דף הבית  ›  חוות-דעת ראשי  ›  חוות-דעת Inbal Dror - ענבל דרור
חוות-דעת על Inbal Dror - ענבל דרור
ציון 4.1 מתוך 5
(14 מדרגים)
פרטי העסק:
Inbal Dror - ענבל דרור
הירקון 82, תל אביב
טלפון 053-9424866 זהו מספר מקשר, הסבר
שמלות כלה וערב
הוסף חוות-דעת
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
מושלם! ! !
אני חוזרת לאתר הזה בגלל שאת החיזוק האחרון שגרם לי לבחור בענבל דרור כמעצבת שמלת הכלה שלי, קיבלתי מהתגובות החמות כאן. אני ממש מודה לכן בנות על חוות הדעת האמיתיות שנתתן כאן ומצטרפת לפירגון. עבר שבוע מ-ה-יום! יום חתונתי! ואני עדיין מקבלת מחמאות על השמלה שענבל עצבה לי. באמת שהשמלה שענבל עצבה הייתה מושלמת! פשוט מושלמת! תודה לענבל דרור ולאנשים המקסימים שעובדים איתה. ממליצה בחוםםם!
(29/04/2014)
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
תודה לענבל דרור והצוות שלה!
ברצוני לחוות את דעתי על המעצבת ענבל דרור והצוות המדהים שלה. יותר נכון ברצוני לפרגן להם על העבודה המדהימה שהם עשו עבורי. בזכותם הרגשתי מאמת מלכה בערב החתונה, לא הפסקתי לקבל מחמאות על השמלה שענבל עצבה. ממליצה בחום על ענבל דרור!
(22/04/2014)
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
ענבל המקסימה !!!
ענבל את מוכשרת ברמות אוהבת אותך המון תודה על כל מה שעשית בשבילי שירות אדיב ומקצועי אמליץ עלייך לכל החברות שלי שבע"ה יתחתנו !
(03/10/2013)
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
מעצבת בחסד עליון
אני מרגישה שאני חייבת לחוות את דעתי הכנה על המעצבת ענבל דרור. לפני ארבעה חודשים הייתי בעיצומן של ההכנות לחתונתי, הדבר שאותי הכי עניין הוא איזו שמלת כלה אלבש. את בעלי עניין יותר אילו משקאות אלכוהולים יהיו, מי ינגן בחתונה ועוד כל מיני דברים של גברים. כפי שאמרתי אותי עניינה השמלה! זה אולי ישמע קלישאתי קצת אבל אני מאמת דמיינתי את עצמי כבר מגיל חמש עומדת תחת החופה לבושה בשמלת כלה בצבע לבן בוהק. את התמונה הזאת שישבה לי חזק בתת מודע למעלה מ עשרים שנה הייתי חייבת להגשים באופן מושלם. לאחר חיפושים רבים הגעתי לסטודיו של ענבל דרור. אני חייבת לציין שההרגשה שקבלתי מענבל וצוות העובדות היתה לבבית מאוד. לאחר מדידות ראשונות שערכו כ שעה נאמר לי לחזור בעוד שבועיים. לאחר שבועיים הגעתי לסטודיו ומדדתי את שמלת הכלה. השמלה הייתה שפוט מושלמת! לא יכולתי לבקש שמלה טובה יותר. אני מודה לענבל דרור ולצוות שלה וממליצה עליה בחום רב.
(11/09/2013)
מחיר
₪0
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
שירות מהטובים שנתקלתי בהם
אני לא מרבה לתת חוות דעת אבל שאני ואישתי כיום פגשנו את ענבל חשבתי לעצמי שאישתי תבחר עוד שמלת כלה רגילה כמו שנותנת כל מעצבת. אבל לשמחתי פרט לשירות הטוב והמהיר השמלה הייתה פשוט מדהימה. באמת שאני נדהמתי. אני ואישתי מודים על השירות והשמלה היפה וממליצים בחום על ענבר דרור היקרה. תודה לך.
(11/08/2013)
מחיר
₪0
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
טוב שם טוב משמן טוב
המשפט המקסים הזה שנאמר לפני אלפי שנים כל כך נכון גם היום. הגעתי לאתר הזה בכדי לפרגן לענבל דרור אחרי החוויה המדהימה שעברתי בסטודיו שלה, ולהפתעתי אני רואה שבשבוע האחרון נכתבו שלוש חוות דעת מרושעות על ענבל ( מוזר משהו!?!? ) שבדיוק בשבוע אחד שלוש נשים מחליטות לנבל את הפה שלהן בצורה כל כך מרשעת. האמת שלי אין כל אפשרות לדעת אם מה שהן כתבו הוא נכון או לא אבל יש לי ריח רע באוויר. לאחר שקראתי את חוות הדעת המרושעות הללו קיבלתי מוטיבציה "להגן" על ענבל מכיוון שהחוויה שאני עברתי בסטודיו שלה הייתה כל כך טובה שאין מצב שחוות הדעת הללו נכתבו בתום לב. הדבר הראשון שתפס את צומת ליבי בשניה שנכנסתי לסטודיו של ענבל הוא הכח הנשי. בסטודיו שלה עובדות יותר מ30 נשים, כל אחת והתפקיד שלה. הכן המקום היה מלא בלקוחות ( מה שמעיד על טיב השירות ) אבל לא נתנו לי להמתין יותר מ 5 דקות. בכל הזמן שהייתי בסטודיו היו לפחות שתי בנות שהיו צמודות אליי, ליוו אותי לאזור המדידות, לחדר הקבלה, דאגו לי לשתיה ופשוט נתנו לי להגיש מלכה. אני מודה שהשמלה לא עלתה בזול אבל ככה זה שלא מתפשרים ואני בחתונה שלי לא התפשרתי אבל לקרוא שהנשים המתינו 3 ו 4 שעות בשביל לקבל יחס? זה פשוט הזויי. על עיצוב השמלה והאיכות שלה אני אפילו לא רוצה לדבר כי ענבל דרור נהייתה שם דבר בישראל ובעולם בזכות השמלות המדהימות שהיא מעצבת. כשאני קוראת שהיו חוטים פרומים זה פשוט מצחיק! נראה לכן שענבל דרור תוציא כלה עם שמלה פרומה? אין מה לעשות אנחנו חיים בעידן תחרותי שבו האינטרנט הוא כלי ולכן מתחרים מלכלכים בכדי להרוס לאחרים. שוב אני אומרת שאני לא יכולה להיות בטוחה אבל יש ריח רע באוויר. אחרי האושר שענבל גרמה לי להרגיש ביום חתונתי. המעט שאני יכולה לעשות זה לפרגן
(13/06/2013)
מחיר
₪0
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
פשוט אכזבה
כל פגישה הייתי צריכה לחכות משהו כמו שעה אחרי זמן התור שנקבע לי. תפרו לי משהו שלא ביקשתי בכלל עם בדים שנרים כמו שוק. היחס על הפנים. כשביקשתי שיחליפו לי את השמלה אמרו שזה כנראה לא אפשרי כי צריך לתפור לי שמלה חדשה ולא בטוח שאפשר. בקיצור המחיר יקר ולא שווה ללכת לשם ולקחת סיכון מיותר. לא ממליצה בכלל!!!!!!!!
