די ג'יי תומר ורד D.J. - freemusic - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על די ג'יי תומר ורד D.J. - freemusic - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

401 חוות דעת על די ג'יי תומר ורד D.J. - freemusic

Shahar-תמונה
Shahar
תומר ורד - חתונה של שחר ואנאל
5
28/12/2019

תומר היה הספק הראשון שסגרנו וזו הייתה החלטה די קלה האמת, הוא מקצועי, ישר והכי חשוב בן אדם טוב. לכל אורך התהליך תומר תמיד היה זמין לכל שאלה או גחמה שלנו וגם לדברים שאינם בתחום... ריות שלו במידה וביקשנו תמיד ניסה לעזור מהניסיון הרחב שלו. בנוסף במהלך האירוע הייתה פשוט אווירה טובה וכולם פשוט נהנו לרקוד, תומר התחשב בכל הקהלים והצליח לעשות זאת בצורה מעולה.. אנחנו נהנינו משירותיו וכראיה לכך שהוא כל כך אהוב ומקצועי קיבלנו אין ספור מחמאות עליו לאורך התהליך (כמעט כל ספק שאמרנו לו שתומר הוא הדיג׳י שלנו ישר אמר לנו.. הסתדרתם, הוא גם dj טוב וגם אדם טוב) ובנוסף קיבלנו מחמאות רבות מהאורחים לאחר החתונה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
talor.oshmi-תמונה
talor.oshmi
ממליץ בחום!
5
01/12/2019

אז ככה, כבר מהפגישה הראשונה תומר הצליח להקסים אותנו, תומר רגוע, קשוב ומוכשר בטירוף. תומר העביר לנו את האירוע במוזיקה מדהימה וקלע לטעם של כולם! לאחר החתונה קיבלנו הרבה מחמאות על... מוזיקה. ממליצים מאד! אהבנו במיוחד את המתנה בסוף האירוע :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
leigh.livne-תמונה
leigh.livne
The best DJ on offer!
5
06/11/2019

Tomer was the most fun, easy going DJ to work with throughout the entire process. He knew exactly how to keep the party going and people dancing!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
5273055-תמונה
5273055
אין מה להתלבט!
5
21/09/2019

הגענו לתומר דרך המלצות באינטרנט, עם כזאת כמות של ביקורות איפה כבר אפשר לטעות..? ואכן מהרגע שהחלטנו לסגור קיבלנו יחס מדהים, סבלנות אין קץ ועזרה בכל דבר כולל טיפים שימושיים לאירוע... אפילו מעבר למוסיקה עצמה. הערב עצמו היה הצלחה ענקית - כולם ללא יוצא מהכלל (צעירים ומבוגרים) נהנו, שמחו, רקדו והחמיאו על המוסיקה הנהדרת. תודה על הכל, היה פשוט מצוין! הצליח לשלב את כל הבקשות המיוחדות שלנו ושל ההורים מבלי לפגוע אפילו טיפה באווירת המסיבה - אנרגיות לאורך כל הערב! הטיפ שלי לסגור כמה שיותר מהר ופשוט להנות..

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Ayelet-תמונה
Ayelet
ממליצים!
5
20/09/2019

מהפגישה הראשונה שלנו עם תומר ידענו שעשינו בחירה מעולה! ישר הבין את הסגנון והתלהב מהרעיונות ובחירות השירים שלנו, לאורך כל יום החתונה וידא שאנחנו נהנים ורגועים ובערב לא פספס באף... ר, נהנו בטירוף!אהבנו את היחס האישי, קיבלנו את היחס וההרגשה שהכי חשוב לו שנהנה מכל רגע

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Inbal-תמונה
Inbal
תומר ורד ה-די.ג'י
5
07/09/2019

הכרנו את תומר בחתונה של אחותי באפריל 2019 והבנו שתומר ממשיך איתנו לחתונה הבאה (: תומר המקסים מההתחלה היה מאוד מקצועי, שירותי עם אנרגיות טובות. הוא ידע לזרום איתנו ולקרוא את הקהל.... היה קשוב לבקשות שלנו ועשה המון שמח ברחבה (: האורחים מאוד התלהבו ממנו וכמובן גם אנחנו ! בנוסף, ערך לנו שירים לחתונה לבקשתנו, האריך וקיצר שירים והכל נעשה בחיוך (:

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Daniel.y-תמונה
Daniel.y
מדהים!
5
31/08/2019

