אינדיגו די ג'י - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אינדיגו די ג'י - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

33 חוות דעת על אינדיגו די ג'י

יבגני ואנה-תמונה
יבגני ואנה
אנה ויבגני חתונה
5
11/11/2011

ירון -Indigo dj's באמת אחד הטובים אנחנו יצאנו מאוד מאוד מרוצים וגם כל האנשים שהיו בחתונה!!! הכל היה 10 האנשים רקדו ונהנו וזה הכי חשוב!!! מומלץ בחום.......

הוספת תגובה
מאיה ועמיחי-תמונה
מאיה ועמיחי
ירון מאינדיגו כל מילהמיותרת
5
06/11/2011

היה מעולה... התחתנו ב04/10/11 וירון היה הDJ שלנו אני חושבת שבדרך לחתונה שיגעתי אותו עם השירים והוא היה הכי סבלני ואיתי לאורך כל הדרך. באתי אל ירון עם המון דרישות על הווליום של... וסיקה ועל המוסיקה עצמה... אבא של החתן לא מפסיק לדבר כמה שהוא נהנה מהמוסיקה ולא רק הוא כל החברים שלו (: אני באמת ממליצה על ירון כי הוא יודע לקרוא את הקהל, הצד שלי הוא תימני והצד של החתן הוא אשכנזי ורוסי וירון הצליח טוב בבחירת השירים ותמיד הרחבה הייתה מלאה - זה נושא שמאוד הדאיג אותי שאנשים לא ירקדו אבל ירון התותח הזה הרים את החתונה (-: אז רצינו לומר לך תודה מעומק הלב...

הוספת תגובה
מירב וגלעד-תמונה
מירב וגלעד
אומן נשמה עם לב של זהב
5
05/11/2011

את ירון הכרתי דרך שתי חתונות שנכחתי בהן במהלך השנים האחרונות. לפני שנולד החתן המיועד בחרתי לי את D.J ירון ולמעשה הוא היה הדבר היחידי שהייתי סגורה עליו בחתונה. כשכבר הפנטזיה הפכה... למציאות- היא עלתה על כל דמיון והערב קרן באופן מושלם. האוירה הייתה מחשמלת, הקהל הצביע ברגליו ואני רקדתי עם השירים האהובים עלי במיוחד, כמעט ללא הפסקה. אז תודה לך ירון על ההקשבה, הנדיבות, המקצעיות, הטוטליות שלך. רואים ומרגישים שחשוב לך וזה מעורר השראה. ובכלל מהלך בך קסם שמגיע למרחקים ועובר דרך הקהל. אומרים שהמזל הגדול של האדם הוא לעבוד במה שהוא אוהב ורואים שקבלת את זה. מאחלים לך להמשיך ולשמח עוד רבים כמונו! מירב וגלעד

הוספת תגובה
מיטל ואסף-תמונה
מיטל ואסף
ירון מאינדיגו
5
05/11/2011

אל ירון הגענו לאחר המלצות חברים. נוכחנו לדעת כבר בפגישה הראשונה איזה מקצוען הוא. ירון היה סבלני וקשוב, ופשוט גרם לנו להרגשה טובה. ישר ידענו שאנחנו בידיים טובות. בערב החתונה היה... שוט מדהים. כולם רקדו, גם המבוגרים, וירון דאג להרקיד את כולם ולהשתלב לפי טעם הקהל. מקצוען! כולם החמיאו לנו על בחירת הדיג'י ואפילו חלק ביקשו כרטיסי ביקור שלו (ברור שקיבלו). אנו ממליצים בחום על די ג'י אינדיגו - ירון.