(09/06/2013)
מחיר
₪0
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
שרידה   |  אביבים
[טעון שיפור]
אדמונד פישר 5ראשון לציון
דירוג : בתאריך: 15/10/2012 חשוב שתדעו, שחוות דעתי על ענבל דרור אינה עובדה. אלא רק דעתי האישית מהניסיון האישי שלי . חוות דעתי באופן כללי: לא להתקרב!!!!! ענבל לאחר הסגירה מתייחסת לכלות שלה בזלזול. אתן תחכו כל פעם שעות למרות שקבעתן תור, השמלות לא מוכנות בזמן, ראיתי שם כבר כלות בוכות ביום החתונה ואני חיכיתי ביום איסוף השמלה שלי מעשר בבוקר ועד 1 בלילה, ענבל אפילו לא הציעה לי עוגייה. לבסוף גם קיבלתי שמלה שהייתה מלאה בפגמים אבל פשוט התייאשתי והלכתי לתופרת אחרת ביום החתונה לתקן אותן. כל הכלות עוברות את זה. אני קראתי ביקורות כאלו ולא האמנתי אבל אני רוצה לחסוף מעוד כלה לעבור את מה שאני עברתי. כמו כולן ראיתי את השמלות של ענבל וחשבתי שהן מעלפות ושהיא באמת מתעלה מעל המעצבים האחרים בישראל. נסעתי לאשדוד קבעתי מדידה. למראית עין הכל היה בסדר, קיבלתי יחס יפה בסגירת העסקה, הבטיחו טיפול ותפירה מקצועי. הבעיות החלו כצפוי לאחר הסגירה. היה לענבל חודש וחצי לתפור את השמלה. במדידה הראשונה הכל היה במידות לא נכונות, מאכזב אך קורה שאנשים טועים ולא ייחסתי לכך חשיבות רבה. במדידה השנייה (בין כל מדידה שבוע עד שבועיים, שכל שלב כזה מייסר כי מתקרבים לתאריך החתונה ללא כל מושג איך השמלה יושבת) במדידה השנייה המחוך היה במידה מתאימה אך שום דבר מעבר לכך לא נעשה. התפלאתי והתרעתי בפני המודדות (ענבל עצמה לא נמצאת במדידות אלא אם כן בבקשה מיוחדת, שדורשת להמתין לה בממוצע שעה שעתיים מעבר לשעת הפגישה המתוכננת. כל פעם בלי יוצא מן הכלל שהגעתי למדידה לא התקדם שום דבר עם שמלה , כל פעם סיבנו אותי, כל פעם חיכיתי שעה וחצי בממוצע למרות שקבעתי שעה והגעתי במיוחד לאשדוד. זמן הוא לא רלוונטי אצל ענבל דרור, רוב הכלות שלה יושבות ומחכות כמו כלבים וממתנים, ואל תחשבו שזה עוזר להתלונן כי היא רק מאשימה את הלקוחות, או שיוצאת ומנסה לסבן אותן באמרות כמו "מאמי, כפרה, חיים שלי וכו'" השיא היה שבוע לפני החתונה כאשר הגעתי למדידה וציפיתי לראות שמלה. כמובן שלא הייתה שמלה והייתי בשוק לגלות כי לא עשו כלום! בשלב הזה כבר התחלתי לצעוק , תבינו בנות אתן תמתינו שעות על גבי שעות תקבלו יחס מזעזע והשמלה שאתן רואות בקטלוג , זה לא מה שתקבלו. איימנו בפני ענבל לבטל ולתבוע ודרשנו הסברים, וכמובן נתקלנו בקירות, לא הייתה לי ברירה אלא לקוות שהשמלה תהיה מוכנה כי היה לי רק שבוע לחתונה. מי מכן שמתכננת חתונה יודעת כמה זה מלחיץ , וענבל גרמה לי לכעוס לצעוק ופשוט גרמה לכל החוויה להיות קשה ובלתי נסבלת. ביום איסוף השמלה כאמור חיכיתי מעשר בבוקר ועד אחת בלילה, וענבל טוענת ש"ככה זה" כל הכלות שלה צריכות לחכות. אז אם אתן רוצות לסבול .. אז לכו אליה. איש הקשר שלי היה: ענבל והצוות שלה אהבתי אצל הספק: השמלה הייתה יפה אך מלאה בפגמים. והחוויה לא הייתה שווה את זה לא אהבתי אצל הספק: זוהי דוגמא אחת מתוך רבות אשר פורסמו באתרים שונים באינטרנט.אני עברתי חוויה דומה לפני מספר ימים.את המקדמה יחזירו לי רק בתנאי שאחתום שלא אתבע את ענבל.בכל אופן נשארתי ללא שמלה יומיים לפני האירוע.בושה לקהילת המעצבים הישראלית.לכל מי שאכפת נא להפיץ,חבל שלא הוזהרתי.לי בהחלט זה הרס את השבוע שהיה אמור להיות שמח ומאושר.
(05/06/2013)
מחיר
₪0
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
פשוט כדי למנוע מבנות אחרות את החוויה הלא נעימה
שלום לכולן, ענבל הצליחה להרוס למשפחתי את המצב רוח שלושה ימים לפני יום החתונה, היום לו חיכינו כמעט שנה. אמא שלי סגרה אצל ענבל שמלה כחודשיים וחצי לפני החתונה. כמובן שבמועד הסגירה הבטיחו שיעשו מה שהיא ביקשה ואף הכל תוכנן ונרשם בסקיצה. קודם כל, שתדעו- הנוהל שם זה לחכות המון זמן לפני שהתור מגיע וענבל תמיד עמוסה ולוקח זמן עד שהיא מתפנה, אם בכלל, לראות אתכן. כל פעם שאמא הגיעה למדידה היא ראתה שהשמלה לא במידה הנכונה או לא תפורה כמו שצריך, תמיד חוטים יצאו מכל עבר. תמיד הבנות אמרו שנחכה לתוצר הסופי ושיש להתאזר בסבלנות וכך עשינו. רק ששבוע וחצי לפני המדידה האחרונה השמלה נראתה "על הפנים" והתחיל הבכי והלחץ ושוב ניסו להרגיע אותה. שלושה ימים לפני האירוע, פינינו את כל היום לשמלה כי ככה ענבל ביקשה. את כ-ל ה-י-ו-ם!!!! הגענו בבוקר ולאחר שעתיים וחצי- שלוש התפנו אלינו, ענבל באה לראות, ואמרה כעבור כמה דק' " אוי קוראים לי דקה ואני חוזרת, ו... לא ראינו אותה יותר". היו תיקונים לעשות בשמלה. אמא לא אהבה אותה אבל כבר לא הייתה לנו ברירה. ואז הלכנו הביתה בחזרה ואמרו תהיו זמינות בשעות הקרובות. כל היום לא עשינו כלום כי פחדנו שפתאום יתקשרו ואז ב- 19:30 התקשרו ורצנו ישר לאשדוד והשמלה פשוט התכערה!! שלחנו לענבל תמונות של השמלה והיא אמרה שהיא לא מבינה מה קרה?! ושזה אכן נראה לא טוב ושהיא מתקשרת לבנות במתפרה ושכל אחת מעבירה את האשמה לשנייה. עוד בחורה שעובדת שם והייתה איתנו בערב שם (שכבר נהפך ללילה) אמרה שהשמלה נראית לא טוב! הציעה שנמדוד דברים אחרים ואמא מדדה המון אך לא מצאנו משהו ובנוסף, איבדנו בהם את האמון ואמא כבר לא הייתה מסוגלת להישאר שם עם הדמעות בעיניים. יצאנו ממנה ב- 22:30 ללא שמלה!!! ולמחרת חיפשנו שמלה
(04/06/2013)
מחיר
₪0
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›
חוות-דעת זו סייעה לי ?
כן לא
ענבל דרור המקסימה
אני רואה שאת מוצפת בתודות והערכות והמלצות. כן גם אני רוצה להודות ... אבל בא להיות שונה ומיוחדת כמו שתרמת לי ייחודיות בלתי מעורערת ביום החתונה שלי. הנה לך השיר חמשיר: לפעמים בחיים צפונות הפתעות חלקן נעימות וחלקן קצת פחות. הפתעה נעימה נתגלתה בדרכי לפגוש מעצבת שהפכה אותי לנסיכה של ממש. מעצבת חברית כזו לא מוצאים בכל יום ועוד כזו מוכשרת ומיוחדת. ובמילים גדולות יותר שהפכה אותי ללא פחות ממהפנטת". ענבל הייתי מוכנה להיות דוגמנית הבית שלך, זו התחושה שהציפה אותי שיצאתי מהמלתחה. תודה ואני מאוד ממליצה לכל כלה, לא לפספס אפילו אם יקר טיפה.
(07/01/2013)
מחיר
₪0
פייסבוק טוויטר הדפס
הוסף תגובה ›