ענבל דרור - שמלות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereCustomServiceComp_ServiceDressesPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ענבל דרור - עמוד 2

דירוג גולשים

4
איכות
4
שירות
4
זמינות
4
מחיר
3.5

כתבו חוות דעת

15 חוות דעת על ענבל דרור

איילת-תמונה
איילת
שירות מהטובים שנתקלתי בהם
4.5
11/08/2013

אני לא מרבה לתת חוות דעת אבל שאני ואישתי כיום פגשנו את ענבל חשבתי לעצמי שאישתי תבחר עוד שמלת כלה רגילה כמו שנותנת כל מעצבת. אבל לשמחתי פרט לשירות הטוב והמהיר השמלה הייתה פשוט... דהימה. באמת שאני נדהמתי. אני ואישתי מודים על השירות והשמלה היפה וממליצים בחום על ענבר דרור היקרה. תודה לך.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שלי-תמונה
שלי
טוב שם טוב משמן טוב
5
13/06/2013

המשפט המקסים הזה שנאמר לפני אלפי שנים כל כך נכון גם היום. הגעתי לאתר הזה בכדי לפרגן לענבל דרור אחרי החוויה המדהימה שעברתי בסטודיו שלה, ולהפתעתי אני רואה שבשבוע האחרון נכתבו שלוש... חוות דעת מרושעות על ענבל ( מוזר משהו!?!? ) שבדיוק בשבוע אחד שלוש נשים מחליטות לנבל את הפה שלהן בצורה כל כך מרשעת. האמת שלי אין כל אפשרות לדעת אם מה שהן כתבו הוא נכון או לא אבל יש לי ריח רע באוויר. לאחר שקראתי את חוות הדעת המרושעות הללו קיבלתי מוטיבציה "להגן" על ענבל מכיוון שהחוויה שאני עברתי בסטודיו שלה הייתה כל כך טובה שאין מצב שחוות הדעת הללו נכתבו בתום לב. הדבר הראשון שתפס את צומת ליבי בשניה שנכנסתי לסטודיו של ענבל הוא הכח הנשי. בסטודיו שלה עובדות יותר מ30 נשים, כל אחת והתפקיד שלה. הכן המקום היה מלא בלקוחות ( מה שמעיד על טיב השירות ) אבל לא נתנו לי להמתין יותר מ 5 דקות. בכל הזמן שהייתי בסטודיו היו לפחות שתי בנות שהיו צמודות אליי, ליוו אותי לאזור המדידות, לחדר הקבלה, דאגו לי לשתיה ופשוט נתנו לי להגיש מלכה. אני מודה שהשמלה לא עלתה בזול אבל ככה זה שלא מתפשרים ואני בחתונה שלי לא התפשרתי אבל לקרוא שהנשים המתינו 3 ו 4 שעות בשביל לקבל יחס? זה פשוט הזויי. על עיצוב השמלה והאיכות שלה אני אפילו לא רוצה לדבר כי ענבל דרור נהייתה שם דבר בישראל ובעולם בזכות השמלות המדהימות שהיא מעצבת. כשאני קוראת שהיו חוטים פרומים זה פשוט מצחיק! נראה לכן שענבל דרור תוציא כלה עם שמלה פרומה? אין מה לעשות אנחנו חיים בעידן תחרותי שבו האינטרנט הוא כלי ולכן מתחרים מלכלכים בכדי להרוס לאחרים. שוב אני אומרת שאני לא יכולה להיות בטוחה אבל יש ריח רע באוויר. אחרי האושר שענבל גרמה לי להרגיש ביום חתונתי. המעט שאני יכולה לעשות זה לפרגן

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מאוכזבת-תמונה
מאוכזבת
פשוט אכזבה
1
09/06/2013

כל פגישה הייתי צריכה לחכות משהו כמו שעה אחרי זמן התור שנקבע לי. תפרו לי משהו שלא ביקשתי בכלל עם בדים שנרים כמו שוק. היחס על הפנים. כשביקשתי שיחליפו לי את השמלה אמרו שזה כנראה לא... אפשרי כי צריך לתפור לי שמלה חדשה ולא בטוח שאפשר. בקיצור המחיר יקר ולא שווה ללכת לשם ולקחת סיכון מיותר. לא ממליצה בכלל!!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שרידה -תמונה
שרידה
אדמונד פישר 5ראשון לציון
1.5
05/06/2013

דירוג : בתאריך: 15/10/2012 חשוב שתדעו, שחוות דעתי על ענבל דרור אינה עובדה. אלא רק דעתי האישית מהניסיון האישי שלי . חוות דעתי באופן כללי: לא להתקרב!!!!! ענבל לאחר הסגירה מתייחסת... לכלות שלה בזלזול. אתן תחכו כל פעם שעות למרות שקבעתן תור, השמלות לא מוכנות בזמן, ראיתי שם כבר כלות בוכות ביום החתונה ואני חיכיתי ביום איסוף השמלה שלי מעשר בבוקר ועד 1 בלילה, ענבל אפילו לא הציעה לי עוגייה. לבסוף גם קיבלתי שמלה שהייתה מלאה בפגמים אבל פשוט התייאשתי והלכתי לתופרת אחרת ביום החתונה לתקן אותן. כל הכלות עוברות את זה. אני קראתי ביקורות כאלו ולא האמנתי אבל אני רוצה לחסוף מעוד כלה לעבור את מה שאני עברתי. כמו כולן ראיתי את השמלות של ענבל וחשבתי שהן מעלפות ושהיא באמת מתעלה מעל המעצבים האחרים בישראל. נסעתי לאשדוד קבעתי מדידה. למראית עין הכל היה בסדר, קיבלתי יחס יפה בסגירת העסקה, הבטיחו טיפול ותפירה מקצועי. הבעיות החלו כצפוי לאחר הסגירה. היה לענבל חודש וחצי לתפור את השמלה. במדידה הראשונה הכל היה במידות לא נכונות, מאכזב אך קורה שאנשים טועים ולא ייחסתי לכך חשיבות רבה. במדידה השנייה (בין כל מדידה שבוע עד שבועיים, שכל שלב כזה מייסר כי מתקרבים לתאריך החתונה ללא כל מושג איך השמלה יושבת) במדידה השנייה המחוך היה במידה מתאימה אך שום דבר מעבר לכך לא נעשה. התפלאתי והתרעתי בפני המודדות (ענבל עצמה לא נמצאת במדידות אלא אם כן בבקשה מיוחדת, שדורשת להמתין לה בממוצע שעה שעתיים מעבר לשעת הפגישה המתוכננת. כל פעם בלי יוצא מן הכלל שהגעתי למדידה לא התקדם שום דבר עם שמלה , כל פעם סיבנו אותי, כל פעם חיכיתי שעה וחצי בממוצע למרות שקבעתי שעה והגעתי במיוחד לאשדוד. זמן הוא לא רלוונטי אצל ענבל דרור, רוב הכלות שלה יושבות ומחכות כמו כלבים וממתנים, ואל תחשבו שזה עוזר להתלונן כי היא רק מאשימה את הלקוחות, או שיוצאת ומנסה לסבן אותן באמרות כמו "מאמי, כפרה, חיים שלי וכו'" השיא היה שבוע לפני החתונה כאשר הגעתי למדידה וציפיתי לראות שמלה. כמובן שלא הייתה שמלה והייתי בשוק לגלות כי לא עשו כלום! בשלב הזה כבר התחלתי לצעוק , תבינו בנות אתן תמתינו שעות על גבי שעות תקבלו יחס מזעזע והשמלה שאתן רואות בקטלוג , זה לא מה שתקבלו. איימנו בפני ענבל לבטל ולתבוע ודרשנו הסברים, וכמובן נתקלנו בקירות, לא הייתה לי ברירה אלא לקוות שהשמלה תהיה מוכנה כי היה לי רק שבוע לחתונה. מי מכן שמתכננת חתונה יודעת כמה זה מלחיץ , וענבל גרמה לי לכעוס לצעוק ופשוט גרמה לכל החוויה להיות קשה ובלתי נסבלת. ביום איסוף השמלה כאמור חיכיתי מעשר בבוקר ועד אחת בלילה, וענבל טוענת ש"ככה זה" כל הכלות שלה צריכות לחכות. אז אם אתן רוצות לסבול .. אז לכו אליה. איש הקשר שלי היה: ענבל והצוות שלה אהבתי אצל הספק: השמלה הייתה יפה אך מלאה בפגמים. והחוויה לא הייתה שווה את זה לא אהבתי אצל הספק: זוהי דוגמא אחת מתוך רבות אשר פורסמו באתרים שונים באינטרנט.אני עברתי חוויה דומה לפני מספר ימים.את המקדמה יחזירו לי רק בתנאי שאחתום שלא אתבע את ענבל.בכל אופן נשארתי ללא שמלה יומיים לפני האירוע.בושה לקהילת המעצבים הישראלית.לכל מי שאכפת נא להפיץ,חבל שלא הוזהרתי.לי בהחלט זה הרס את השבוע שהיה אמור להיות שמח ומאושר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ללא שם-תמונה
ללא שם
פשוט כדי למנוע מבנות אחרות את החוויה הלא נעימה
1
04/06/2013

