ארתור גורדון דיג'יי פרטידו - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ארתור גורדון דיג'יי פרטידו - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על ארתור גורדון דיג'יי פרטידו

שרון ונועם-תמונה
שרון ונועם
ארתור גורדון האחד והיחיד
5
03/11/2011

שלום לכולם אנחנו התחתנו בראשון לנובמבר ובחרנו את ארתור כDJ מהרגע הראשון נוצר קשר חם, ראינו עבודות שלו והתלהבנו.... את התפריט מוסיקה בנינו יחד כאשר אני סיגננתי פחות או יותר מה אני... רוצה אך בחתונה עצמה ארתור ידע לקרוא את הקהל, ולהקפיץ אותם היטב כאחד (מבוגרים צעירים).. מה עוד יש לי לומר על ארתור?! תותח על!!! עשה לנו ערב פיגוז, ובאמת שאני ממליצה בחום לא לחשוב פעמיים כי הוא נדיר, חביב מדליק ויודע לעשות היטבבבבב את העבודה בהזדמנות זאת נגיד לך תודה ארתור ושאנחנו שמחים שהיית איתנו.

הוספת תגובה
טל ואריאל-תמונה
טל ואריאל
ארתור גורדון האיש האגדה
5
08/12/2010

אחת הבחירות הכי המוצלחות של הערב. ארתור אתה מלך!!!! בזכותך היה ערב בלתי נשכח :) המון תודה ונתראה בשמחות,

הוספת תגובה
לירון ושימי ושימי-תמונה
לירון ושימי ושימי
וואיייייייייייי איזה אירוע אין על ארתור גורדון התותח!!!! לירון ושימי
5
06/12/2010

ל DJ התותח שלנו ארתור גורדון האחד והיחיד שדאג להרקיד את כולם עד הבוקר כולל את הסבתות הפולניות. (ולא בגלל שזה האירוע שלנו אבל הוא עשה הכי שמח שיש) האורחים סירבו ללכת הביתה,הוא... רא את הקהל ומתאים את עצמו לזוג ולקהל ומרצה את כולםםםםם! פשוט #1 אין מילים לתאר איזה אירוע הוא עשה לנו וכמה מחמאות קיבלנו עליו. תמיד הרחבה היתה מלאה ולא הפסקנו לקבל מחמאות גם במהלך האירוע וגם אפילו חודש אחרי דיג'י תותח בן אדם מעלףףףףף התאהבנו בו.

הוספת תגובה