פור פליי - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
03-6766373
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • אולפן הקלטות, די ג'יי, הרכב מוזיקלי

קצת על העסק

איך מגיעים לפור פליי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

פור פליי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

13 חוות דעת על פור פליי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
OrenG-תמונה
OrenG
דותן סופר - DJ - איש מקסים ומקצוען אמיתי
5
09/06/2013

לאחר סבב דיג'יים, החלטנו לסגור עם דותן מ-4PLAY. החתונה הייתה באמצע שבוע והרחבה הייתה מלאה עד 2 בלילה. דותן הוא איש מקסים נטול מניירות ופוזה... הוא ידע לקרוא את הקהל שלנו והקפיץ... ת כולם ברחבה - הצעירים והמבוגרים. היה פשוט מעולה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Sagi-תמונה
Sagi
רצינו להגיד לדותן תודה
5
01/06/2013

טוב אז אחרי שסימנו את החתונה ונחנו קצת זה הזמן להגיד תודה. תודה לאדם שהמקצועיות,הניסיון,וההקשבה לכל מה שביקשנו ממך עשה לנו את האירוע למושלם. אירוע צהריים יכול להיות אירוע מאוד... עמם ובזכותך היה לנו אירוע שלא הפסיקו לרקוד. אתה חבר אמיתי ואדם מדהים. אין לי ספק שכל זוג שיקח אותך לחתונה שלהם ירוויח dj מדהים. תודה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
miriti_s-תמונה
miriti_s
דותן סופר מ- 4Play פשוט מקסים :)
5
09/04/2013

דותן סופר מ- 4Play היה הדי ג'יי שלנו ואנחנו מאושרים מזה! הוא ערך איתנו פגישת היכרות ופגישה נוספת כשבועיים לפני החתונה, בהן הוא רשם לו את הסגנונות והשירים שאנחנו אוהבים ונתן לי... פים לחתונה, החל מעיצוב האולם ומיקום עמדת הדי ג'יי ועד להתנהלות שלנו במהלך כל הערב. קיבלנו בלי סוף. מחמאות מהאורחים, גם מהצעירים וגם מהמבוגרים על המוסיקה. לא חשבתי שאפשר יהיה לרצות את כולם, אבל דותן הצליח :) לא נרשמה תלונה אחת כל הערב, אפילו לא על עוצמת המוסיקה, כי כזה הוא דותן, מתחשב בכל פרמטר אפשרי. הוא היה זמין במהלך החודשים שלפני החתונה לכל שאלה שהיתה לי (והיו הרבה...) ובסוף הערב אפילו נתן לנו מתנה. איזה די ג'יי או ספק בכלליות נותן מתנה לזוג בסוף הערב? במהלך קבלת הפנים, שהיתה באופן טבעי די מלחיצה, בכל פעם ששמעתי עוד שיר שאני נורא אוהבת, זה פשוט הרגיע אותי ועשה לי טוב על הלב. אני ממליצה עליו במליון אחוז, המחיר שלו לגמרי בסדר ואין מקצועי ממנו :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Orenow-תמונה
Orenow
דותן סופר - אחד אנשי המקצוע הכי טובים שפגשנו
5
16/03/2013

התחתנו בטירה בגעש ב5.9.12 - את דותן פגשנו אחרי כמה DJיים וממש התחברנו אליו (גם במחיר וגם בזרימה). הוא אמן אמיתי בכל הקשור למוסיקה בכל הסגנונות, הוא ידע לקרוא את הקהל שלנו ויצר... ברחבה אנרגיות מטורפות, החתונה הייתה באמצע שבוע ועד 2:15 בלילה הרחבה הייתה מלאה באנשים שלא הפסיקו לרקוד. דותן לא סתם DJ הוא איש מקצוע. בנימה אישית, דותן, תודה רבה על ערב בלתי נשכח.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
כפיר -תמונה
כפיר
יובל ודותן - מעל ומעבר למצופה!
5
11/11/2012

[אוקטובר 2012] אל 4play (יובל ודותן) הגענו דרך המלצות ברשת. כבר בפגישת ההיכרות שלנו הרגשנו שעשינו בחירה מעולה. הפגישה נערכה עם יובל ודותן יחד, סיפרנו על עצמנו והם על עצמם,... ה מאוד נעימה ופתוחה, סיפרנו על הציפיות והחששות. החתונה היתה בעלת גוון דתי ודי חששנו בהתחלה מניהול החופה והשירים הדתיים על ידי די.ג'יי - בפגישת ההיכרות הרגשנו שהם מבינים אותנו לחלוטין, נתנו לנו תחושת ביטחון ואכן כך היה. את האירוע העביר יובל (טפירו) שעשה עבודה מדהימה! יובל נענה לכל בקשותינו בשמחה, הקשיב והבין את הראש שלנו במדוייק. היה תמיד זמין (טלפון, מייל, פגישות) ותמיד עם חיוך. בפן האישי - גם דותן וגם יובל הם אנשים מדהימים שמבינים את הצרכים של הלקוחות שעומדים מולם. בפן המקצועי - יובל (שהעביר בפועל האירוע) ידע לקרוא אותנו בפגישות, ידע לקרוא את הקהל במהלך האירוע. המוזיקה הייתה מדהימה והווליום מושלם. תגובות מפרגנות מצד צעירים, ויותר חשוב ממבוגרים - לא איחרו לבוא! תודה רבה לכם! מומלץ בחום!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים