תכשיטי ענבר אלזרקי - תכשיטים ואקססוריז: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

תכשיטי ענבר אלזרקי

058-4888428
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

תכשיטי ענבר אלזרקי

קצת על העסק

איך מגיעים לתכשיטי ענבר אלזרקי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

תכשיטי ענבר אלזרקי - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על תכשיטי ענבר אלזרקי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Adaya-תמונה
Adaya
טבעות נישואין
5
10/03/2013

קנינו אצל ענבר את טבעות הנישואים שלנו. ענבר היא כזו נחמדה ואדיבה אותנטית זו המילה. היחס והשירות שלה אישיים וחמים והעבודתה מקצועית ויחודית. האהבתי את שלל הטבעות המקוריות שהיא... ה. ומי שמחפשת טבעת מקורית עדינה ויפה שיבקר אצל ענבר בסטודיו! אני ובעלי מקבלים מחמאות רבות על הטבעות,תודה לך ענבר. אבוא לבקר בסטודיו שוב . עדיה ומוטי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
פז-תמונה
פז
טבעות ייחודיות בעבודת יד
5
24/01/2013

חיפשתי טבעת מקורית ומיוחדת, העדפתי שתעשה בעבודת יד. כשמצאתי וראיתי את הטבעות של ענבר באינטרנט ישר התאהבתי! בסטודיו הנחמד של ענבר יש אווירה נעימה, ביתית ויחס אישי מיוחד. הטבעות... סימות ומיוחדות, ועשויות בעבודת יד עדינה מאוד ולא דומה לזו שאתם רואים בחנויות הרגילות. מעבר למה שענבר מציגה אפשר גם לעשות שינויים ותוספות בייעוצה של ענבר. המחיר זול ביחס למה שמציעים בחנויות שאני ביקרתי בהם. הטבעת קצרה אין סוף מחמאות ואנשים ממש התלהבו מהמראה הייחודי והמקורי של הטבעת. תודה רבה ענבר על ההרגשב הנעימה והיחס החם. פז ורע.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ניצן-תמונה
ניצן
טבעת נישואים מדהימה-מומלץ
5
08/01/2013

ענבר הכינה לי את טבעת הנישואים , טבעת מדהימה שהוכנה באופן אישי עם ריקוע עדין בעבודת יד. ענבר- תודה על החיוך, על הסבלנות, על הרעיונות, על היצירתיות והכשרון!! הטבעת ייחודית ומיוחדת... ו"סוחטת" מחמאות. מומלץ ביותר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לליב וגדי-תמונה
לליב וגדי
תכשיטי חתונה
5
08/12/2012

ענברי המקסימה עשתה לי ולבעלי את טבעות הנישואים. המסירות שלה, העדינות והצניעות שבה, תשומת הלב לפרטים והכישרון הגדול דיברו אליי מיד וביקשתי שתכין לי בנוסף גם את עגילי החתונה שיצאו... יפייפים וזימנו מיליון מחמאות. נהנו מאוד מהליווי של ענבר בכל הקשור לתכשיטי החתונה ולא היינו לעולם בוחרים אחרת!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים