רוברט גיטלמן - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

רוברט גיטלמן

054-4509995
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • די ג'יי

רוברט גיטלמן

קצת על העסק

איך מגיעים לרוברט גיטלמן

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

רוברט גיטלמן - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

3 חוות דעת על רוברט גיטלמן

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
מורן-תמונה
מורן
המלצה על רוברט גיטלמן
5
27/06/2014

המלצה על DJ רוברט גיטלמן האמת, אצלנו הכל התחיל הפוך (בצורה טובה  ) רוברט הגיע אלינו... ובעזרתו סגרנו כמעט את כל החתונה! כבר בשיחה הראשונה, הבנו שיש לנו עסק עם מישהו מאוד... , אנרגטי, תקתקן שמדבר בגובה העיניים. הוא המליץ לנו על שאר הספקים, נתן עצות מעולות ועזר מתי שרק היה צריך! הטעם שלי ושל בעלי מאוד שונה במוסיקה, ורוברט היה קשוב כל הזמן ועזר לנו להגיע לעמק השווה. כל אחד מאיתנו נהנה מהעולם שלו, המשפחות העירקיות נהנו ממחרוזת עירקית (לבקשתנו) והיו בעננים, בהמשך כולם נהנו ממוסיקה מזרחית מקפיצה, וכמובן שמוסיקה לצעירים עד סוף הערב. הרחבה הייתה מלאה ושמחה לאורך כל הערב עד סוף האירוע, עד שהרגליים התעייפו ונגמר האוויר... קיבלנו המון פידבקים מחברים ומשפחה על האירוע כולו, ועל רוברט בפרט. רוברט פשוט תותח שיודע לתת שירות מעולה, יחס חם ואישי ולהרגיש ולהקפיץ את הקהל! ללא ספק – הבחירה הכי טובה עשינו! הוא עשה לנו את האירוע ואנחנו ממליצים עליו בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נופר-תמונה
נופר
תודה לרוברט
5
29/03/2014

רוברט תיקלט בארוע החתונה שלנו ומאד נהננו. קלע בסגנון המוזיקה של הנוכחים בארוע וידע לעשות את העבודה במקצועיות. בנוסף- לרוברט יחס אישי מדהים. ממליצים בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שרית ורונן-תמונה
שרית ורונן
DJ מספר 1! עשה לנו את האירוע!!
4.8
02/01/2014

חיפשנו DJ תותח שיידע להרגיש את הקהל ויקפיץ את כולם. וכמו רובנו.. גם אנחנו שאלנו חברים ומכרים והולכים על מי שהם ממליצים. המעניין הוא שלגביו קיבלנו המלצה מיותר מארבעה זוגות חברים... !) וגם מכאלה שכבר שלקחו אותו לאירוע שלהם. וזה כבר סימן טוב :). הבנתי עד כמה הוא היה טוב מהפידבקים שקיבלתי אחרי האירוע מהאורחים, בין אם זה מהמשפחה והחברים.. גם מבחינת שירות ומקצועיות, יחס חם, האיש מדהים! בשורה התחתונה.. הוא עשה לנו את האירוע, עשה עבודה מעולה ועכשיו גם אנחנו ממליצים עליו בחום! לא יכולנו לעשות בחירה יותר טובה. תודה רבה רוברט!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים