זברה - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על זברה - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

52 חוות דעת על זברה

Keren-תמונה
Keren
המלצה חמה - נדב אגמי!
5
08/04/2013

הגענו לנדב על ידי המלצה מקרובת משפחה. נדב קיבל את פנינו בסבר פנים יפות והסביר על חלקו של הדיג'י במהלך החתונה וענה על כל שאלותינו בסבלנות רבה. למרות הכימיה המצוינת וההתרשמות... בית מנדב החלטנו כמו זוג פולנים טובים לעשות סקר שוק ופנינו לבעלי מקצוע נוספים מהשורה הראשונה. ובסופו של דבר נשארנו נאמנים לנדב! ביום החתנוה עצמו נדב הגיע מוקדם וקיבל את פנינו עם הגעתנו לאולם. דאג לודא שהכל תקין ועובד כשורה. במהלך הערב נדב היה מקצוען אמיתי - הוא הרגיש את האורחים על הרחבה לאורך כל האירוע, הרקיד את כולם מתחילתו ועד סופו של הערב וגרם לנו ולאורחים להשאר על הרחבה עד שתמו כוחותינו. נדב היה הגורם העיקרי להצלחתו של הערב.- אנו ממליצים בחום תודה רבה נדב!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נועה שיר-תמונה
נועה שיר
רוב הקהל נשאר עד 2:30 בלילה - אפילו ללא מוזיקה מזרחית!
4.8
14/03/2013

בחרנו את עידן גבריאל לאחר שראינו אותו בפעולה בחתונה של חברים. דברה מוזיקה היו מקצועיים וסבלניים איתנו. הרגשנו שבאמת מעניין אותם מה אנחנו רוצים. נהנו מכל פגישה עם עידן, הוא חכם,... צחיק ומקצועי. לחתונה הוא הגיע מוכן וחייכן והרים את הרחבה בבחירות מעולות של שירים, בווליום הנכון, בסדר הנכון ובאורך הנכון. הוא נשאר נאמן לבקשות שלנו למרות שהקשנו עליו בבקשות כמו "בלי מזרחית". הוא הצליח להרקיד קהל יחסית קטן (פחות מ200 איש) עד 2:30 בלילה. הוייב היה מעולה! הצעירים היו בטירוף והמבוגרים היו בעננים - הוא הצליח לבחור פלייליסט שירצה את כולם. הוא יודע להרגיש את הקהל ולהתאים את עצמו. כל מי שדיברנו איתו לאחר החתונה החמיא לעידן - אין ספק שזו היתה הבחירה הנכונה. אנחנו ממליצים על זברה מוזיקה ובפרט עידן גבריאל ב110%.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
בן ועינת-תמונה
בן ועינת
מדהימים!!!
5
25/02/2013

לקחנו את עומרי אנגל ולא יכל להיות טוב יותר! יחס אישי וחם. הוא ממש הקפיץ את כל האורחים. המחיר היה חלק מדיל בוילה סוקה והיה סביר ביותר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
yakov.mi-תמונה
yakov.mi
מירי ונדב
5
15/01/2013

התחתנו ב8.11 בגלריית לורנס ביפו, דיג'יי היה כלול במחיר במידה שבוחרים מתוך רשימה שהם מציעים. בפגישה הראשונה עם לורנס נאמר לנו שאנחנו חייבים את עידן גבריאל מזברה, שהוא הכי טוב שיש... ועושה את המסיבות הכי טובות ושנתקשר אליו מיד כי הוא יחטף תוך שניה... למזלנו הוא היה פנוי בתאריך וסגרנו איתו. בהמשך שמענו עליו גם מחברים שהיו בחתונות בהן הוא תקלט ולא הפסיקו להחמיא לו... הפגישה הראשונה הייתה מאוד נעימה, הוא בחור מאוד נעים ומאוד לא מתרברב אבל איכשהו גורם להרגיש שיהיה מעולה. רצינו שהמוזיקה תשמע כמה שיותר כמו מסיבה טובה ופחות כמו חתונה והרגשנו שהוא לגמרי מבין את הראש ולגמרי האיש שיכול לעשות את זה מעולה. וככה באמת היה, המוזיקה הייתה מעולה, אציין שנתנו לו המון חופש והרגשנו שבזכות זה המסיבה הייתה עוד יותר טובה, כי היה לו מקום להביא מעצמו למסיבה.. עם זאת הוא הקשיב לכל הדגשים שלנו ושם את השירים שהכי רצינו - בקיצור נתנו לו יד די חופשית והוא עשה את זה מושלם. היו קטעים שקלטתי אותו במהלך החתונה מתקלט עם עיניים עצומות ונראה נהנה מאוד וזה היה מאוד כיף לראות שהוא באמת נהנה ממה שהוא עושה.. אז מומלץ ממש בחום, לא יודעת להגיד לגבי מחיר כי לנו זה היה סגור מראש עם המקום.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
IlanaHaggai-תמונה
IlanaHaggai
זברה- נדב אגמי המקסים
5
30/12/2012

באחד מגני האירועים בו ביקרנו במהלך החיפושים אמרה לנו אשת המכירות, בסוף בכל מקרה תגיעו לזברה. ואכן כך היה, לאחר מספר פגישות עם די ג'ייז שונים הגענו לזברה, והחיבור עם נדב אגמי היה... מיידי. נדב היה קשוב ומקסים, ידע לנווט אותנו בהתלבטויות ודאג לתת לנו תחושת ביטחון שהכל יהיה אחלה, ולא סתם, כי היה לנו הרבה יותר מאחלה. נדב דאג להשמיע את הבחירות שלנו, הוא הרגיש את הקהל והכי חשוב – עשה לנו כיף במסיבה שלנו. ממליצים בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
איריס ואסף-תמונה
איריס ואסף
God is Idan Gavriel
5
24/11/2012

לעידן הגענו דרך כמה המלצות מחברים שטענו שכל פעם שהם מוצאים את עצמם נהנים ממוזיקה בחתונה (וזה נדיר) הם מגלים שעידן גבריאל היה הדי ג'יי. אנחנו ראינו את עידן בחתונה אחת לפני שלנו... ם בחתונה אחרת אחרינו ולא מצאנו דבר אחד משותף בין שלושת החתונות - לכל חתונה הייתה אווירה וסגנון שונים לחלוטין. הוא פשוט יוצר מוזיקה לחתונה בדמות הטעם המוזיקלי של החתן והכלה. זיקית אמיתית. עכשיו, במקרה שלנו החתן הוא איך נאמר לא אדם קל בכל הנוגע למוזיקה. יש לו טעם שונה וחשוב לו כל שיר בחתונה. אבל איכשהו עידן הצליח לשמור על הקו של החתן עם הקו של הכלה ואחרי כל זאת לסיים את האירוע ב- 3:15. כלומר, גם האורחים נהנו מאוד מהמוזיקה כך שהם לא הפסיקו לרקוד. בקיצור, גאון.

הוספת תגובה
Shirley Cohen-Mintz-תמונה
Shirley Cohen-Mintz
זברה ובמיוחד אלעד רון עשו לנו חתונה מושלמת!
5
05/11/2012

אלעד נתן לנו את הפסקול המושלם לחתונה! בסבלנות רבה אלעד ישב איתנו להבין איזה סוג חתונה זו, מיהו הקהל, איזה סוג מוזיקה אנחנו וחברים שלנו אוהבים, והדגים לנו רצפים ומיקסים אפשריים.... בארוע עצמו אלעד היה מקצועי, חייכן, כיפי, ועשה לנו נונסטופ שמח על הרחבה, ולכל אורך הדרך הוא היה קשוב, רציני, כיפי, חביב ונטול יומרות. אלעד - עשית לנו את החתונה!!

הוספת תגובה
Liraz Tamam-תמונה
Liraz Tamam
עידן גבריאל המקסים!
5
19/10/2012

עידן תקלט החתונה שלנו ב 14/10/12. עשה לנו ערב מדהים. הרחבה הייתה מלאה לאורך כל הערב. הקשיב לבקשות שלנו וזרם איתנו לאורך כל הדרך. בחור מקסים ביותר!! מומלץ בחום!

הוספת תגובה
ליאור-תמונה
ליאור
אלעד רון - תודה רבה!!
5
05/10/2012

בלי להרבות במילים פשוט מורידים את הכובע בפני אלעד על ערב תיקלוט מדהים ומיוחד. כל האורחים דיברו על איזה תותח היה הדי'גי, וזה הכל - הוא פשוט הרים לנו מסיבה מעולה, והוא גבר... אחרי 10 דקות שיחה ידענו שהוא בדיוק מה שאנחנו צריכים, והוא היה אפילו יותר מזה. אין שאלה בכלל - אם הוא פנוי, קחו אותו!

הוספת תגובה
ליאור ואור-תמונה
ליאור ואור
תודה לזברה וללירון תאני התותח!
5
04/10/2012

הגענו לזברה בעקבות המלצות רבות של חברים, ולאכזבתנו הרבה נוכחנו לדעת שבתאריך החתונה שלנו כל הזברות תפוסות... למרות זאת, אלעד הפגין תושיה ו"שידך" אותנו עם לירון תאני שלא עבד עד אז... עם זברה. כבר בפגישה עם לירון הבנו שנפלנו על אושיית מוזיקה אמיתית ונהננו מכל רגע. לירון קלט את הטעם שלנו מייד ואפילו המליץ על אומנים ואלבומים שנאהב. באירוע לירון הקפיץ את הרחבה מהשניה הראשונה, מהילד הקטן ביותר ועד הסבא הכי מבוגר. הוא ידע לקלוע לטעם של כולם ולשים את השיר הנכון בדיוק ברגע הנכון. את כל זה עשה עם חיוך גדול ואפשר היה לראות שהוא נהנה. האירוע נמשך שעות מעבר למה שציפינו, הרבה בזכותו... תודה!!!

הוספת תגובה