להקה וכנריות קלאופטרה - הרכבים מוזיקליים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על להקה וכנריות קלאופטרה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על להקה וכנריות קלאופטרה

קוסטה ואולגה-תמונה
קוסטה ואולגה
עשו לנו את האירוע
5
18/10/2010

התחתנו ב03.06.2010 במקום פתוח ליד הים. בניגוד לשאר ספקי השירות, שפישלו פה ושם, הלהקה עשתה את עבודתה בצורה מקצועית ביותר, וויצאנו מרוצים מאוד .הם היו מאוד קשובים לנו, ומלאו כל... ה שלנו במדיוק. במהלך האירוע ולפניו, הם היו מאוד דייקנים והרגשנו שאירוע שלנו הוא לא סתם פרנסה עבורם, הרגשנו שהם נהנים ממה שהם עושים, ושהאירוע באמת חשוב להם.אנו בהחלט יכולנו לסמוך עליהם. אנחנו מאוד נהננו בחתונה, וחלק עיקרי מכך נובע מעבודדם והשקעתם הרבה של הלהקה. נקודה נוספת היא שקיבלנו פידבקים מאוד חיוביים מקהל האורחים, ( קהל ממוצאים מגילאים ומרקעים שונים לחלוטין)שלא ישב לרגע, במהלך החתונה, על כך שמאוד אהבו את הלהקה, במיוחד את קולם המקצועי.הם בהחלט יודעים להרגיש את הקהל, ולשלב את בקשתינו ומה שהתאים באותו הרגע. כל הכבוד! ממליצים בחום!

הוספת תגובה
נטלי ולב-תמונה
נטלי ולב
להקה מצויינת
5
09/09/2010

להקה מצויינת. לקחנו את הכנריות וגם את נתי (MC וגם זמר), ההופעה שלו ושל הכנריות הייתה מצויינת, המוסיקה שה-D.J ניגן הייתה תמיד במקום וכל האנשים רקדו. ממליצים בחום. תודה רבה ליבגני... שאירגן הכל ותמיד היה לצידינו.

הוספת תגובה