יניב ישעיהו - יש מוסיקה - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על יניב ישעיהו - יש מוסיקה - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

54 חוות דעת על יניב ישעיהו - יש מוסיקה

adi-תמונה
adi
יניב ישעיהו
5
12/01/2015

אלוף!!! מעבר להיותו אדם מקסים יניב הוא ללא ספק מקצוען! המוזיקה בחתונה הייתה מדהימה והקפיצה את כל הקהל. רחבת הריקודים הייתה מלאת אנרגיות לאורך כל הערב. היכולת של יניב לקרוא את... הל הייתה מדהימה וכל שיר קלע בול! בזכות יניב הייתה מסיבה מדהימה והיה פשוט כיף אדיר . כמות הפידבקים הטובים שקיבלנו על המוזיקה הייתה עצומה. ברמה האישית – היה פשוט כיף לקבל ממנו שירות! לכל הדרך יניב היה זמין לכל הבקשות/שאלות שלנו, הציע רעיונות ופתרונות ופשוט הרגשנו שאפשר לסמוך עליו ושאנחנו בידיים בטוחות! מומלץ בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ny-תמונה
ny
נינה ויוני המלצה חמה
5
24/08/2014

יניב היה הדי ג'י בחתונה שלנו. מהפגישה הראשונה הבנו שיניב הוא הבחירה שלנו. יניב הבין את הראש שלנו וידע להתאים את המוזיקה גם לאורחים. לאורח כל האירוע יניב הקפיץ את הרחבה במקצועיות... רבה ותוך כדי דאג להשאיר את הסגנון שלנו. המקצועיות וניסיון הרב מאוד בולט.המון תודה יניב על החתונה המגניבה, היה מדהים.

הוספת תגובה
rcooperb-תמונה
rcooperb
המלצה חמה
5
14/07/2014

כבר בפגישה שלפני החתונה יצאתי מביתו של יניב עם חשק לרקוד. באותו הרגע הבנתי שעשינו בחירה טובה וכי אין ספק שמבחינה מקצועית יניב יהיה די ג'יי מצוין. מה שלא ציפית היה, תחושת הרוגע... נעימות שיניב השרה עלי בזמן החתונה. אנחנו התחתנו על רקע התקפת הטילים מעזה ותודה לאל שהחתונה כולה עברה בשקט (לא כולל המוזיקה של יניב). מה שכן, מרגע שנכנסתי לאולם וראיתי את יניב נרגעתי. הוא מיד ניגש אלי ודיבר איתי. פניו המוכרות וסגנונו הנעים הרגיעו אותי ואפשרו לי להתנתק מהמחשבות על כל התקלות שיכולות לקרות ופשוט ליהנות מהרגע. אז תודה רבה ליניב, היית נפלא ואני מאחלת לזוגות רבים שירות כמו שאני קיבלתי ממך. באהבה, רונית ומוריס

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Maxim-תמונה
Maxim
חוות דעת יניב ישעיהו
5
05/06/2014

יניב היה הדי גי' בחתונה שלנו. מהרגע הראשון יניב הבין את הסגנון שלנו וידע להתאים את עצמו אלינו. בכל התהליך יניב היה סבלני וזמין תמיד לשאלות ולבקשות שלנו. במהלך התהליך יניב הפגין... קצועיות רבה וידע אדיר בסגנונות המוזיקה השונים. במהלך החתונה הרחבה הייתה מלאה ויניב דאג שלכולם יהיה כיף, צעירים ומבוגרים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Guy-תמונה
Guy
חגית וגיא
5
31/05/2014

ראינו עוד ספקים אבל כבר מהפגישה הראשונה עם יניב הבנו שמצאנו את הדיג'יי שלנו לחתונה. יניב הבין מיד את הראש והטעם המוסיקלי שלנו בפגישת ההיכרות, השמיע לנו מוסיקה מצוינת והכיר כל שיר... ולהקה שרצינו. יניב תמיד היה זמין לשאלות וידע לכוון להמליץ מניסיונו. מאחר ולא ידענו בדיוק את הסגנון שהאורחים יאהבו, אמרנו ליניב בפגישה המוסיקלית שאנחנו סומכים עליו שיקרא את הקהל - ובצדק! כל שכבות האוכלוסיה קיבלו מענה והיו על הרחבה. הסאונד היה מדויק כך שאפילו האורחים שבאו לדבר לא התלוננו, הפלייליסט היה במקום, וברחבה היתה שגעת! :) יניב, תודה רבה על האירוע - היה מדהים, הרגשנו שאפשר לסמוך עליך בעיניים עצומות והיית עוגן בחתונה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נטע-תמונה
נטע
הדיג'י שלנו!
5
11/05/2014

כל שיר קלע בול! האורחים התעופפו ברחבה ולא יכלו לעזוב אותה, ללא השפעה של גיל או קרבה, כמות הפידבקים הטובים שקיבלנו אח"כ על המוזיקה הייתה עצומה וכמובן יניב בעצמו שאין עליו בעולם-... קשיב מבין אנרגטי בטרוף ושמח איתנו מההתחלה ועד הסוף. גם בחתונה הבאה הוא יהיה הדיג'י שלנו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
orit-תמונה
orit
חתונה
5
17/03/2014

יניב היה התקליטן בחתונתינו, מהרגע הראשון שנכנסנו לאולם ובמשך כל החתונה, כל שיר, אבל כל שיר! ששמענו היה לטעמינו!!! יניב פשוט קלע בדיוק לטעם ולתזמון המדויק של כל השירים, כולל... ם המזרחיים שאמנם לא היו רבים אך בהחלט היו במינון ובזמן הנכון. עם יניב נפגשנו פעמיים, פעם אחת בזמן חיפוש DJ ופעם שניה ע"מ לסגור איתו על סגנון המוזיקה שאנו רוצים ולתכנן את כל מהלך החתונה.ביום בו חיפשנו DJ, יניב היה הראשון איתו נפגשנו...הנחמדות האין סופית והמיקצועיות שהשרה עלינו כבר מהדקות הראשונות גרמו לנו לבחור בו מייד ולמרות שהיו לנו עוד שתי פגישות באותו יום, מבחינתינו יניב היה הבחירה שלנו.(הלכנו לשתי הפגישות האחרות רק מחוסר נעימות). שורה תחתונה, אין לנו ספק על מי נמליץ לחברינו אם ישאלו אותנו על DJ לאירוע.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Katie-תמונה
Katie
המלצה חמה ביותר!!!!
5
15/03/2014

קיבלנו המלצה על יניב מהאולם בו התחתנו וכן מספקים אחרים באירוע שלנו. כבר בפגישה הראשונה הבנו שעומד מולנו בן אדם מקצועי מאוד עם המון ניסיון והייתה כימיה מצוינת. יניב הנחה אותנו מה... יהיה בכל שלב ושלב באירוע מבחינת מוסיקה ובנינו תוכנית מוזיקלית שמתאימה לטעמינו ולטעם האורחים שלנו. הייעוץ של יניב היה מדוייק ביותר. הכי חשוב, במהלך האירוע קרא היטב את הקהל והרקיד את כולם - מהילדים ועד המבוגרים עם מוזיקה מעולה! ממליצים בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
yossid-תמונה
yossid
כל הכבוד ליניב
5
07/11/2013

יניב ניגן בחתונה שלנו - שמחנו מאוד על הבחירה ביניב לאורך כל הדרך. יניב הפגין המון ידע ומקצועיות ולא פחות חשוב מזה המון סלבנות ואדיבות. יניב השרה בנו הרבה בטחון. למרות שהיה לנו... ל מאוד מגוון יניב ידע לשלב את הסגנונות בצורה מאוד יפה!! תודה על הערב הנפלא

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
helituv-תמונה
helituv
תקליטן השנה!!!
5
24/08/2013

ליניב הגענו דרך רשימת מומלצים של האולם בו התחתנו (ה"באר של סבא") וכאשר חיפשנו תקליטן ליום החתונה הוא היה הראשון והאחרון שדיברנו איתו! יניב הוא קודם כל איש מקסים, כיף לדבר איתו... טח שכיף לרקוד לצליליו.. רחבת הריקודים לא הייתה ריקה לשניה וכל זה אודות לקליטת הקהל המיוחדת והמקצועית שיש ליניב!! הביקורות שקיבלנו מחברינו היו אך ורק חיוביות והוא כבר הופך להיות התקליטן של החברים המיועדים להתחתן בעתיד.. אנחנו בדוק ניקח אותו לברית :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה