אינקוגניטו מוסיקה - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 7 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על אינקוגניטו מוסיקה - עמוד 7

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

60 חוות דעת על אינקוגניטו מוסיקה

יעל וארז-תמונה
יעל וארז
יובל זך- מושלם!!
5
05/08/2011

לפני שבוע התחתנו בגן האירועים מעלה החמישה. בחרנו את יובל זך מהמלצות של חברים וזכרנו את השם עוד מימי המסיבות באומן 17 לפני הרבה שנים. יובל נפגש איתנו פעמיים, פעם להכרות ופעם... ת שירים. היה לנו נורא קשה לבחור שירים והוא היה כ"כ סובלני וישב איתנו שעות עד שנמצא מה שטוב לנו. ביום של החתונה הכל זרם מעולה, היה כיף איתו, הוא פשוט זרם עם הערב ויצר אווירה מקסימה. היה לנו קהל מעורב גם אשכנזים וגם מזרחים והשילוב הוא יצר גרם לכולם להישאר על הרחבה! יובל, תודה רבה רבה, היה כיף לעבוד איתך, עשית לנו ערב מושלם!

הוספת תגובה
יעל ויואב-תמונה
יעל ויואב
עמרי טוביה
4
02/07/2011

עמרי היה חלק מרכזי בעובדה שהייתה לנו חתונה הכי שמחה בעולם. לאורך כל התהליך מהפעם הראשונה שפגשנו אותו הוא היה מאוד קשוב לרצונות שלנו ובכללי הוא עושה רושם של מישהו מאוד צנוע... בחתונה עצמה הוא פשוט היה מעולה, אנחנו ביקשנו קצת חסדי בהתחלה ואז הרבה מוזיקה ישראלית, לעמרי היה מגוון עצום של מוזיקה והוא ידע בדיוק על מה להמליץ לנו. בקיצור אנחנו ממליצים עליו בחום, כל החברים וגם אנשים מבוגרים יותר שהיו בחתונה אמרו לנו שהוא היה פשוט תקליטן טוב שעשה את הערב.

הוספת תגובה
Maytal -תמונה
Maytal
"...MUSIC MAKES THE PEOPLE COME TOGETHER"
5
14/05/2011

מוסיקה זה דבר כל כך חשוב בחתונה ויובל היה כל מה שחיפשנו ויותר מזה בשתי הפגישות המקדימות הוא היה סבלני, נתן לנו את הייעוץ הכי מקצועי כשהלכנו להקשיב לו מנגן התאהבנו בו ובחתונה... ה היה פשוט מושלם אנשים ביקשו מאיתנו את הפלייליסט... המוסיקה בקבלת הפנים הייתה מדויקת, נעימה ומרגשת והריקודים... מסיבה של ארבע שעות.....!!! הוא ידע גם לקלוע לטעמנו שהוא לא הכי שגרתי וגם להרקיד ולמלא את הרחבה במשך כל המסיבה

הוספת תגובה
עיטם -תמונה
עיטם
עמרי טוביה
5
31/03/2011

לנו הייתה חתונה מעורבת של דתיים וחילונים אז חפשנו די ג'י רגיש לנושא ושיכיר את כל הסגנונות..פגשנו מספר אנשים..כשפגשנו את עמרי קצת חששנו, הוא שידר המון ביטחון ונתן הרגשה של "אני... ודע הכל" אחרי התלבטות קצרה החלטנו לעבוד עם עמרי! אין לי שום חרטה! הבן אדם תותח!!! מתחשב, מקשיב, מקצועי,רגיש,שולט במגוון רחב של מוזיקה כולל חסידית (וכמובן בכל מה שקורה היום)כל מה שרצינו מדי ג'י קבלנו!!! ואפילו יותר...התאים את עצמו לאירוע בצורה מדהימה גם כשהיו שינויים הוא לא אמר מילה פשוט עשה הכל. העביר את הערב בצורה החלקה ביותר, המהנה ביותר והמשמחת ביותר! אנחנו מקווים שהוא גם קורא את הביקורת ואנחנו ננצל את ההזדמנות להגיד לו תודה ענקית!! אנחנו ממליצים עלי בחום!!

הוספת תגובה
יוני -תמונה
יוני
שוקי אוליאל מדהים
5
23/09/2010

DJ שוקי אוליאל הוא הדי ג'יי הכי מדהים, חינני וזורם שאי פעם נתקלתי בו. שאפו לאירוע שלא מפסיקים לדבר עליו: 200 איש מתוך ה-250 מוזמנים היו ברחבה (: נתתי לו לזרום עם הקהל והוא היה... שוט מצויין. תודה שוקי!!!!!!!!!!!

הוספת תגובה