די.ג'י. שי - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על די.ג'י. שי - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

23 חוות דעת על די.ג'י. שי

יעל ושי-תמונה
יעל ושי
מלחין המשאלות שלנו.....
5
16/06/2012

המלצה חמה על שי קיבלנו דרך חברים טובים ומאולם האירועים בו התחתנו.... הפגישה הראשונה שנערכה בביתו היתה חוויתית, מרגשת ולחלוטין מובטחת! הכימייה, התקשורת, הליווי האישי, הניסיון הרב... בחתונות, ההכוונה המדוייקת והאישיות הכובשת תרמו לבניית אירוע פשוט מושלם!!! זה החל מסיוע בתכנון ערב מוצלח ומותאם מוזיקלית לאורחינו סגנון המוזיקה והחיבור לקהל היה מעולה, הרחבה היתה מלאה ושמחה לאורך כל הערב.... סיגנונות המוזיקה היו רבגוניים! קיבלנו אין ספור מחמאות על שי לאורך האירוע ועד היום..... די גי מקצועי וברמה גבוהה! ממליצים ב ח ו ם !!!!!

הוספת תגובה
לירון וגיא-תמונה
לירון וגיא
די גי מספר אחת!!
5
13/06/2012

את שי פגשנו בביתו, ומהרגע הראשון נשבינו בקסמו... הוא ישר זרם איתנו וקלט את הראש שלנו!! ידע לומר לנו מה נכון יותר ומה פחות עבור האירוע.. בחור מקצוען, עם הרבה שמחת חיים שהצליח... ביק בכך גם את האורחים שיצאו ממש מרוצים!! שי הוא כל מה שצריך בשביל שהאירוע שלכם באמת יהיה מושלם, הוא יודע להתאים את עצמו לקהל שלו בצורה מופלאה ועושה זאת בהמון כיף ואהבה... ממולץ בחום!!

הוספת תגובה
טל וכנרת-תמונה
טל וכנרת
דיי גיי אליפות!
5
25/03/2012

את שי הכרנו דרך חבילת חורף של אולם שלא נציין על מנת שלא להיכנס לתסביכים ולקחנו אותו איתנו למקום בו התחתנו לבסוף "גני כנען" (עליו אפשר לומר רק מילים טובות) אז שי בחור עם לב ונשמה... ענקיים,מקצוען אמיתי,קלט את הראש שלנו ועשה לנו חתונה שמחה ובלתי נשכחת (גם לאורחים) הוא כיוון אותנו לשיר כניסה לחופה שהתאהבנו בו קשות ואני חושבת שאין הפתעה מקורית ויפה מזו שעשה לנו כשהכין לנו דיסק עם שירי אבני הדרך של החתונה שלנו עוד באותו הערב.

הוספת תגובה
נעמה -תמונה
נעמה
לא יאומן כי יסופר
5
20/01/2012

התחתנתי לפני חודשיים ועד היום מדברים על המוסיקה המדהימה שהיתה באירוע. אני מודה שבהתחלה לפני שפגשתי את שי חששתי. קיבלתי את השם שלו בהמלצה חמה מגן האירועים. 5 דקות אחרי שנפגשנו... י ואני עם שי התאהבנו.... תוך שניות הוא השמיע לנו בדיוק את השירים שרצינו ושלא נדבר על האירוע עצמו שהוא פשוט הרגיש את הקהל וזרם איתם. פשוט מדהים היום לראות את הדיסק ולהיות המומים ש- 600 איש לא ירדו מהרחבה לדקה!!!!! כל מה שישי לנו לומר זה, תודה, תודה, תודה ושוב תודה על ענקית על ערב מדהים... עודד ונעמה

הוספת תגובה
מיכאל וטניה-תמונה
מיכאל וטניה
KING
5
19/12/2011

תודה רבה! היה מאוד שמח, מקצוען,כייפי. כל המוזמנים נהנו מהמוזיקה. שמחנו להכיר אותך!!!!

הוספת תגובה
קרינה וסרגי-תמונה
קרינה וסרגי
מקסים!
4
30/11/2011

הבנאדם פשוט מקסים, הייתה לא חתונה משהימה בזכותו של שי, הוא באמת הקשיב לצרכים שלנו והתחשב בבקשות, למרות שלא היה פשוט, בחתונה שלבנו כמה שפות ועדות ובזכות שי יצא לנו מדהים , היה... וד שמח! כמו כן ההדרכה והעזרה לפני החתונה הייתה גם מהנה וגם מרגיעה, ידענו שאפשר לסמוך על הבחור ונקבל את התוצאה הטובה ביותר! (קרינה וסרגי)

הוספת תגובה
נגה ודורון-תמונה
נגה ודורון
היה פשוט מעולה
5
30/11/2011

מהרגע שנפגשנו שי היה מקצועי והצליח לקלוט את הטעם המוזיקלי שלנו (כל אחד מאיתנו אוהב מוזיקה שונה). היה חמים, אכפתי וגם מפנק (אחלה טירמסו מעשה ידיו קיבלנו בפגישה). הגיע בזמן לאירוע,... הצליח להרקיד אנשים שחשבנו שלא ירקדו, הרחבה היתה מלאה כל הזמן ואנשים נהנו מהמגוון המוזיקלי, כל אחד מצא את הנישה שלו. אהבתי מאד שכל אחד מאיתנו קיבל מתנה דיסק עם השירים שבחרנו לכניסה, לשבירה ולסלואו ושירים נוספים.

הוספת תגובה
שחר וניר-תמונה
שחר וניר
אין דברים כאלה!!
5
13/07/2011

רוב הזוגות כותבים המלצות על הגורמים שעבדו איתם.. הלוואי והייתי יכולה להעביר בכתב את התחושה של "איזה מזל!!"- איזה מזל שסגרתי עם שי מלכה!! היה פשוט מושלם!! אם הגעתם כבר לפרופיל/... בלוג הזה- אל תתלבטו

הוספת תגובה
ליאת וליאור-תמונה
ליאת וליאור
שי מלכה
5
22/06/2011

התחתנו ביער הפקאן ב-13.6.2011 ושי המדהים תקלט בערב המיוחד של חיינו. כבר בטלפון הראשון אליו הרגשתי כימיה טובה איתו . כשנפגשנו עם שי פעמיים למשך 3 שעות כל פעם ושי תמיד היה עם חיוך... על פניו, הוא כיוון אותנו בבחירת השירים, היה סובלני מאוד לגבי דרישותיי לשירים ספיציפים שרציתי או שלא רציתי. בארוע עצמו קרא את הקהל שרקד כל החתונה. ידע לסיים את הערב בצורה יפה ומיוחדת. אנחנו ממליצים עליו בחום .

הוספת תגובה
נטלי -תמונה
נטלי
שי תודה על ערב בלתי נשכח..!
5
09/06/2011

שי אנחנו מודים לך על כל העזרה שאין לתאר אותה במילים,על הסבלנות,ההקשבה,המקוצעיות והתמיכה... כשרק נכנסו ל"עסק" הזה לא ממש מצאנו את עצמנו בתוך כל הכאוס,אתה היית שמה לעזור לנו בדבר... שאתה לדעתי הכי טוב בו, מוזיקה והדרך להעביר אותה בצורה הכי מתאימה לנו..כל הערה הייתה בונה כל אמירה הייתה בעלת משקל ונשאבנו לתוך העולם הזה שיצרת בשבילנו,שלעולם לא ישכח מליבנו..אני חייבת לציין שהינך מקצועי בכל מובן המילה השהות איתך בסטודיו הייתה חוויה שאין כמותה,פשוט חלום,איך שידעת לקלוע בול וכיוונת אותנו בכזאת קלות..שאפו!!

הוספת תגובה