אנחנו כל כך שמחים שבחרנו בתומר לחתונה שלנו. היה משוגע וכל כך כיף בזכותו, כל הרחבה היתה מלאה והאורחים מאוד התלהבו מהמוזיקה. אני ובת זוגי מעדיפים רוק על פני מזרחית ולמרות שביקשנו... וזיקה יחסית חריגה לחתונות, תומר הצליח לעשות את זה בצורה מדהימה! מאוד אהבנו שלתומר יש אתר שבו הזוג וגם האורחים יכולים לבחור שירים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Zahi-תמונה
Zahi
די ג'יי תומר ורד - חתונת צהריים אוגוסט 2019
5
21/08/2019

אשתי ואני התחתנו בשמיים וארץ, ותכננו אירוע מצומצם בעיקר למשפחה - כמאה מוזמנים. הבחירה שלנו בתומר הייתה מובנת מאליו, הוא כבר חיתן אצלינו משפחה וחברים בעבר. כשמתכננים חתונה קטנה,... דרך מתחילים להנמיך ציפיות - ממוצע הגילאים יחסית גבוה, כמות המשתתפים ברחבה תהיה נמוכה ורוב האורחים כנראה ישבו לאורך כל החתונה, או לפחות זה מה שחשבנו. על זה, הוספנו חתונת שישי צהריים באוגוסט! הקסם התחיל כאשר ישבנו עם תומר לפגישה הראשונה. הוא לא התרגש מכ-ל-ו-ם. "העיקר שאתם תהנו" הוא אמר לנו... במהלך ההכנות לחתונה (כשלושה חודשים תכנון) הטרדנו אותו כמעט על בסיס יומי, הכלה והחתן לא ממש מסכימים על השירים, כל יום כמעט החלפנו שיר חופה אבל תומר לא התרגש. ביום של החתונה, זה היום שהקסם רקם עור וגידים. השירים פשוט השלימו את החוויה המדהימה שהייתה לנו. מהמעט מידע שהיה לו תומר תפר לנו פלייליסט שלא מבייש את MTV. מעבר לאווירה המושלמת שיצר לנו בקבלת הפנים ובחופה, תומר הצליח לשבור אותנו עם 3 שעות מדהימות של ריקודים! האורחים פשוט לא רצו לרדת מהרחבה! כבר הזכרתי שאוגוסט? אני אסכם ואומר, שתומר יצר לנו חוויה מושלמת, תפורה בדיוק לרוח האירוע שרצינו, ולא יכולנו לרצות מושלם מזה. תודה אישית שאתה מלווה אותנו כבר שנים, וחלק מהמשפחה החדשה שלנו :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shir-תמונה
Shir
דייג׳י מספר 1 !!!
5
06/07/2019

חוות דעת חדשה דייג׳י מספר 1 !!!! תומר היה הדיג'י הראשון והאחרון שנפגשנו. כבר בפגישה נוכחנו לראות את המקצועיות, הסבלנות, ההקשבה והנעימות של תומר והחלטנו ללכת על זה. ואכן זו... הייתה הבחירה הטובה ביותר שעשינו. תומר עמד בכל הציפיות שלנו ואף יותר!! הרחבה הייתה מלאה לאורך כל הערב. כל השירים שביקשנו הושמעו, הקצב הסגנון והכל היה במקצועיות וביחס הכי חם שיש! תודה תומר!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shiri-תמונה
Shiri
לא יכלנו לבקש יותר טוב
4.8
28/06/2019

ואו תומר. הספק שהיה הכי הכי כיף לעבוד איתו לאורך כל תהליך החתונה. הכל זרם חלק, בחיוך והקשבה. לאורך כל האירוע האורחים עפו עליו! התלהבו מכמה שהוא מתאים את עצמו לכל הקהל המגוון. מצד... אחד התחשב במבוגרים עם שירים מתאימים ושאל את ההורים אם הווליום בסדר, מצד שני לא נתן לנו ולאורחים להפסיק לרקוד. הוא זרם עם כל השירים שהבאנו והבקשות המוזרות שלנו והכל זרם והשתלב. הרגיש שהוא שולט ברחבה לחלוטין והכניס הפתעות רומנטיות לשנינו. הוא פשוט שם לב לפרטים הכי קטנים ומשתמש בהם בצורה ממש מתאימה לסיטואציה בהומור ורגישות! ידענו שתומר מעולה עוד מחתונה של חברים בה הוא תקלט ולא הפסקנו לרקוד בה (מאוד נדיר בשבילנו!). בזכותו האירוע פשוט זרם, היה מרגש וכייפי, לא יכלנו לבקש יותר טוב. אנחנו נמליץ לכל מי שרק ישאל. תודה!! שירי וניר. 21.6.19😘

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה