דיג'י ג'סי הפקות מוזיקליות - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דיג'י ג'סי הפקות מוזיקליות - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

23 חוות דעת על דיג'י ג'סי הפקות מוזיקליות

נועה -תמונה
נועה
מדהים !!!!
5
19/07/2011

ג'סי, היה פשוט ערב מדהים ולא מעט מזה בזכותך! באת לנו טוב, כמו שאומרים, החל מהפגישה הראשונה וכלה בערב החתונה. מוסיקה מעולה, מגוונת מאוד ובן אדם מקסים שהכי חשוב לו שיהיה לך... אז ג'סי, עשית לנו ממש ממש שמח! היה פשוט מושלם ואין ספק שהרבה מזה אנו חייבים לך! תודה!

הוספת תגובה
עירית ואלעד-תמונה
עירית ואלעד
DJ, מדהים, איכותי וקשוב לכולם
5
18/06/2011

מהרגע הראשון שידענו שאנחנו מתחתנים, ידענו שג'סי יהיה הדי'גי שלנו בחתונה. כבר בפגישה הראשונה היה חיבור טוב, הבנו שהוא אומן בתחומו, מבין את המוזיקה והקהל והזוג שמולו. ג'סי הצליח... רקיד אנשים שבד"כ לא קמים מהכסא, והתזמון בין החלפת הסגנונות היה כזה שנתן לכל אחד למצוא משהו שהוא אוהב. בקיצור, מבחינתנו דיג'י היה אחד הדברים החשובים באירוע אם לא ה...וג'סי לא אכזב להיפך הוא הפך אותנו כמו שצריך. ג'סי יא תותח!!! אוהבים אותך עירית ואלעד 16.6.11 הגן הירוק

הוספת תגובה
תומר -תמונה
תומר
dj מהאגדות
5
16/06/2011

לראשונה נפגשנו עם ג'סי חודשיים לפני האירוע והייתה לנו כימייה מדהימה. ג'סי הוא אדם מדהים ורגיש וזה לא פחות חשוב מאשר המוסיקה שהוא יוצר ומשמיע. מה שמאוד אהבנו אצל ג'סי זה שהוא... ר לכל סגנונות המוסיקה: מזרחי,עיברית,רוק&רול,עכשיווים,רוסית וגם שירים הונגריים שהבאנו מהבית. נפגשנו שוב שבוע לפני האירוע וג'סי סידר לעצמו את כל תיקיות המוסיקה,הוא היה מסודר ומוכן לכל מצב. הסבלנות שלו יוצאת מגדר הרגיל. בזמן האירוע המוזיקה הייתה מושלמת בדיוק לפי טעם הקהל, היו לנו 420 אורחים וכולם! היו ברחבת הריקודים. בזמן הירידה לארוחה עיקרית אנשים המשיכו לרקוד... ג'סי אתה אחד ויחיד עשית לנו אירוע מושלם. אוהבים אותך.

הוספת תגובה
דורין וtomer-תמונה
דורין וtomer
מסיבת חתונה מהחלומות!
5
10/06/2011

אנחנו התחתנו בינואר 2011 ועם ג'סי סגרנו חצי שנה מראש. הוא היה הדי.ג'יי. היחיד שפגשנו וידענו שלא צריך יותר לחפש! יש לו טעם מדהים במוסיקה וכשרון ענק- הוא גם מכיר את הקלאסיקות (כולל... הלא קונבנציונאליות, ולנו היו הרבה), גם די.ג'יי. מסיבות מעולה ויוצר בפני עצמו. לפני החתונה ישבנו איתו שעתיים בסטודיו, "חיטטנו" בכל הספריה שלו והתמוגגנו. האירוע לא היה בסדר גודל קולוסלי (350 איש) אבל הרחבה היתה מלאה תמיד ועד 1 בלילה אנשים לא ירדו מהרחבה. אחרי האירוע כולם אמרו שהיתה מוסיקה מעולה ועם התמהיל הנכון לכולם. בקיצור- מסיבה כמו שחלמנו. המלצה חמה חמה חמה!!!!!!!!!!

הוספת תגובה
לירון ותומר-תמונה
לירון ותומר
This Is The Sound Of Jessy
5
09/04/2011

מהרגע הראשון ידענו שג'סי הולך להיות הדי.ג'יי שלנו בחתונה וללא ספק זו הייתה אחת ההחלטות הנבונות שעשינו! ג'סי ליווה אותנו בבחירת השירים המשמעותיים באירוע (כניסה, יציאה, סלואו), ערך... אותם בהתאם לבקשתינו והתאים את עצמו לקהל הספציפי שהיה ברחבה בכל רגע ורגע. במהלך כל הערב ג'סי נתן סט מדהים כמו שרק הוא יודע, וגרם לאנשים "לעוף" ברחבה עד לשעות הקטנות של הלילה. ג'סי, תודה על אירוע מושלם! אתה גדול מהחיים...חזרנו מפורקים!!!!

הוספת תגובה
אבישי ורונית-תמונה
אבישי ורונית
אלוף אלוף אלוף !!!!!!
5
23/03/2011

תודה רבה ג'סי לא ציפינו לחתונה יותר מושלמת למה שעשית בערב שלנו. אנשים לא הפסיקו להתקשר למחורת להגיד שהיה ערב נדיר ושזו הייתה החתונה הכי טובה שהם היו בה והכל בזכותך. הרחבה הייתה... לאה עד 2וחצי בבוקר כאשר כולם לא מפסיקים לקפוץ ולרקוד. אתה בן אדם מדהים ודג'י צעיר ויצירתי בטירוף. מהרגע הראשון שראינו אותך ידענו שאתה איתנו והפסקנו לחפש. כל מי שקורא זאת אני מקווה בשבילכם שהו פנוי בתאריך שלכם. אנחנו המעריצים הכי גדולים שלך בעקבות ערב מושלם שהענקת לנו. תודה תודה תודה :)

הוספת תגובה
רעות-תמונה
רעות
מומלץ מומלץ מומלץ!!!
5
12/02/2011

תקשיבו, תשכחו מכל די.ג'י שראיתם, פגשתם או שחשבתם שהכרתם - ג'סי הוא הדי.ג'י. שירים את החתונה שלכם לNEXT LEVEL!!! התחתנו ב 8/2/2011 ואנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על המוזיקה. לא... ו לרקוד כל הלילה עד שכבר לא הייתה ברירה והיינו צריכים להפסיק.... :) תודה לך ג'סי על ערב נפלא, אנחנו נמשיך להיות בקשר!!!

הוספת תגובה
אורית ואור-תמונה
אורית ואור
ג'סי נמני
5
13/12/2010

ג'סססססססססססססי עשית לנו ערב מושלם .... הרחבה הייתה מלאה כל הערב עד 3 לפנות בוקר ואנחנו לא מפסיקים לקבל טלפונים - "מי היה התקליטן?" מלבד שעשית לנו את הערב אתה פשוט מקסים! תודה... על הכל! אוהבים אורית ואור

הוספת תגובה