הוספת תגובה
אורנית ורוני-תמונה
אורנית ורוני
אל תוותרו על דיג'יי מס' 1 - אינדיגו !!!
5
31/10/2011

זה התחיל במפגש הראשון, שבו החיוך של ירון, היחס והחמימות אמרו הכל. איך שפגשנו את ירון ידענו שהוא הולך להרים לנו את הקהל, במהלך ההכנות כל שאלה או התלבטות לוותה באחריות ומקצועיות... בה. לבסוף לאחר אירוע מוצלח נוכחנו לדעת שאכן מעבר להיותו בחור מדהים, הוא גם מפגין את כישוריו על העמדה ויודע לקרוא את הקהל. ירון, תודה רבה על ערב מדהים, האורחים לא הפסיקו להחמיא על המוסיקה. ובזכותך הפכת את הערב לבלתי נשכח!

הוספת תגובה
שאול -תמונה
שאול
החתונה שלנו
5
28/10/2011

אנחנו רוצים להגיד תודה לירון שעשה לנו את האירוע למיוחד נהננו מכל רגע ירון הוא אחד המקסימים, כל מה שרצינו קיבלנו ואפילו יותררר מומלץ בחום!!!!

הוספת תגובה
אירנה ורון-תמונה
אירנה ורון
בהחלט די ג'י מספר 1
5
17/10/2011

18.7.2011- אירנה ורון. ירון הוא פשוט מקצוען אמיתי. בשניה שנכנסנו אליו היה קליק וידענו שהוא יהיה הדי ג'י שלנו וזאת הייתה החלטה שעשתה לנו את האירוע לכל כך מושלם. ירון שלח לנו דיסק... עם רשימת שירים מומלצים ואפילו עזר לנו עם שירים לחינה :-) אנחנו בחרנו רק את השירים של החופה, הסלואו ושבירת הכוס וסמכנו עליו בכל השאר ולא טעינו. הרחבה הייתה מלאה כל הזמן, אנשים שלא רוקדים בכלל באירועים קמו ורקדו. הוא ידע לקרוא את הקהל בצורה מושלמת. ירון הוא די ג'י אדיר ובן אדם מדהים !!!

הוספת תגובה
נטלי ומיקי-תמונה
נטלי ומיקי
החתונה של נטלי ומיקי 22.8.2011
5
15/10/2011

ירון אינדיגו- רצינו להודות לך על ערב בלתי נשכח! שיחקת אותה עם המוזיקה המדהימה והמקפיצה לאורך כל האירוע! הרחבה הייתה מפוצצת כל הערב בזכותך... אחרי החתונה קיבלנו עשרות טלפונים... אות על המוזיקה שקלעה בול לכולם. מודים לך על המקצועיות, הסבלנות והאכפתיות כלפי הצלחת האירוע! אנו שמחים על הבחירה שלנו בך!

הוספת תגובה
שני ואסף-תמונה
שני ואסף
מדהים
5
23/06/2011

ביום שסגרנו עם אולם האירועים קיבלנו רשימת ספקים שעובדים עם הדיל של האולם...הראשון שאליו פנינו ,היה ירון-אינדיגו...ובזה נגמר הסיפור!!!! התאהבנו באישיות שלו ישר. ידענו שהוא מבין... דיוק את סוג הקהל שלנו ואותנו ושאין כאן במה לטעות. סבלני, קשוב, חייכן ואיש נעים ביותר. החתונה הייתה מדהימה! והרבה בזכותו...קיבלנו עליו מחמאות ללא הפסקה. ירון אנחנו מודים לך מכל הלב על המוסיקה הנפלאה, על כל שיר שהיה בדיוק נכון ומתאים...אתה מלך:-))))) מבטיחים לכל זוג שיבחר בו לקבל 200% ממה שייצפו! אוהבים אותך.

הוספת תגובה
הילה -תמונה
הילה
היה מדהים!!
5
02/06/2011

הייתה חתונה מדהימה, פשוט לא הפסקתי לקבל מחמאות על המוזיקה- אפילו תוך כדי האירוע. ירון ידע לקרוא את הקהל ואפילו הדודים שאף פעם לא רוקדים קמו. אנחנו יכולים להגיד שההמלצה היא בלב... תר משלם!

הוספת תגובה