הרכב ג'אז קרן פרידמן - הרכבים מוזיקליים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על הרכב ג'אז קרן פרידמן - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

8 חוות דעת על הרכב ג'אז קרן פרידמן

סירו ואפרת-תמונה
סירו ואפרת
K-JAZZ להקתה של קרן פרידמן
5
30/06/2012

הגענו לקרן פרידמן דרך האינטרנט מבלי להכיר אותה או לשמוע עליה בעבר. השווינו אותה עם להקות אחרות מבחינת מחיר, אדיבות וגם השווינו ביקורות שמצאנו באינטרנט. לאחר פגישה אחת הוקסמנו... נה גם מבחינה אישית וגם מהשירות שלה. הגענו להתרשמות לחתונה שהיא הופיעה בה ולא היה צריך יותר מזה בשביל לשכנע אותנו שאת הלהקה שלה אנחנו רוצים. לפני האירוע ישבנו איתה כמה וכמה פעמים, בחרנו כל שיר ושיר מתוך הרפרטואר שלה ואף הוספנו כמה שירים חדשים שלא היו ברפרטואר, קבענו את סדר הנגינה המדוייק שרצינו בו באירוע. האירוע התנהל בצורה מופתית, קרן ולהקתה היו מעולים!! נגנו כל מה שביקשנו בדיוק מתי שביקשנו, המוסיקה הייתה נפלאה, האווירה שהם השרו על האירוע הייתה נהדרת. הייתה לנו חתונה קטנה של כ-110 אנשים. כולם, ללא יוצאי מהכלל, הוקסמו מקרן (מבחינה אישית ומקצועית). לסיכום: היה לנו תענוג גדול שקרן ולהקתה ניגנו באירוע שלנו, הכל התנהל לפי התכנון והיה אף מעבר למה שציפינו, לא יכולנו לבקש עוד, היה פשוט נפלא!

הוספת תגובה
נטע-תמונה
נטע
מעולים!!!!
5
29/03/2011

קרן בחורה מקסימה, חייכנית, מלאת חום ואהבה. נפגשנו איתה כמה חודשים לפני החתונה כאשר החלטנו שלא מתחשק לנו ללכת בתבנית הרגילה של אירועים ובחרנו באירוע שישי צהרים. הגענו למסקנה שהרכב... מוזיקלי זה בדיוק מה שהאירוע שלנו צריך. אחרי שחפרנו מעט באינרטנט הגענו לאתר של קרן, התקשרנו, נפגשנו וסגרנו. לקרן והלהקה רפרטואר עשיר של שירים בעברית ובאנגלית וכמו כן אפשרו לנו גם לבחור כמה שירים שלנו שרצינו שיהיו. קרן וההרכב הופיעו אצלנו בקבלת הפנים ובמהלך האוכל וגם מעט אחר כך, ואפילו הסקסופוניסט ליווה אותנו לחופה. האירוע עצמו היה נהדר וקרן והלהקה היו הדובדבן שעל הקצפת. אנחנו, אגב, עבדנו על כל האורחים ואמרנו להם שאין DJ ותהיה רק מוזיקת רקע שהאולם מספק ולכן ההפתעה של הרכב מוזיקלי הייתה גדולה פי כמה. קיבלנו עשרות טלפונים נלהבים ששיבחו את קרן והלהקה והתעניינו היכן מצאנו אותם וכו'. רצינו להודות לקרן והלהקה מקרב לב על שעשו את האירעו שלנו מיוחד במינו ושימחו אותנו ביום המאושר שלנו!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
רלי -תמונה
רלי
ג'אז ישראלי (קרן פרידמן)
5
15/01/2011

חיפשנו זמן רב הרכב מוזיקלי שיחזיק לנו את האירוע. היות ולא היה דיג'יי בחתונה היינו זקוקים להרכב שילווה את האירוע מתחילתו ועד סופו וייתן את האווירה הנכונה שחיפשנו ומוזיקה... שנו עם קרן בבית קפה והיה קליק מהרגע הראשון! ידענו שאנחנו הולכים על זה גם בזכות הרושם המעולה שקרן עשתה עלינו וגם בזכות האופי של ההרכב שתאם בדיוק למה שאנחנו מחפשים (ראינו אותם מנגנים דרך youtube). חששנו שהמחיר יהיה גבוה לנו, היות והנגנים בהרכב הינם מוכרים בתחום, אך הופתענו לגלות שהמחיר בדיוק תאם את צפיותנו. החתונה היתה מקסימה והמוזיקה עשתה את העבודה! הנגנים וקרן היו מקסימים, ניגנו באופן מקצועי והותירו אחריהם אורחים מרוצים. היתה מוזיקה שהתאימה לכל שלבי האירוע החל מקבלת הפנים, דרך הארוחה וכלה במוזיקה מתאימה לריקודים. אנחנו שמחים ביותר על ההחלטה שלנו וממליצים בפה מלא לא להכנע לחתונה "נורמטיבית" שבה כביכול בלעדיי דיג'יי לא "שמח". החתונה שלנו היתה ביום שישי בבוהוריים ולכן הרכב היה הדבר המתאים ביותר לאוירה ולאירוע. אורחים רבים אחרי החתונה התקשרו לומר כמה נעים היה ואיזה הרכב מעולה בחרנו. אנחנו מאוד מרוצים מבחירתנו, ומבחינתנו הרכב ג'אז ישראלי וקרן בעצמה הפכו את החתונה שלנו לאירוע שרבים יזכרו עוד שנים רבות :)

הוספת תגובה