D.J אסף שגיא - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 8 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על D.J אסף שגיא - עמוד 8

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

91 חוות דעת על D.J אסף שגיא

Gilad וMichal-תמונה
Gilad וMichal
אין מילים!!
5
08/01/2012

אל אסף בעלי ואני הגענו דרך גן הפקאן, שם נערכה החתונה שלנו. מהפגישה הראשונה, הרגשנו שיש כימיה טובה בין כולנו ושיש אוזן קשבת לטעם המוסיקלי שלנו (שהוא די סטנדרטי). בערב עצמו, שאגב... היה יום ההולדת של אסף, המוסיקה הייתה פשוט מושלמת!!! הערב עבר בצורה חלקה! חברים שהיו ונאלצו ללכת מוקדם סיפרו לי שהתקשו לעזוב בשל המוסיקה שהייתה כ"כ טובה ומרקידה! רחבת הריקודים הייתה מלאה עד אחרי אחת בלילה באמצע השבוע! מבחינתנו החתונה שלנו הייתה פשוט מושלמת ולא מעט מזה בזכות המוסיקה ורחבת הריקודים המלאה!! תודה רבה אסף!!!!! :-)

הוספת תגובה
שני וגיל-תמונה
שני וגיל
פשוט מדהים !!!
5
24/11/2011

לאסף הגעתי דרך גן הפקאן שהמליצו עליו מאוד. אני בעברי התחתנתי כבר ובגן שבו התחתנתי המליצו לי על DJ והתאכזבתי קשות ולכן ממש פחדתי לחזור על אותה הטעות. בן זוגי ישר התלהב מאסף וביקש... שלא אתן לנסיון העבר להשפיע עליי. נסענו לפגוש אותו - קודם כל מדובר באדם קסים, נעים, מדבר בגובה העיניים. אסף עשה רשימה של שירים שבעלי ואני אוהבים, ביקש לדעת באיזה קהל מדובר . באותו הרגע סגרנו איתו וזה לאחר שראינו עוד המון תקליטנים, חברות גדולות ושוב, יש את נסיון העבר שלי שלא היה כל כך מוצלח. אני לאורך כל הזמן הזה הצטערתי שלא הלכתי לחברה גדולה, פחדתי שיהיו פשלות .אבל!! הארוע שלנו היה מושלם , אסף היה איתנו כל רגע בקשר עין לודא שהכל בסדר, התזמון של הכל היה מושלם , פספוס אחד לא היה. אנשים עד היום, שבועיים וחצי אחרי , לא מפסיקים להגיד כמה שנהנו מהמוזיקה. הבן אדם גרם לאבא שלי, שהוא הבן אדם שהכי קשה להזיז מהכסא שלו - לרקוד!! איך אמרו לי אנשים?- " היה לך את התקליטן הכי טוב בארץ" בחיי שאני מסכימה. אני מחכה לעוד ארועים ובלי למצמץ סוגרת איתו. אגב, הבן אדם ישר כמו סרגל וזה לא פחות חשוב!

הוספת תגובה
ליאור ויהונתן-תמונה
ליאור ויהונתן
פשוט שלמות
5
21/11/2011

אסף פשוט היה מדהים, הוא היה לפני 10 חודשים בחתונה של אחותי וישר ידעתי שביום שאני אתחתן אותו אני רוצה (מסתבר שזה היה יותר קרוב ממה שחשבתי) אני שמחה שבחרנו אותו. מוזיקה מעולה,יודע... להרגיש את הקהל פשוט אין מילים מומלץ בחום!!!!!

הוספת תגובה
לילך -תמונה
לילך
כל מי שבאמת רוצה אירוע מושלם שיקרא את זה
5
01/11/2011

אז ככה, הגענו לאסף דרך המלצות מאתר מתחתנים בדיוק כמו זאת. הוא היה הראשון שראינו, הקליק והכימייה היו ברורים אבל החלטנו "בשביל הקטע" לבדוק עוד אופציות (שיהיה ברור שהאופציות שבדקנו... היו של תקליטנים עם שם והמלצות מטורפות), לא חזרנו אל אסף.... רצנו אליו!! איזה צעד חכם.. אסף מהרגע הראשון ועד אחרי האירוע עטף אותנו בים חום, הבנה, סבלנות ושום דבר מאלה לא גרע מהמקצועיות האדירה שלו. ביקשנו מאסף בחתונה שיזרום, עם חתך הגילאים של האורחים, עם מה שמקפיץ ברחבה ומה שלא, הוא עשה זאת באופן נפלא, ממש ידי אמן.. אין לי ספק שידברו על החתונה שלנו עוד שנים רבות ולאסף יש חלק משמעותי ועיקרי בזה!!

הוספת תגובה
שרון ויואב-תמונה
שרון ויואב
תודה רבה !!
5
09/10/2011

אסף היקר, תודה רבה על בחירות נהדרות שעשית בהרכבת הערב שלנו. תרמת מאוד להצלחת הערב שהיה מעורב בהופעות וריקודים. תודה על העזרה בהגברה ובניהול השוטף של הערב. נהנינו מאוד לעבוד איתך... ! שרון ויואב

הוספת תגובה
sasy וanat-תמונה
sasy וanat
היה מדהים!!!
5
19/09/2011

אז נתחיל שזאת היתה חתונה מדהימה!! אני אמנם רק החתן...אבל התגובות לא מפסיקות!!! היה פשוט אירוע מיוחד! לא יכולנו לעשות זאת בלי ה D.J לעיל אסף !!! אסף , המון המון תודה לך.. היית... דר שקט ונתת למוסיקה לזרום ולדבר על הקהל. קראת את הקהל בדיוק כמו שהבטחת ולא חששנו לרגע מהחלק הזה של החתונה. להיפך... הרבה אנשים שאלו לשמך !!! תודה רבה ...היה משגע!!! אהבנו!

הוספת תגובה
שני וחגי-תמונה
שני וחגי
גם להגיד תודה וגם המלצה
5
16/09/2011

כשהתחלנו לחשוב על החתונה ידענו שיש שלושה פרמטרים עליהם אנחנו לא מתפשרים, יום האירוע, אוכל/שתייה ומוזיקה. קיבלנו המלצה ממכרה על אסף, שציינה שלפי ההכרות שלה איתנו הוא יתאים לנו... וק. נפגשנו, התלהבנו בטירוף, החלטנו לראות עוד דיג'יי אחד ולקבל החלטה. כשהגענו לדיג'י השני, עוד לא הספקנו להתיישב וידענו כבר במי הבחירה שלנו. אסף נתן לנו שירות מצויין, היה לעזר בכל תחום, נתן שירות מקצועי בכל הקשור למוזיקה, קלע לטעם שלנו ובעיקר לטעם של קהל החברים שלנו. התאים את המוזיקה לפי האווירה, לפי האנשים וללא ספק עשה עבודה של מקצוען. הרחבה הייתה מלאה עד 2:00 בלילה וגם אז נגמר בגלל שלנו (החתן והכלה) כבר לא היה כוח. בקיצור, ממליצים בחום, שילוב של אדם מדהים עם מקצועית אדירה, לא תתחרטו.

הוספת תגובה
lital וניר-תמונה
lital וניר
כ"כ הרבה מילים ואף מילה אינה מספיקה
5
12/09/2011

"גם הבעת הרגש החזק ביותר אסור לה לעבור את גבול הטעם הטוב. גם כן המוזיקה, אסור לה לצרום את האוזן. היא צריכה לשמח את הלב, כלומר היא צריכה להישאר תמיד מוזיקה". ... -וולפגנג אמדאוס מוצרט- אסף היקר!!! השמחה, התחושות וההתרגשות של כולם ושלנו קשורה כ"כ לך ובך!! בזכותך היתה לנו חתונה מטורפת, מרגשת ומהנה הכי שרק אפשר!!! כבר מהרגע הראשון היה ביננו חיבור חזק והרגשת יחד איתנו את מה שאנחנו הכי אוהבים . המוסיקה שלך גרמה לכולם לחייך ולאהוב ולא להפסיק לרקוד לכל אורך הערב.. כל אחד שמצלצל ומדבר אומר הD.J שלכם נדיר, אין דברים כאלו..היה כ"כ שמח" העם אמר את דברו- אין דברים כאלו!! תודה שהשארת את כולם איתנו וסביבנו, תודה שהקשבת לנו ולכולם וידעת להתאים את המוסיקה לאנשים השונים והמגוונים. תודה על הסבלנות והמקצועיות לכל אורך הדרך תודה על שהיית איתנו לאורך הדרך תודה על שהיית שלנו באותו הערב!!! חיבוקים ונשיקות ניר וליטל

הוספת תגובה
נטלי ורוי-תמונה
נטלי ורוי
D.J מדהים - עשה לי את החתונה
5
11/09/2011

אסף בחור מקסים וDJ מדהים . לפני החתונה נפגשנו במשרד שלו והוא היה מקסים ומבין עניין . ובאמת אסף היה הספק שהיתי הכי מרוצה ממנו הוא פשוט עשה לי את החתונה !! הוא הצליח להרים את... ם לרחבה ופשוט היה מקצועי בטירוף .. החתונה נגמרה רק בשלוש בלילה והכל בזכותו ממליצה בחום

הוספת תגובה
אלון ושחר-תמונה
אלון ושחר
הDJ לאירוע מושלם
5
09/07/2011

אסף כבר פגישה האשונה היה אדיב ונחמד, היה חיבור מאוד מהיר נתן הרגשה כמישהו שניתן לסמוך עליו.סגרנו איתו כבר בהתחלה . לאחר מכן בהמשך התהליך הוא תמיד דאג להיות איתנו בקשר פשוט היה... תענוג לעבוד איתו אנו יותר ממליצים עליו!!!!!!!

הוספת תגובה