Rio Djs - ריו דיג'ייס - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

Rio Djs - ריו דיג'ייס

053-9369979
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, זמר/ת, להקה, הרכב מוזיקלי

  • מיוחדים
  • כנרים וכנריות, נגני סקסופון, נגני גיטרה, פסנתרנים

Rio Djs - ריו דיג'ייס

קצת על העסק

איך מגיעים לRio Djs - ריו דיג'ייס

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

Rio Djs - ריו דיג'ייס - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על Rio Djs - ריו דיג'ייס

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
liad-תמונה
liad
הבחירה המושלמת!!!
5
21/06/2016

כמו כל זוג שמתכנן חתונה מצאנו את עצמנו מתלבטים רבות לגבי מי יהיה ה''מנצח'' על האווירה בחתונה שלנו.. לאחר לא יותר מדי חיפושים נתקלנו בבן אדם המדהים הזה שנקרא אביב בן חיון!!! אביב... היה קשוב לבקשותינו וניהל בצורה מדהימה את האווירה לאורך כל החתונה.. קריאת הקהל שלו והעושר המוזיקלי הם אלה שהתוו את הדרך לרחבה סוערת מלאה באנשים שכל מה שמעניין אותם באותם מס' שעות זה רק לרקוד ולהנות!! לא ניתן לתאר את במילים את האושר ואת תחושת הסיפוק שלנו מהבחירה המושלמת בריו דיג׳ייס!!! תודה ענקית לאביב בן חיון וגל כהן על חוויה מדהימה שעדיין לא הספקנו להתאושש ממנה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיטל ותןמר-תמונה
מיטל ותןמר
החתונה של יניב ומיטל
5
10/11/2015

ממליצים בחום ובאהבה על ריו דיג'ייס!! התחתנו ב21/5/15 והם עשו לנו חתונה בלתי נשכחת!! היחס החם שקיבלנו, ההמלצות על שירי הכניסה והסלואו, הסבלנות האינסופית והמקצועיות שלהם הם הסיבה... שבחרנו בהם ולא טעינו!! הייתה מסיבה מטורפת, הרחבה הייתה מלאה לכל אורך האירוע, האווירה הייתה מעולה, הם יודעים לקרוא את הקהל ולהתאים את עצמם לאורחים שזה הכי חשוב!!! אנחנו והאורחים שלנו נהננו מכל רגע ! ואחרי החתונה שאלו אותנו בלי הפסקה מי היה הd.j!! פשוט מצויינים !!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים