מור גולדשטיין מוזיקה לאירועים - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על מור גולדשטיין מוזיקה לאירועים - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על מור גולדשטיין מוזיקה לאירועים

אסתי-תמונה
אסתי
מור גולדשטיין - כי אין בחירה מושלמת ממנו!!!!!!!!
5
06/01/2016

הגענו למור בהמלצה של הצלם שלנו. הפגישה הראשונה ככ זרמה שהיה ברור שזה זה.האמת שהגענו בלי אגנדה מוגדרת בעינין המוסיקה - ומפה לשם תוך הכוונה מעולה של איש מקצוע - כעבור שעה כבר ידענו... בדיוק מה אנחנו רוצים מור הגיע בזמן לארוע וקיבל את האורחים בקבלת הפנים עם מוסיקה נעימה. הריקודים היו מושלמים! רוב האורחים לא ירדו מהרחבה :) הוא הרגיש את הרחבה והיה קשוב גם אלינו כזוג במהלך כל הארוע. הכל זרם - יותר טוב ממה שיכלנו לקוות. באמת שהיה כיף!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
eilat-תמונה
eilat
מספר 1 מומלץ מאוד!!!!
5
04/01/2016

הגענו למור גולדשטיין דרך חברה משותפת שעסקה בתחום החתונות והמליצה עליו כאחד מהטובים בארץ. מור היה הדיג'יי הראשון שפגשנו ואיתו כבר סגרנו בפגישה הראשונה, כי מור פשוט נותן ביטחון... א מנוסה ומקצועי ויכול להתאים לכל קהל, הוא מכיר המון סוגים של מוזיקה וממש מקשיב ועושה רשימות של מה בדיוק אנחנו רוצים ולא רוצים.. למרות הבקשות שלנו הוא גם ידע לחבר אותנו למציאות ולהגיד בכנות מה עדיף ומה עדיף שלא. חודש לפני החתונה מור יצר איתנו קשר והזמין אותנו לפגישה נוספת לסגור פינות אחרונות והכי מדהים זה שבחתונה ממש זיהינו את הבקשות שלנו אחת אחרי השנייה! עוד עניין שהיה הוא שירד גשם במהלך יום החתונה ואפילו ממש לפני החופה.. בגלל הגן המהמם של המקום ממש רצינו שבכל זאת החופה תהיה בחוץ ומור לקח את הסיכון ויצא עם הציוד שלו לגן הרטוב :) לא מובן מאליו! חוץ מזה גם התמזל מזלנו שביום המיוחד שלנו מור חגג יום הולדת!! מור תודה ענקית על הכל!! היה לנו מושלם והאורחים ממש התלהבו והחמיאו על המוזיקה!! אין כמוך!! צירפנו תמונה שמשקפת רגע קטן מתוך השגעת שהלכה שם :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה