טקטיקה - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על טקטיקה - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

72 חוות דעת על טקטיקה

moggi-תמונה
moggi
פשוט איכות!!!
4.8
16/06/2015

אנחנו שבועיים לאחר החתונה ועוד ממשיכים לקבל ביקורות טובות על המוזיקה הנהדרת שהייתה לנו. אם אתם מחפשים די ג'יי שבאמת ינגן את מה שאתם אוהבים מצד אחד ומצד שני ירגיש את הקהל שלכם... אים את עצמו אליו בכדי שרחבת הריקודים תשאר מלאה לאורך כל הדרך אנחנו ממליצים על עופר המקסים. ולך עופר.. אין סוף תודות על ערב מהנה וקסום :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
inbal-תמונה
inbal
אין על טקטיקה!!!
5
08/06/2015

הכרנו את עופר ותומר אחיו דרך חתונה בה היינו מוזמנים, כבר אז היה לנו ברור שהם יהיו גם בחתונה שלנו... מקצועניים אמיתיים והכי חשוב אנשים טובים ונעימים... הכל היה פשוט מושלם היינו... טים ביום החתונה כי היה ברור שיש על מי לסמוך, מעבר לכל המוזיקה הייתה טרוף והחתונה פשוט לא נגמרה....:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Vicky-תמונה
Vicky
המלצה חמה!
4.8
28/03/2015

שמענו לראשונה את טקטיקה בחתונה של אחותי והיה ברור לנו שעופר ינגן בחתונה שלנו. כמובן שלא טעינו! הרבה זמן לא נתקלתי בכזאת מסירות ואחריות כלפי הלקוח. לאורך הזמן שקדם לחתונה, עופר... ג בלי הפסקה לשמור עמנו על קשר רציף ולוודא העדפות מוזיקליות לכל חלק באירוע. מיותר לציין שהוא קלע בול לטעמנו האישי וידע "לקרוא" את הרחבה בכל רגע נתון ולהתאים את המוזיקה לקהל הרוקדים. מעבר לכל עופר אדם מקסים ונעים עם להט ומסירות בלתי מתפשרת. ממליצים בחום! נעם וויקי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ג'ומי -תמונה
ג'ומי
טקטיקה הDJ הכי טוב שיש!! לרקוד כל הלילה :)
5
27/10/2014

מהרגע הראשון שפגשנו את עופר הבנו שהוא איש מיוחד ובאמת רצה שיהיה לנו הלילה בלתי נשכח. עופר לא רק הקשיב והביא לנו את הטעם שלנו במוזיקה ולגבי הפרטים הקטנים, הוא גם הביא את השנים... ת של נסיון ונתן לנו יעוץ ממש, ממש טוב לגבי איך לבנות את הלילה כך שהיתה לנו חתונה ומסיבה מושלמת! האורחים (אפילו המבוגרים ואילו שבדרך כלל לא קמים לרקוד) רקדו כ-ל ה-ל-י-ל-ה!! והם עדיין אומרים לנו כמה טוב המוזיקה היתה! בין כל הספקים שהיה לנו ,היינו הכי מרוצים מטקטיקה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
efratdan-תמונה
efratdan
איזה כיף היה!
5
12/10/2014

כבר במפגש הראשון עופר הדי ג'יי אמר לנו שזו הולכת להיות המסיבה הכי כייפית שהיינו בה בחיים- והוא לא שיקר. אחרי שני מפגשי הכנה, שהתקיימו לפני החתונה, הוא הצליח לקלוט אותנו ואת הטעם... שלנו בצורה מדוייקת. בערב החתונה הוא קלע בדיוק לטעם של כולם. כשדיברנו עם חברינו הצעירים הם אמרו שהייתה מוזיקה מעולה, ולמרבה ההפתעה המשמחת- גם הדודות המבוגרות אמרו את אותו הדבר! הוא ללא ספק עמד במשימה המאתגרת הזו. מלבד המקצועיות המופלאה וההיכרות המעמיקה של עופר עם המוזיקה, עופר ותומר (אחיו שאחראי לפן הטכני של הדברים)- היו תמיד זמינים לכל גחמה או שאלה שהייתה לנו. תמיד בסבלנות, נעימות וענייניות, הגדילו ראש ותמיד עשו מעבר למה שביקשנו מהם. היה לנו תענוג גדול לעבוד איתם, ואנחנו ממליצים בחום גם לכם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
lioroni-תמונה
lioroni
חתונה עם טקטיקה - מומלץ בחום!!!
5
04/09/2014

את עופר הדי ג'י ואת טקטיקה הכרנו כבר בחתונה של אח של בעלי, כך שהוא היה הדי ג'י הראשון שפגשנו, וכבר בפגישה הראשונה הבנו שהוא הבחירה הנכונה... עופר איש נעים, קל מאוד להתחבר אליו... יכר כי הוא בעל ניסיון רב בתחום, כך שסמכנו עליו ב-100%- ולא טעינו... המוזיקה באירוע עצמו הייתה בדיוק כמו שציפינו, היא התאימה בדיוק למסיבה מעולה (שגם הצעירים וגם המבוגרים נהנו ממנה), ומצד שני לא החרישה את אוזני האורחים המבוגרים שישבו ליד השולחנות ודיברו. עופר פועל בהתאם לסיכום עם החתן והכלה, במקצועיות ובאכפתיות. המוזיקה והמסיבה היו מצוינות ונמשכו עד השעה שבה סיכמנו. היה תענוג גדול!! נהננו מכל רגע!! מומלץ בחום!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
mor-תמונה
mor
תודה על ערב מדהים!!!!
5
03/07/2014

הבחירה בעופר כדיג'יי בחתונה שלנו הוכחה כהחלטה מושלמת! הוא קלע בול לטעם שלנו וקרא את הקהל. העניק לנו ערב מרגש עם אנרגיות מטורפות . שמחים שבחרנו בו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Orit-תמונה
Orit
החתונה של דורון ואורית 19-6-2014
5
28/06/2014

נתחיל מהסוף- היה לנו מ-ד-ה-י-ם!!! לעופר הגענו לגמרי לא במקרה, ראינו אותו בפעולה בחתונה של חברים וידענו שאותו נרצה לחתונה שלנו. הפגישות איתו היו מאוד מקצועיות וישר הרגשנו בידים... טוחות. ומה שהכי אהבנו שלעופר באמת אכפת כאילו זאת החתונה הראשונה שלו.. במסיבה שלנו, הוא קלע בול, המוזיקה הייתה מצויינת ובזכותו הרחבה לא התרוקנה!! אז עופר- מודים לך על ערב בלתי נשכח ובטוחים שעוד נתראה..:) באהבה גדולה, דורון ואורית.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
adiamiel-תמונה
adiamiel
טקטיקה - המלצה
4.8
14/06/2014

לכל המתחתנים באשר הם קודם כל מזל טוב ודבר שני -לפני שסוגרים מקום משריינים די ג'יי ! עד כדי כך הוא מרכזי ביום הזה ! אחרי המלצות שקיבלתי מחברים ולאחר שהייתי בחתונה שעופר היה הדי... יי היה לי ברור שכשאתחתן עופר יהיה הדי ג'יי ללא כל ספק . ואכן הייתה לי הזכות שעופר היה הדי ג'י ביום חתונתנו. מה אגיד ומה אומר היה מעולה!!!!!! מהרגע הראשון במשרד דרך הפגישה הכיפית לתכנון המוזיקה בחתונה , העזרה והזמינות לכל אורך הדרך וכמובן בחתונה עצמה! עופר מקצועי, נחמד , הגון, זורם, קשוב, אחלה בנאדם ובעיקר יודע לעשות את החתונה והמסיבה שבה בדרך הכי טובה שאפשר - ממליצה בחום !!!!!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Osheri-תמונה
Osheri
מומלץ מכל הלב !!!
5
14/06/2014

פגשנו את עופר ממש במקרה כאשר באנו לראות את הגן שבו התחתנו, כבר אז עופר עשה רושם של בן אדם נעים ומקצועי אבל רק כשניכנסנו לסטודיו שלו באמת הבנו כמה בני מזל אנחנו שזכינו שעופר יהיה... הדיגי בחתונה שלנו !! יצאנו מאותה פגישה מחוייכים ורק בחשק כבר להתחיל את המסיבה!!! אשתי ואני גרים בחו"ל וכל הדרך עד לחתונה תקשרנו עם עופר דרך מיילים ולא משנה מתי או מה שאלנו תמיד קיבלנו מייד תגובה נעימה ומקצועית אפילו ששיגענו אותו קצת עם שירים בהולנדית שהוא אגב ידע בדיוק מתי לנגן אותם בחתונה לשגע את הקהל ההולנדי שלנו :) בחתונה עופר תפקד כמו אלוף אמיתי !!!, הכל רץ מדהים , עופר ידע בדיוק מה לנגן ומתי ואפילו הפתיע אותנו עם כמה הפתעות שהיו נהדרות , אין מה להגיד העיף אותנו לשמיים!!! המון המון תודה עופר יקר על המסיבה המדהימה שנתת לנו אתה דיגי מטורף אבל יותר מזה פשוט בן אדם מדהים !! נ.ב:הדלת שלנו בהולנד תמיד פתוחה בשבילך :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה