קדוסי dj'sPlay - מוזיקה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
054-6270277
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • די ג'יי

  • מחיר
  • 4,000 עד 5,000 ₪

קצת על העסק

איך מגיעים לקדוסי dj'sPlay

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

קדוסי dj'sPlay - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

11 חוות דעת על קדוסי dj'sPlay

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גולש-תמונה
גולש
רק אליייייי
5
08/03/2020

מרים את הקהל, סבלני ונסיך

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Elinor-תמונה
Elinor
אלינור ומאיר
5
09/03/2014

נתחיל מזה ש PLAY DJ'S נתנו לנו הרגשה של לקוחות VIP מהשניה שהתיישבנו במשרד. היו קשובים לכל הבקשות שלנו והמליצו מהנסיון הרב שהם הפגינו ושידענו שיש להם. ביום החתונה מור והצוות... ו כשעתיים לפני האירוע והיו מוכנים הרבה לפני האורח הראשון (עוד רגע של נחת ביום שגם ככה לחוץ!!!). האירוע היה להיט, מור היה תותח אמיתי, לא פספס אף בקשה שהייתה לנו ממה שסיכמנו איתו, העיף את האורחים שלנו באוויר ברמה שאנשים לא ישבו לרגע. הרחבה הייתה תמיד מלאה שזה אומר הכל!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רעות וזיו-תמונה
רעות וזיו
היה מעולה!! רועי- אתה מלך
5
16/06/2013

וואו.. איפה נתחיל?!?! שמענו אותו בחתונה של המשפחה ובן זוגי אמר שכשנתחתן לא משנה מההההה רועי שריקי יהיה בחתונה.. וכך באמת היה . בגדול נתנו לו יד חופשית.. פשוט סמכנו עליו- מקצוען... מיתי!!! כול האולם רקדו..פשוט אף אחד לא ישב!!!!! אין דברים כאילו, לא להאמין... כישרון.. רועי, מתים עלייך!! עשית לנו את האירוע!!! רעות וזיו, שמיים וארץ 13.6.2013

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Daiana Bensal Kaiserman-תמונה
Daiana Bensal Kaiserman
שימי ודיאנה :)
5
07/09/2012

אלי קדוסי, תעשה לי מיקס-טייפ!!!!! טוב, כבר מהרגע הראשון בו אתם דורכים במשרד של חברת פליי די-ג'יי אתם מרגישים את החשמל באוויר. רואים שלחבר'ה האלה חשובה המקצועיות והנראות. ישבנו... עם אלי ופשוט קל להתאהב בבן אדם, יש עם מי לדבר, הרגשה שבאתם למשהו קצת מעבר לביזנס... הוא היה הראשון שפגשנו ולאחר הפגישה לא הרגשנו צורך להמשיך לחפש! בפגישת תיאום המוזיקה שלנו ישבנו והוא שאל אותנו מה אנחנו רוצים, אז כל מה שעלה לנו בראש היה "מסיבה" וזה מה שקיבלנו!!!! אנשים לא הפסיקו להחמיא עליו, בן אדם שיודע וחשוב לו לקרוא את הקהל ויודע להוביל אותו לאנרגיות גבוהות. פשוט כיף אמיתי !!! אתם חייבים לעצמכם ולאורחים שלכם מקצועיות שכזו. :) תודה אלי, איפה כפתור הלייק שבאמת צריכים אותו ????

הוספת תגובה
נטלי סווירי-תמונה
נטלי סווירי
מדהימים!!!!!!!
5
11/08/2012

רועי שריקי תיקלט אצלינו בחתונה, עוד בפגישה הראשונית התאהבנו בבחור, בחור מקסים, עם אנרגיות מדהימות ומישהו שיודע את העבודה שלו ועם אוזן קשבת מלאה לזוג! רועי עשה לנו את החתונה,... , ודאג להשאיר את הרחבה מלאה כל הזמן!!!! כן ירבו כמוהו!!!!!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים