יוהן דיג'יי - Yohan Cohen - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על יוהן דיג'יי - Yohan Cohen - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

46 חוות דעת על יוהן דיג'יי - Yohan Cohen

Batel-תמונה
Batel
פשוט מדהים!! DJ מס' 1 בארץ!
5
25/02/2014

רק אתמול התחתנו ואם כל הבלאגן והסידורים ההינו חייבים לפרגן לדיג'י יוהן! מרמת השרון!! פשוט נתן לכל האורחים בראש עם מוסיקה נפלאה והשאיר טעם של עוד... ניגן את מה שביקשנו והיה מעבר... למצופה ממליצים בחום!! בת-אל ורון

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
דנה וג'וש-תמונה
דנה וג'וש
הדי.ג'יי הכי טוב שתחלמו עליו !
5
10/01/2014

אחרי הכל אין ספק שהדי.ג׳יי הוא בעל המקצוע החשוב ביותר ! הוא זה שיכתיב את האווירה ורמת הטירוף שתהיה בחתונה... יוהן ללא ספק מספק את הסחורה ויותר מזה! האיש גאון ומקצוען אמיתי - היה... טירוף במשך כל החתונה מהשנייה הראשונה ועד האחרונה . כבר בפגישה איתו ידענו שזה האיש שלנו. אפילו תוך כדי החתונה ניגשו אלינו ושאלו ״ מזה הדי.ג׳יי המטורף הזה?״ קריאת קהל פשוט מושלמת . אין מילים !!! בשנייה הראשונה תוכלו לזהות את האהבה שלו למקצוע, את המקצועיות הבלתי מתפשרת ואת הרצון האישי שלו לרחבה מפוצצת בכל שנייה !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
dikla-תמונה
dikla
יוהן ה-די.גי לאירוע שלכם !!!
5
20/12/2013

אז מה לפרגן?? בשמחה!!! יוהן היה מקסים חייכני וידע להקשיב לבקשות שלי ושל בן זוגי מהפגישה במשרד שלו ברמת השרון ועד לאותו ערב של החתונה. ערכנו איתו פגישת מוסיקה מספר שבועות לפני... חתנה. שירים שלא היו ברשותו הוא חיפש באינטרנט ותוך דקה -שתיים והם כבר היו אצלו במחשב באיכות גבוהה :-) יש לכם בהחלט עסק עם ספק מקצועי ואמין! הוא יוצר מוזיקה ויודע להכין הרכבים נדירים ... אז ...אם המטרה שלכם היא להנות ולהקפיץ כמה שיותר אנשים ברחבה ושזה ישמע איכותי וישמר כחוויה של פעם בחיים ( או לפחות עד האירוע המשמח הבא...) - יוהן הוא התשובה שלכם! אז אל תהססו ,באמת תרימו לו צלצול ותשפטו בעצמכם :-) ושיהיה במזל טוב! אנחנו התחתנו לפני שבוע והיינו סופר מרוצים .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Nicole Zelikson-תמונה
Nicole Zelikson
יוהן, אין כמוך!
4.8
15/12/2013

התחתנו בטרה קיסריה ביום חמישי האחרון (12.12.13) והיה פשוט מדהים! את יוהן פגשנו אחרי דיג'יי אחד שהבריז לנו מפגישה, אחר לא התחברנו אליו ועוד שניים שנתנו מחירים הזויים במיוחד.... ר לציין שהיינו נרגשים וחוששים לקראת הפגישה. הכל לשווא. יוהן פשוט מקפיץ אותך כבר מהפגישה הראשונה איתו. הוא התחבר לקונספט של האירוע שלנו, שהיה רחוק מלהיות מסורתי, זרם על כל השגעונות שלנו (מוסיקת קבלת הפנים שלנו הורכבה כולה ממוסיקות ממשחקי וידאו), והפך את הערב שלנו להצלחה. אומרים שיש שני דברים שהופכים אירוע להצלחה - האוכל והמוסיקה - אני לא יודעת איך הוא מבשל ;) אבל לתקלט הוא יודע ועוד איך! מקצועי, מיומן, שרותי.... אפילו האורחים שיצא להם להחליף מילה איתו נדלקו על הבנאדם. אם אתם מחפשים דיג'יי לאירוע - יוהן הוא האדם בשבילכם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מאור סתיו-תמונה
מאור סתיו
וווואאאאווווו
4.8
16/09/2013

עעעכשיו אחרי שכבר התאוששנו כבר ההמלצה הראשונה שאני חייבת לכתוב היא ליוהן ובזכות!... יוהן פשוט הפך לי את החתונה למסיבה מטורפת!! יוהן היה מדהים לכל אורך התהליך מהפגישה הראשונה שם... ני ובעלי התקשינו לשבת בשקט על הכסא אחרי ששמענו את המוזיקה המטורפת שהוא מכין, ובעלי ממש התלהב מכל הרימיקסים שהוא עושה, הוא באמת מקצוען מהשורה הראשונ במה שהוא עושה. בשיחות הטלפון הוא תמיד היה זמין קשוב ומוכן לייעץ בכל דבר. אגב יוהן בן אדם מצחיק בטירוףף מכל פגישה איתו יצאנו עם מלא מצב רוח!! ובחתונה יוהן עלה על כל הציפיות..ואני הייתי כלה לא פשוטה בכלל...עם המון דרישות בקשות, ביקורות יוהן נראה לי סבל ממני לא מעט :) (באהבה)...ולמרות החששות המיותרים שלי, יוהן פשוט היה דיי גיי מושלם..הוא ידע בדיוק איזה מוזיקה לשם ומתי כדי שהרחבה תהיה מלאה ושמחה כל הזמן!! יוהן בפירוש עשה לנו את החתונה לשמחה כפי שדמיינו...ואני לא הפסקתי לרקוד. נתתי לו רשימה של שירים לשם בחתונה ואם אני לא טועה שמעתי ורקדתי על כולם :).אנחנו מודים לך מקרב לב!! על תחשבו פעמיים, הוא יעשה לכם את החתונה! יוהן הוא די גיי חובה!@!@!!!!@!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shimrit-תמונה
shimrit
דיג'יי יוהן - תזמינו עכשיו!!!
4.8
20/03/2013

התחתנו ב03.03.2013 באולמי "טרה" בקיסריה. מהפגישה הראשונה עם יוהן הבנו שהולך להיות קרנבל ברחבה! דבר ראשון יוהן הוא בן אדם מקסים, חייכן ומשעשע. שנית יוהן הוא דיג'יי מקצועי, איכותי,... קשוב, והכי חשוב ידע לקרוא את הקהל. היה חשמל!!! הרחבה הייתה מלאה כל הערב , אנשים עפו באוויר ואנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות. החתונה התקיימה ביום ראשון ובהתחלה קצת חששנו שהאירוע יסתיים מוקדם אבל בזכות המוסיקה המעולה , הקצב המטורף השילוב בין הסגנונות והמיקסים הנדירים של יוהן - האירוע נמשך עד השעה 02:30!!! אנחנו ממליצים בחום לכל הזוגות שמחפשים דיג'יי שיפרק את הרחבה! אל תחשבו פעמיים שווה ביותר! יוהן אתה מלך ! שמרית ואיציק

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Guy@Noa-תמונה
Guy@Noa
חולים עליך יוהן!
5
12/02/2013

אנחנו יכולים להגיד שיוהן זה היה החלק הכי כייפי בחתונה. כמו כל זוג העומד להינשא, גם לנו היו חששות רבים מאנשי המקצוע עימם נעבוד באחד הימים החשובים בחיינו. עם זאת, רוב הזוגות... ם לקבל המלצות מחברים ואם אין להם כאלה, הם פונים לאתרי החתונות השונים. אנחנו זוג מהסוג השני, מאלה שאין להם המלצה מחבר ורוצים "ללכת על בטוח". רואים למי מאנשי המקצוע יש הכי הרבה חוות דעת ובציון הכי גבוה. גישה זו היא טעות, אל תבחרו Dj לפי מספר חוות הדעת שלו! לכו לפגישה עימו, התרשמו מהמוסיקה שלו, תיכנסו לאתר שלו, תשמעו ביוטיוב והכי הכי חשוב, לכו לפי האינסטינקטים שלכם. יוהן פשוט מדביק אותך באנרגיות שלו, מהפגישה הראשונה הייתה לנו כימיה עימו. הוא פשוט גרם לנו לרצות לקום מהכסא ולרקוד במשרד שלו (ולכן ידענו שזה יקרה גם לאורחינו). מפה רק חיכינו לפגישה הבאה עימו. יוהן הוא לא תקליטן, הוא Dj!!!ההבדל הוא גדול: Dj הוא אחד שיש נגיעה שלו במוסיקה, במעברים ולא רק לשים פליי על הפלייליסט. הוא יודע לנגן הכל!!! ממיינסטרים מצד אחד, עד גרסאות רמיקס משלו, מה שתבחרו כזוג. תסבירו ליוהן את הסגנון אותו הינכם רוצים בחתונתכם, מפה עם יוהן השמיים הם הגבול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יוהן הוא אומן! הוא מנגן בכל המועדונים הגדולים בארץ ולכן מעודכן במוסיקה העכשווית ביותר! הוא אוהב את מה שהוא עושה ולכן הוא כל כך טוב בזה. אצלנו בחתונה הרחבה היתה מלאה כל הזמן!!! המוסיקה היתה כל כך נפלאה שהאנשים לא רצו לשבת.. תזכרו: איך שהחתונה תהיה, תלויה בכם כזוג. אם אתם לא תהיו עם אדרנלין, אם אתם לא תכניסו את הקהל לאווירה עוד משלב החופה, הארוע יראה בהתאם, לא משנה איזה אנשי מקצוע תבחרו. אתם אלו שצריכים להוביל את הדינמיקה, יוהן ייתן לכם את כל הכלים, עכשיו זה תלוי בכם אם תדעו להשתמש בהם. טיפ שלנו: אין טעם לרדת לרמת השיר עם ה-Dj, תנו לו לבטא את האומנות שלו, את הכשרון המדהים שלו, וליוהן יש טון מזה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Or-תמונה
Or
פשוט קוסם !!!
5
07/01/2013

מהרגע הראשון הפגין מקצועיות גבוהה וביטחון. פתוח להצעות, סובלני, אחראי ואכפתי. קוסם כי... הוא הצליח ליצור מסיבה מטורפת ולחבר בין ישראלים, אוסטרלים ואנגלים. כל צד הרגיש בבית (וזה... לא ריקודי עם או מזרחית). מאז החתונה אנו מקבלים מחמאות רבות על האווירה המיוחדת שיצר כשהתאים את המוזיקה באירוע לקהלים המוזמנים וכקוסם מצא מכנה משותף עצום שהביא למסיבת חתונה איכותית ומיוחדת. הקהל רצה רק להמשיך לרקוד ולרקוד... אז לסיכום, עם יד על הלב, ממליצים בחום על יוהן.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Itzik Abudi-תמונה
Itzik Abudi
התקליטן מספר אחת ברמה בינלאומית !!!!
5
03/12/2012

חברים יקרים ! אם אתם קוראים שורות אלו ועדיין לא צילצלתם ליוהן, תעצרו הכל, לכו צלצלו ושריינו לכם את הדיגיי מס' 1 בארץ לאירוע שלכם כי אחרת תצטערו שלא שמעתם לי ! ראשית מדובר באדם... וד אבל מאוד חם ואיכפתי, אדם שכיף לדבר איתו כבר משיחת הטלפון הראשונה, אדם שכיף להתחבר איתו, אדם שנון מאוד, חוש הומור מטורף, ובכלל אחד שהייתם רוצים בכל בית בסלון להשוויץ לאורחים !. לאחר הפגישה הראשונה שהיתה לנו איתו, ידענו מיד ללא שום ספק שהוא יהיה התקליטן שלנו בחתונה. הרושם שהוא השאיר היה כזה מקצועי, ואני (החתן) שמבין בענייני מוזיקה הייתי כזה רגוע אחרי הפגישה איתו שמיד אני ואישתי הלכנו לשתות בירה בפאב כדי להמשיך את הטעם הטוב שהוא השאיר לנו !. לקראת יום החתונה ובכלל לאורך כל ההכנות שנמשכו כחודשיים, יוהן השתדל מאוד להיות איתנו בקשר ותמיד דאג ושאל איך אנחנו מתקדמים ווידא שהכל הולך כמתוכנן. בנוסף יוהן מקושר מאוד לעולם המוזיקה והתיקלוט באירועים, והוא גם סידר לנו זוג רקדניות מהממות שחיזקו את הבמה בחתונה., אני בטוח שגם אם היינו מבקשים ממנו תוספות הרבה יותר מסובכות - היה עומד בהן בקלות !!! - הבנאדם פשוט מקצוען אמיתי !. ולקינוח : החתונה - האירוע היה לא גדול - בסביבות 160 איש שרובם היה על הרחבה כל הערב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - ותאמינו לי לא קל למלא רחבה עם חתונה של 160 מוזמנים !!!, המוזיקה שלו תמיד מעודכנת, מקפיצה ברמות מטורפות, המיקסים שהוא עושה יוצאים חלקים כמו טוסיק של תינוק, העריכה ובחירת השירים פשוט גאונית, יוהן קורא את האנשים במשך כל הערב ויודע להתאים את המוזיקה כמו כפפה ליד !!!, האנשים פשוט לא הפסיקו להגיד שהוא תותח, פשוט ערב בלתי נשכח !!!, ובאופן אישי אני רוצה להודות לו על כל הערב המדהים שעשה לנו, החל מהמוזיקה המדהימה ששם בקבלת הפנים ועד לשיר הסיום !, פשוט אין לי מילים !!!!!!!! יוהן אתה מספר אחת !!!!!! ואם יש למישהו ספקות אחרי כל מה שכתבתי - שייתן לעצמו כמה סטירות ויתעורר ! אני יודע בוודאות שהוא יהיה התקליטן לברית \ בריתה \ בר מצווה או לא משנה איזה אירוע נחגוג - ללא ספק אני בוחר רק בו ! ולסיכום :רוצו מהר לטלפון ותשריינו לכם את יוהן, ואל תשכחו לצלצל להגיד לי תודה !!!! איציק ואילנה - חתונה בווגה 29.11.12 יום ה.

הוספת תגובה
הודיה ואלעד-תמונה
הודיה ואלעד
יואווווווווווווו איזה טירוף!!!!! אין דברים כאלהההההההההה חובה בכל רחבה!!
5
07/11/2012

שמעו אם אתם מתחתנים, אתם חייבים את הדי'ג'' המדהים הזה שעשה כל מה שרצינו, וגרם לרחבה להראות מפוצצת בכל עת!!! האורחים לא רצו לאכול!!!! אין מה להאריך במילים פשוט תותח ומקצועי!... ת שאין לתאר, חייכן מצחיק מקשיב ! לא צרך יותר מזה, המחיר הכי שפוי בעולם!! שווה לכל אירוע וכבר אמרנו לנו שאנחנו עוד נפגש.... זה לא הסוף! מקווה שתקחו זאת לתשומת לבכם! האיש מקצוען אמיתי!!!!

הוספת תגובה