שלום לכולן, ענבל הצליחה להרוס למשפחתי את המצב רוח שלושה ימים לפני יום החתונה, היום לו חיכינו כמעט שנה. אמא שלי סגרה אצל ענבל שמלה כחודשיים וחצי לפני החתונה. כמובן שבמועד הסגירה... בטיחו שיעשו מה שהיא ביקשה ואף הכל תוכנן ונרשם בסקיצה. קודם כל, שתדעו- הנוהל שם זה לחכות המון זמן לפני שהתור מגיע וענבל תמיד עמוסה ולוקח זמן עד שהיא מתפנה, אם בכלל, לראות אתכן. כל פעם שאמא הגיעה למדידה היא ראתה שהשמלה לא במידה הנכונה או לא תפורה כמו שצריך, תמיד חוטים יצאו מכל עבר. תמיד הבנות אמרו שנחכה לתוצר הסופי ושיש להתאזר בסבלנות וכך עשינו. רק ששבוע וחצי לפני המדידה האחרונה השמלה נראתה "על הפנים" והתחיל הבכי והלחץ ושוב ניסו להרגיע אותה. שלושה ימים לפני האירוע, פינינו את כל היום לשמלה כי ככה ענבל ביקשה. את כ-ל ה-י-ו-ם!!!! הגענו בבוקר ולאחר שעתיים וחצי- שלוש התפנו אלינו, ענבל באה לראות, ואמרה כעבור כמה דק' " אוי קוראים לי דקה ואני חוזרת, ו... לא ראינו אותה יותר". היו תיקונים לעשות בשמלה. אמא לא אהבה אותה אבל כבר לא הייתה לנו ברירה. ואז הלכנו הביתה בחזרה ואמרו תהיו זמינות בשעות הקרובות. כל היום לא עשינו כלום כי פחדנו שפתאום יתקשרו ואז ב- 19:30 התקשרו ורצנו ישר לאשדוד והשמלה פשוט התכערה!! שלחנו לענבל תמונות של השמלה והיא אמרה שהיא לא מבינה מה קרה?! ושזה אכן נראה לא טוב ושהיא מתקשרת לבנות במתפרה ושכל אחת מעבירה את האשמה לשנייה. עוד בחורה שעובדת שם והייתה איתנו בערב שם (שכבר נהפך ללילה) אמרה שהשמלה נראית לא טוב! הציעה שנמדוד דברים אחרים ואמא מדדה המון אך לא מצאנו משהו ובנוסף, איבדנו בהם את האמון ואמא כבר לא הייתה מסוגלת להישאר שם עם הדמעות בעיניים. יצאנו ממנה ב- 22:30 ללא שמלה!!! ולמחרת חיפשנו שמלה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
nikaz-תמונה
nikaz
ענבל דרור המקסימה
5
07/01/2013

אני רואה שאת מוצפת בתודות והערכות והמלצות. כן גם אני רוצה להודות ... אבל בא להיות שונה ומיוחדת כמו שתרמת לי ייחודיות בלתי מעורערת ביום החתונה שלי. הנה לך השיר חמשיר: לפעמים... ים צפונות הפתעות חלקן נעימות וחלקן קצת פחות. הפתעה נעימה נתגלתה בדרכי לפגוש מעצבת שהפכה אותי לנסיכה של ממש. מעצבת חברית כזו לא מוצאים בכל יום ועוד כזו מוכשרת ומיוחדת. ובמילים גדולות יותר שהפכה אותי ללא פחות ממהפנטת". ענבל הייתי מוכנה להיות דוגמנית הבית שלך, זו התחושה שהציפה אותי שיצאתי מהמלתחה. תודה ואני מאוד ממליצה לכל כלה, לא לפספס אפילו אם יקר טיפה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נעמה ודן-תמונה
נעמה ודן
תודה על פינוק ועיצוב מושלם
5
07/11/2012

אנו רוצים להודות מעמקי ליבינו ומחשבותינו לך ענבל דרור. על שימלה מעוצבת להפליא שהקסימה את אותי ואת דן שלי, את האורחים ובמיוחד את הצלם שבפירוש ציין כי ליבו לא הלם כבר הרבה זמן!... י ממליצה על עינבל כמעצבת האולטימטיבית עם האלטרנטיבות העיצוביות והוינטג'יות שטרם נראו בנוף חלונות הראווה ומסלולי האופנה. הרמה פשוט יוצאת דופן מה שהופך עבור כול כלה וכלה למלכה של ממש. גם השירות והיחס היו מעבר למצופא ועו דממעצבת שנחשבת למובילה בתחומה לא רק בארץ אלא גם בחו"ל. תודה גם לצוות הנהדר של ענבל שטרם רבות גם למראה שלי ובייחוד העצים את החוויה של להפוך לכלה וביום החתונה! באמת באמת תודה!

הוספת תגובה
ליהיא  וברק-תמונה
ליהיא וברק
עינבל יש רק אחת
5
09/10/2012

ממש כמו אופן הדירוג הקיראטיבי שלכם .. כך גם אני וברק רוצים להודות מקרב כול אברי הגוף והמחשבה, על השירות המקסים שקיבלנו בסטודיו של עינבל דרור... לאורך כול הדרך ... למרות שאוטוטו... ני נכנסת לחופה ... וטרם הגיע יומי ללבוש את השימלה אני מודה לך עינבל על כול הליווי ועוד כמה ימים זה פשוט יקרה ובגדול ולא מעט בזכות השימלה המדהימה שאלבוש! אני גם רואה שיש הרבה עלמות שמרוצות, כך גם אני !

הוספת תגובה
לירון וירון-תמונה
לירון וירון
ענבל דרור המעצבת הכי טובה בארץ!!!!
5
27/08/2012

אם יש משהו שהפך לי את יום החתונה שלי למושלם זה היה השמלה של ענבל דרור..נראתי כאילו שלפו אותי מהוליווד. האורחים לא מפסיקים לדבר על השמלה. השירות היה מעולה ענבל בחורה מהממת ומוכשרת... שאין מילים לתאר.נסעתי במיוחד מהמרכז לאשדוד כדי לתפור אצלה שמלה והיה שווה כל שקל!!!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
סאן להב-תמונה
סאן להב
יום החתונה שלי אצל ענבל דרור
5
16/07/2012

בראש ובראשונה, איך שדרכתי שם רגל רק להסתכלות, כבר קיבלתי מחמאות, פירגונים ואיחולים לבביים לקראת היום הגדול. העיצובים ברמה אחרת, לא ראיתי מעצבים ותפירה ברמה כזו גבוהה. כל הצוות... רגן ודואג, מקום לבבי ומשפחתי מכל דרגות התפקידים. ענבל, המעצבת, מעצבת בחסד עליון! משקיעה את כל כולה בכלות שלה ומוציאה את כולן מיליון דולר. לא יכולתי לבקש יחס ושירות טוב יותר. לקחתי מענבל 2 שמלות מקולקציית 2012 במחירים מתחשבים לכל כיס ועיצוב יחיד ומיוחד. עד היום אני מקבלת פירגונים על השמלות ואיכותן.

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת