרה... והכל בחיוך ובנעימות. אחרי הבחירה נפגשנו כדי לעשות התאמות (לא היו הרבה שינויים) והגעתי לאסוף את השמלה יום לפני החתונה- בדיוק מה שרציתי- מהממת ונוחה בטירוף! ותפורה במקצועיות. קיבלתי המון מחמאות... תודה חנה :) מומלץ בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
galit-תמונה
galit
חוות דעת- חנה פרנקו
4.5
21/11/2014

לחנה הגעתי ללא המלצה קודמת דרך האינטרנט. כבר בפגישה הראשונה מצאתי מספר דגמים שהחמיאו לי וזה בנוסף לעובדה שחנה משרה רוגע ונותנת שקט לכל כלה כדי להתחבר לטעם שלה. בקיצור, מומלץ... !!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
elinoket-תמונה
elinoket
עשיתי שמלה אצל חנה פרנקו בעיצוב אישי
5
17/06/2014

חנה הייתה מקסימה מהפגישה הראשונה. אישה חמה, חייכנית, נעימה, שמכירה את הגוף הנשי ויודעת מה יחמיא לכל אשה וכל גזרה. חנה לקחה את המידות שלי (דבר שלא עשו בסלון הקודם שהייתי בו לפני... נה) וישר התחילה להוציא לי שמלות. היא לא ויתרה ולא התייאשה והתייחסה להערות שלי בסבלנות רבה. בסופו של דבר הכי אהבתי טופ של שמלה אחת ואת החצאית של שמלה שניה, אז החלטנו שהיא תעשה לי תפירה אישית מאפס שתשלב את שני הדגמים האלו במחיר הוגן ביותר. כל מדידה חנה קיבלה אותי בחיבוק והיה ממש תענוג לבוא אליה. ממליצה עליה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
miri-תמונה
miri
חתונה 8/4/14
5
21/05/2014

לחנה הגעתי דרך אתר מתחתנים כבר בפגישה הראשונה הרגשתי שהגעתי למקום הנכון. פגשתי אישה אצילית ונעימה כל מפגש איתה קיבלה אותי בחום ואהבה. תמיד ידעה להקשיב לבקשות שלי וכל דבר שרק... י עשתה את המירב עבורי. חנה יקרה תודה רבה על שמלה קלאסית מהמהמת אין סוף של מחמאות קיבלתי,תודה על ההשקעה והיחס הרב היה לי הרגשה חמימה ונעימה לבוא כל פעם מחדש לסטודיו בביתך . ממליצההההההההה בחום רב :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
adidoshi-תמונה
adidoshi
שמלת כלה מחנה פרנקו
5
17/04/2014

אין מילים!!! אין לי איך להודות לך על הגשמת חלום!! תודה על שמלה הורסתתתתתתתת שגרפה כ"כ הרבה מחמאות ופלאשים. שמלה קלאסית ומדהימה שישבה כתפורה לגופי!!! כל מפגש איתך תמיד מלווה... וך וחיבוק חם. פשוט תענוג. ממליצה בחום

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רותם-תמונה
רותם
מומלצת ביותר
5
05/04/2014

חנה אישה אצילית ונעימה נהנתי לעבוד איתה, יש לה שמלות מהממות בצורה יוצאת דופן במחירים הוגנים ביותר. הכל אצלה מעוצב בצורה מדהימה, ההינומה, השכמיה לחופה והכל תואם ומדהים. הסטודיו... ל חנה ממוקם בבית דבר שנותן אוירה חממה וביתית בדיוק מה שחנה מעבירה גם באישיותה. חנה מקצועית ובטוחה בעצמה דבר שמשרה ביטחון ורוגע דבר שכל כלה זקוקה לו. אני נהנתי והייתי מרוצה עד הגג ממליצה בהחלט.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שלי-תמונה
שלי
שמלת כלה מדהימה של חנה פרנקו
5
02/03/2014

התחתנו ב-25.2.14 בקדמת עדן. חנה המדהימה, נענתה באופן מיידי לכל בקשה שלי אם לגבי השמלה והאביזרים הנלווים כולל תפירת הינומה חדשה בהזמנה אישית, אפילו נענתה לשגעונות שלי וגם ידעה... גיע אותי ברגעי לחץ. אל חנה הגעתי בהמלצת חברה מהעבודה ושמחתי מאוד על הבחירה. את המחמאות האין סופיות על השמלה קיבלתי ביום האירוע וגם במי שצפה בתמונות אח"כ. חנה המדהימה תרמה את ביתה ביום האירוע על מנת שאוכל להתארגן, הגיעו איתי 2 מאפרות ו4 מלוות וחנה הסכימה להכל ואירחה אותנו מדהים. כאשר בעלי הגיע בעלה של חנה ליווה את פגישתנו בליווי נגינת פ-סנתר מרגשת. חנה תודה על הכל ממליצה בחום לכל מתחתנת. אני גרה בגבעתיים והיו 5 מדידות והיה שווה את כל הנסיעות לכפר סבא.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
adik-תמונה
adik
מומלצת מאוד!!
5
14/01/2014

שמלה מהממת שגרפה אינסוף מחמאות, באיכות ועיצוב שלא נופל מתא! במחיר סביר פלוס!!! כל מי שמחפשת איכות ועיצוב ולא במחיר מופקע.. מומלץ ממש.!! חנה מקסימה , מוכשרת ונותנת שירות נהדר...

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה