המטפסים די ג'יי - תקליטנים לאירועים: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereSpecialPricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

המטפסים די ג'יי

053-6130492
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • די ג'יי

המטפסים די ג'יי

קצת על העסק

איך מגיעים להמטפסים די ג'יי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

המטפסים די ג'יי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על המטפסים די ג'יי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אביב ומורן-תמונה
אביב ומורן
חתונה 26.6.13
5
05/07/2013

שלום... אני ואשתי התחתנו ב26.6.2013 ודווקא בבחירה של התקליטן לא הייתה לנו התלבטות בכלל... הגענו למתחם של צ'יק צ'אק והמטפסים בראשון לציון כדי לסגור על הצלמים ובאותו ערב נכנסנו בלי... לתכנן גם לפגישה עם חיים ויוסי... באותו ערב, בלי הרבה לבטים, החלטנו לבחור בהם הבחירה בדיעבד הייתה מוצלחת ביותר!!! חיים ודניאל היו התקליטנים שלנו והם קיבלו מחמאות בלי סוף, ושלטו ברחבה בצורה אבסולוטית... באמת שאנחנו לא מאלה שיש לנו סבלנות להיכנס ולרשום ביקורות, אבל אין ספק שהם זכו בזה בצדק.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
1-תמונה
1
אין על המטפסים!
5
17/06/2013

לחיים,יוסי ודניאל התותחים, רצינו להגיד לכם קודם כל תודה ענקית על אירוע בלתי נשכח! חיים היקר תודה על הליווי הצמוד, היחס הנעים והטיפים לכל אורך החודשים האחרונים... תודה לדניאל... דהים שבזכותו הרחבה כל הערב היתה מלאה!!! בקיצור מי שמחפש מוזיקה טובה, איכות מעולה ויחס מדהים אנחנו ממליצים בחום על המטפסים!!!:))))

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מעיין ואסף-תמונה
מעיין ואסף
צוות המטפסים המדהים
5
02/06/2013

את המטפסים הכרתי דרך בעלי היקר שהיה באירוע שהם תיקלטו בו. כשהגעתי אליהם לפגישה רק בגלל היחס והשירות שלהם הסכמתי לסגור איתם למרות שלא ראיתי אותם באף אירוע! חיים המנהל היה איתנו... אורך כל הדרך עזר לנו בכל ותמך בכל רגע וכמובן צוות המטפסים המדהים גרם לחתונה הזאת להיות חתונה בלתי נשכחת גרם לאנשים לקום מהרגליים ולרקוד עד 1 וחצי בלילה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ליהי ומוטי-תמונה
ליהי ומוטי
המטפסים !!!
5
13/05/2013

אין ספק שהם מספר אחת! פשוט עשו לנו את האירוע, לא היה רגע - מלבד באוכל ;) שהרחבה הייתה ריקה. היה אירוע אש בזכות המוסיקה שלהם!! Djs מקצועיים ואיכותיים, עם הרבה ניסיון נתנו לנו... ת בנוגע לאולם, לבר - הכל כדי שהאירוע יהיה שמח וטוב מכל הבחינות. כל האורחים התלהבו מהכי צעיר ועד הכי מבוגר- כוווללם רקדו כל הזמן!- היו ברחבה עד סוף הערב!!! הם עשו לנו שמח, מצחיק ודאגו לנו כל הערב שנהנה מהרגע שלנו!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים