די.ג'יי שי סימון - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על די.ג'יי שי סימון - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

56 חוות דעת על די.ג'יי שי סימון

אורטל ורביב-תמונה
אורטל ורביב
מוזיקה בחתונה
5
29/03/2014

DJ מסודר, רציני ויסודי. יודע היטב את העבודה ואיך לארגן את כל מהלך האירוע. משקיע רבות בזוג ואכפת לו מאוד שיצאו מרוצים, נותן הרגשה כאילו זה אירוע משפחתי שלו. תכנון מדויק ומפורט של... הערב. קשוב וגמיש לבקשות וסגנונות רצויים ופחות רצויים ע"י הזוג. הקדיש מספר רב של שעות בפגישות התכנון וניכר כי הקדיש לכך זמן רב. (כולל פגישה במוצ"ש לאור אילוצים שלנו). הוגן, מסור ומשרה אווירה טובה הן בפגישות המקדימות והן באירוע עצמו. נהנינו מכל רגע! ממליצים בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
ורד-תמונה
ורד
מומלץ!
4.8
18/03/2014

הייתה לנו חתונה קטנה ומדליקה, כוווווולם רקדו- חברים, משפחה, ילדים וזקנים. והכי מפתיע שגם אנחנו רקדנו! אינספור פעמים חזרנו ואמרנו שריקודים זה לא הקטע שלנו ושזה לא יקרה. אבל! שי... ה עבודה כל כך מושלמת, קלט את הסגנון והרצונות שלנו כל כך מהר- שהפתענו את כולם ובעיקר את עצמינו ורקדנו המון! קיבלנו פידבקים מדהימים מכל האורחים- הזקנים היו מבסוטים שיכלו לרקוד בלי ווליום מטורף, הצעירים שמחו שאין מזרחי וטראנסים ושיש מוזיקה טובה, אנחנו שמחנו שכולם שמחים והכל הודות לשי :) בקיצור, היה מדהים, היה מיוחד, מומלץ!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Dayana-תמונה
Dayana
שי סימון אין כמוך!!
5
04/03/2014

מהביקור הראשון אצל שי, הבנו שהולכת להיות לנו חתונה מדהימה! הקדיש לנו את כל הזמן שבעולם , הקשיב לנו וישר קלט את הראש והסגנון שלנו. שי, עשית לנו את הערב , אתה תותח אתה מלך אוהבים... ותך! מקווה שכווולם יבחרו בך להיות התקליטן שלהם באירוע כדי שיצאו מאושרים ושמחים כמו שאנחנו היינו. כולם אמרו שהייתה מוזיקה אש!! כולם קמו לרקוד ועשו שמח, הרחבה הייתה מלאה באנשים והכל בזכותך! אנחנו רוצים להגיד תודה מקרב לב, ובאמת, כל האירועים הבאים שלנו- רק איתך !!! המון המון תודה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
שמואל-תמונה
שמואל
שי סימון המלך
4.5
29/10/2013

הבחירה בשי כדי ג'י שלנו היתה מובנת מאליה! זה היה כמו אהבה ממבט ראשון. ברגע שהגענו אליו, הוא קלע בול לטעם שלנו במוזיקה. זה הדיג'י הראשון והאחרון שפגשנו, הוא ישר קלט אותנו והשמיע... נו שיר אחרי שיר בסגנון שאהבנו. הבנאדם חי ונושם מוזיקה ומקצוען אמיתי. בקיצור ולעניין- הוא עשה לנו את האירוע למסיבה אחת גדולה. כולם נהנו ואמרו שהארוע היה מדהים והרבה בזכותו :) בארוע הוא הרגיש את הקהל וזרם עם מה שהקהל אהב אפילו אם זאת מוזיקה שלאו דווקא בחרנו ודיברנו עליה מראש, וזה בדיוק מה שגרם לאנשים להמשיך ולרקוד איתנו עד אחת בלילה! שי, אתה אחלה בן אדם, מודים לך ואוהבים אותך ליהי ושמואל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
DaniG-תמונה
DaniG
חתונה ב-Q (גליל ים)
5
08/10/2013

איך אפשר להגיד תודה במעט מילים על כל כך הרבה דברים? כבר בפגישה הראשונה נתת לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות. ענית לנו על הרבה שאלות עוד לפני שהזדמן לנו לשאול והיית קשוב ואכפתי לכל... גחמותינו. בפגישת ההכנה קצת לפני החתונה, הסבלנות שלך והמקצועיות נתנו לנו את כל השקט שהיינו צריכים ובמקום לדאוג למה יהיה ואיך יהיה פשוט נהנינו מכל רגע. אבל מעבר לכל זה, תודה ענקית! על שעשית לנו חתונה שמחה עם מוסיקה מעולה ואנשים שלא ישבו לרגע בזכותך!!! לא יכולנו לבקש יותר. המון המון תודה :) דני ואורית גלין

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
רעות ואורן-תמונה
רעות ואורן
חתונה במולדת 29.8.13
5
05/09/2013

שי היה הדי ג'יי בחתונתנו, והוא בהחלט עשה את האירוע! הייתה שמחה גדולה על הרחבה והוא ידע לקרוא את הקהל, וקיבל הרבה מחמאות גם מהחברים שלנו. לפני החתונה הוא ישב איתנו שעות לתכנן... י פרטים את מהלך האירוע ןלהבין את הטעם המוזיקלי שלנו ושל האורחים. בנוסף, אין לו הגבלת זמן במהלך האירוע. מלבד המקצועיות שלו, מדובר באדם נהדר ושמחנו מאוד להכיר אותו! נתראה בשמחות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
kat-תמונה
kat
חתונת קיץ 2013
5
31/08/2013

אז כדי לא להישמע נדושים נאמר על שי שהוא קודם כל בן אדם מקסים, עם לב גדול ואכפתי. בעל מקצוע שמבין את גודל החשיבות של האירוע החשוב בחיי הזוג ועושה את הכל במקצועיות אדירה, הקשבה... כי הזוג ומתן תשומת לב מקסימלית לכל הפרטים. תודה שי! אוהבים אותך. עמרי וקטרין, יולי 2013 :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
sion-תמונה
sion
הדר ושיאון 21.8.13
5
24/08/2013

התחתנו ב"כוכב הים" ב - 21.8.13. במהלך החיפושים אחר הספקים השונים של החתונה, קיבלנו המלצה חמה מאנשי הצוות של "כוכב הים" על די.ג'יי בשם שי סימון. דיברנו עם שי וקבענו פגישה. כבר... נייה הראשונה הבנו שאין לנו ספק מי הוא הדי.ג'יי שלנו - שי סימון המדהים!!! גילינו שמאחורי השם שי סימון יש בן - אדם חם ואכפתי. כבר מהפגישה הראשונה ידע בדיוק לקלוע לכיוון המוזיקלי אותו חיפשנו לחתונה שלנו, את הקצב, את הראש. מיד ביציאה מהפגישה עם שי הסתכלנו אחד על השניה וידענו שקיבלנו החלטה חותכת! המקצועיות של שי שראוייה להערכה - מרמת הרצינות בא הוא לקח אותנו, הידע הרב במוסיקה ובקהל, השילוב של הטעמים כולם לערב מוצלח ביותר על רחבת הריקודים. וכמובן, איך לא, הפגישות הכיפיות איתו שלוו במוסיקה טובה, שוקולדים, פינוקים, צחוקים, ואכפתיות עד אינסוף. במשך כל האירוע שמר איתנו על קשר עין מתמיד, שגרם לתקשורת בינינו לבינו להיות קלה ומהירה. שי הייתה אחת הבחירות המוצלחות ביותר!!! מומלץ בחום רב ולא סתם הוא מקבל את הפרגון והאהבה הזאת מכל הזוגות שכאן. בן אדם נדיר, די.ג'יי מקצועי שחי, נושם ואוהב את מה שהוא עושה. שי, אתה מלך, אוהבים אותך!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Ella-תמונה
Ella
DJ שי סימון - באמת הרבה יותר ממוסיקה
5
12/08/2013

