מייקאובר makeover - להקות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מייקאובר makeover - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
4.5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על מייקאובר makeover

Yinon-תמונה
Yinon
הלהקה שעשתה לנו את חתונת המאה!!! (הקודמת)
5
03/07/2013

ראינו את "מייקאובר" לראשונה בפסטיבל טעם העיר בתל אביב רגע אחרי שהתארסנו והתלהבנו בטירוף. החלטנו כבר אז שאנחנו רוצים שהם ינגנו בחתונה שלנו. רצינו לעשות, חתונת קונספט מגניבה של... רי שנות ה90 וקיווינו שהם יוכלו לעמוד באתגר. יצרנו קשר עם יובל, מנהל הלהקה, וסיפרנו לו על כל החלומות שלנו, והוא שמח לעזור בפגישה נחמדה על כוס קפה בא הוא הקשיב ונתן לנו הרגשת ביטחון שכל כך חשובה לפני חתונה ועצות טובות. הציפיות היו בשמיים...אבל הופתענו. זה היה הרבה יותר טוב משחשבנו, זה התחיל בקבלת פנים, בהרכב מצומצם הם נתנו הופעה מרגשת, עד השיר חופה (MORE THEN WORDS) שהיה מרגש ממש. ואז בריקודים זה היה מטורף! צעירים ומבוגרים רקדו בטירוף ושרו בהתלהבות עם הלהקה, האווירה הייתה מדהימה. והם נתנו הופעה הרבה יותר ארוכה ממה שהם התחייבו. פשוט היה כיף!!!! אנחנו יום אחרי החתונה ואורחים לא מפסיקים להתקשר שזאת הייתה החתונה הכי מדהימה ומיוחדת שהם היו בה, וכולם מזכירים את הלהקה. אז תודה רבה! על החתונה הכי מדהימה בעולם! מתלהבים ואוהבים, נעמה וינון

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
nhhetucr-תמונה
nhhetucr
בת מצווה
5
17/06/2013

לראשונה שמעתי את הלהקה כאשר הוזמנו להופיע כאן בקיבוץ (בית גוברין) בחג שבועות שעבר. הם היו כל כך טובים שגם הוזמנו להרקיד במסיבת פורים- והם הרקידו והרקידו. כבר אז ידעתי שהם יהיו... ת מצווה של בנותיי. וכך קרה- הזמנתי אותם לחגיגת בת המצווה, והאורחים פשוט נישבו בקיסמם. הלהקה מדהימה, שונה, מביאה משב רוח רענן , אחר, מקפיץ ושובה . רב האורחים שלי שלא רקדו , נהנו מאחלה הופעה של להקה שלא נגמרה לה ולו לשנייה הסוללה , הלהקה שומרת על רמה גבוהה במהלך כל הערב. כמו כן, הם שיתפו את בנותיי בשירה שגם זה היה יוצא דופן ונחמד. בקיצר . ממליצה בחום!!!

הוספת תגובה
timorit-תמונה
timorit
אחלה להקה אבל
4.5
26/02/2013

היינו בקשר עם הלהקה תקופה של חודש לפני החתונה, ובפרט עם יובל המנהל, שהיה מאד קומוניקטיבי ושירותי לאורך הדרך. לאחר שחתמנו על החוזה, שלחנו את רשימת הסגנונות שבהם אנחנו מעוניינים,... בהרנו במה אנחנו לא מעוניינים, ולקראת מועד החתונה עצמה הוספנו מספר שירים ספציפיים שביקשנו שינגנו. רשימת שירים לא נשלחה אלינו. בסיכומו של דבר ההופעה הייתה מוצלחת והביקורות מצד האורחים היו מצוינות. עם זאת, אנחנו חשנו מעט אכזבה לאור העובדה שבחלקים מסויימים בהופעה נראה היה שהם זורמים עם ליין קבוע שלהם ללא קשר של ממש למה שביקשנו. כך למשל, שיר של רוקסט שהובטח לא נוגן, ומנגד שיר מזרחי שממש לא הוגדר כחלק מהליין נוגן; בכלל ביקשנו להמעיט עם ישראלי וקיבלנו יחסית הרבה. לרוץ למנהל הלהקה באמצע החתונה ולהתלונן על הליין המוזיקלי זו חוויה בהחלט מיותרת. עם זאת כאמור, היתה הופעה מוצלחת. אנחנו ממליצים על הלהקה אבל למי שהסגנון במוזיקלי חשוב לו - חובה לתאם ליין מוזיקלי פר שיר עם הלהקה, אחרת היחס לבקשות יהיה בעיקר כאל המלצות לא מחייבות.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דפנה קוט-תמונה
דפנה קוט
אדירים!
5
11/12/2012

הפעם הראשונה שראיתי את להקת מייקאובר הייתה בבר ה'בלייז' בירושלים. מאז, לא משנה מה, אין מצב שאני מפסידה אותם. האנרגיות שלהם - ושהם יוצרים - זה דבר מטורף. המוזיקה, הקאברים, הקצב, -... באמת, אין דברים כאלו טובים. פשוט לא קיים. להקה אדירה, כיף גדול, עושה חשק להתחתן רק בשביל להזמין אותם.

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
הילה גל-תמונה
הילה גל
להקת מייקאובר הייתה מעולים!!
4
21/11/2012

ראיתי את הלהקה ממש במקרה בחתונה של חברה שלי. כבר מקבלת הפנים הבנתי שמדובר במשהו אחר. נהנתי מאוד ממופע הקבלת פנים שלהם, גרסאות נעימות וזמרת מצויינת. במופע המרכזי כבר היה מדובר... הו מיוחד. 6 נגנים עם זמר שעשה שמח לאורך כל הערב. להיטים מכל הזמנים ממש ללא הפסקה כסוג של דיג'י בלייב. מודה שלא חשבתי על להקה באירוע החתונה שלי. מייקאובר גרמו לי לשקול בחיוב את העניין והם מופיעים אצלי בחתונה.

הוספת תגובה