דורון מירב תכשיטים - טבעות אירוסין: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דורון מירב תכשיטים - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

10 חוות דעת על דורון מירב תכשיטים

ענבל-תמונה
ענבל
מומלץ בחום!
5
06/05/2013

הגעתי לדורון דרך האתר etsy כשחיפשתי טבעת נישואין מיוחדת שתקלע לטעמי. התכשיטים שלו מאוד מצאו חן בעיני וכשהגענו אליו לסטודיו כבר ידעתי פחות או יותר מה אני רוצה ושמחתי לגלות שהטבעות... מקסימות גם במציאות :) האינטראקציה עם דורון היתה מאוד נעימה ולא פורמלית ועם זאת הוא מאוד מקצועי ומדויק. הטבעת יצאה מקסים ואני מאוד מרוצה :) אני ממליצה בחום לכל מי שרוצה תכשיטים לא סטנדרטיים ויחס אישי וחם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Amit-תמונה
Amit
שלמות עדינות ושירות
5
26/02/2013

הייה ברור שטבעת חייבת להיות מיוחדת אבל כולם מכרו לי את אותה האופציה המשעממת . מזל שיש את דורן !!!! פגשתי את דורון בחרנו עיצוב בחרנו... ן רובי נדירה הכל היה בדיוק כמו שצריך מקצועיות ודיוק ללא תחרות . כמובן שגם את הטבעת שלי בסוף אני עשיתי אצלו . מעולה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Hadar-תמונה
Hadar
אם הייתי מכירה את דורון לפני החתונה שלי בטוח הייתי קונה ממנו את טבעת הנישואין :)
5
24/01/2013

היי לכולם! לדורון התוודעתי דרך קבוצת אימהות בפייסבוק. ראיתי טבעת בעיצובו ומיד ללא היסוס הזמנתי. חייבת לציין שדורון חזר אליי מאוד מהר לגבי ההזמנה והיה מאוד מאוד אדיב וגם רן בחור... קסים מקסים מקסים שנתן לי שירות מעולה מעל ומעבר!!! הטבעת הייתה מוכנה מהר מאוד יחסית לטבעת בעיצוב אישי. אני מאוד אוהבת תכשיטים מיוחדים ואין ספק שהעיצובים שלו מרהיבים ביופיים. טבעות הנישואין והאירוסין שבעיצבו מדהימות. באמת... ממליצה לכולכם להיכנס ולראות וכמובן לקנות :)

הוספת תגובה
יעקב-תמונה
יעקב
תודה רבה
5
13/01/2013

קניתי לאשתי טבעת מדורון עם טביעות ידיים והשם של הילד שלנו. הטבעת יצאה מהמם אישתי מאוד אהבה והתלהבה. אך אני חייב לציין לשבח את דורון וערן שהיו מדהימים ונתנו שירות מעולה ומחיר טוב... ועזרו לי עם זמן האספקה שהייתי חייב דחוף ועשו הכל כדי שזה יהיה מוכן ליום הולדת של אשתי. ממליץ בחום מכל הבחינות!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
רוני-תמונה
רוני
אומן אמיתי - טבעת אירוסין וזוג טבעות נישואין! :)
5
18/12/2012

חיפשנו טבעת אירוסין מיוחדת, לא שגרתית. מצאתי את דורון ב-etsy ופגשנו אותו בסטודיו שלו בחיפה. הוא הראה לנו אוסף מגוון ומיוחד של תכשיטים. לא יכלנו להתאפק וקנינו גם טבעות נישואין, כי... מצאנו משהו שאהבנו. ביקשנו שינויים קלים ודורון שמח לעשות אותם עבורינו. מעבר לכישרון יוצא דופן, דורון הוא בחור מקסים ומדהים! אין כמוהו! אם אתם מחפשים תכשיתים מיוחדים באמת, כדאי לפנות עליו. הוא פתוח, מקשיב, ומביא שפע של יצירות לכל מה שהוא עושה. מומלץ בחום!

הוספת תגובה