את שי ראינו בחתונה של חברים, עוד לפני שידענו בכלל שאנחנו מתחתנים וכבר ידענו שאם וכשהרגע יגיע, הוא יהיה הבחירה שלנו וכמובן שזה מה שקרה. התחתנו ב 8.8 באגמים ושי, עשה את הערב. עוד... לפני החתונה, בפגישת הכרות, הוא ישב איתנו בסבלנות אין קץ, כמה שעות טובות, השמיע לנו המון סגנונות, קלט את הראש שלנו מיד והתאים לנו בדיוק את מה שצריך. גם בפגישה השנייה שבה בנינו יחד את הערב, תיכננו הכל לפי לו"ז, איזה שיר מתי ואפילו ברמה של מתי לצאת ומתי יהיה הכיסוי הינומה. אנחנו היינו זוג לא קל, כי גם הטעמים המוסיקלים שלי ושל בן זוגי שונים לחלוטין, גם הקהל שלנו בחתונה היה מעורב ושי הצליח לרצות את כולם. גם אחרי שכבר סגרנו את התוכנית המוסיקלית ואת כל בחירת השירים לאותו ערב, הייתי מציקה לשי עם כל מיני רעיונות נוספים ושאלות ואולי כדאי ככה ואולי כדאי ככה...והוא תמיד היה זמין, נחמד, סבלני מתחשב וקשוב. בערב החתונה עצמה, שי מגיע מוקדם, מנעים את זמן נותני השירות האחרים ועובד איתם בשיתוף פעולה. בסוף הערב קיבלנו ממנו דיסק שירים מתנה עם כל השירים שדיברנו עליהם שאנחנו אוהבים (כלומר הוא באמת מקשיב וזוכר כל שיר שאתם מציינים) וכל הנבחרים שהיו בחתונה, אפילו בדיסק מתנה הזה הוא הצליח לקלוע לטעמנו. החתונה עצמה הייתה מעולה, שמחה, כווולם היו על הרחבה, רקדו ועשו שמח ואפילו הדור המבוגר יותר התלהב מהמוסיקה ורקד כי שי הצליח בכשרונו הרב לשלב סגנונות ולעשות את הערב למתאים לכולם. לסיכומו של עניין, אנחנו ממליצים על שי בחום וללא שום צל של ספק מדובר באדם חברותי, מקסים, אכפתי, מוכשר בטירוף ומסור שעושה הכל באהבה ונתינה אינסופית ויהפוך את הערב שלכם לבלתי נשכח!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
שירה ומור-תמונה
שירה ומור
שירה&מור 13.06.13
5
09/08/2013

מכל הספקים שעבדנו איתם בחתונה , מי שנהננו איתו הכי הרבה ונוכל להמליץ בלב שלם ובהרבה אהבה הוא די גיי שי סימון, הוא ליווה אותנו לאורך כל ההכנות של החתונה, מקסים , מסור , תמיד זמין... לשמוע מה שיש לנו לומר , שי ישב איתנו לפני האירוע כמה שעות לבחור שירים ובתור זוג שלא ידע בכלל מה הוא רוצה הוא עזר לנו וזרם עם הראש שלנו!! שזה היה לנו הכי חשוב, באירוע עצמו ( קהל מעורב ולא קל של 240 איש חשוב לציין ) הרחבה הייתה מפוצצת עד הסוף!! הוא קרא את הקהל בצורה מדהימה והערב זרם בצורה חלקה ועם כל האנרגיות המטורפות שרק לשי יש! אז המון תודה על ערב בלתי נשכח , מומלץ ביותר!!!! מקווים להיפגש בחתונות של חברים :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת