הידרה-טבעות נישואין יחודיות - טבעות נישואין: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על הידרה-טבעות נישואין יחודיות - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

51 חוות דעת על הידרה-טבעות נישואין יחודיות

shira-תמונה
shira
טבעות מקסימות וייחודיות!
4.8
19/09/2014

הגענו להידרה אחרי שראינו כמה מקומות של טבעות נישואים וכל טבעת הייתה בערך ולא ממש, ההגענו לסטודיו היפייפה שלהם ברישפון ופשוט מצאנו המון טבעות באמת יפות, עשויות בטוב טעם וייחודיות.... התאהבנו בטבעת שלא ראינו בשום מקום אחר והזמנו אותה. אדר ואדווה פשוט טיפלו בנו במסירות אמיתית והפכו כמעט לחברים. הזמנתי גם עגילים מצופים זהב והם נתנו לי את העגילי דוגמא שלהם למדידה שלי עם השימלה, אחר כך הבנתי שאני צריכה אותם בכסף והם פשוט נתנו לי שני זוגות עגילי כסף כי לא היה בטוח איזה מהם אלבש... הם פשוט סמכו עליי ונתנו ברוחב לב אמיתי וחברי... הם ממש מקסימים והטבעת יצאה פשוט יפייפה. כיף לעבור את התהליך הזה עם אנשים נעימים ומקסימים ובעיקר מוכשרים !!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
ענת-תמונה
ענת
טבעות יפיפיות עם טאצ' אישי
4.5
07/09/2014

אדווה ואדר היו פשוט מקסימים, מרגע בחירת הטבעות ועד שהיו מוכנות. מבחר גדול של טבעות יפיפיות ומיוחדות. הטבעות יצאו בדיוק כפי שדמיינו, ממליצה בחם!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תהילי ואנטוני-תמונה
תהילי ואנטוני
מוכשרים ונעימים
5
06/09/2014

אדווה ואדר היו פשוט מקסימים, מרגע בחירת הטבעות ועד שהיו מוכנות . הכל התבצע באדיבות, מקצועיות, נעימות והקשבה. אין עליכם אנשים קסומים ומקסימים!!! היה כיף לדעת ולהכיר אנשים... ים ומקצועיים כמוכם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
עלמה-תמונה
עלמה
התאהבתי............
4.8
15/08/2014

הגענו לסטודיו הידרה דרך אתר האינטרנט שכבר ממנו הרגשנו שזה המקום למצוא משהוא אחר ומיוחד. אדר ואדווה קיבלו אותנו בפגישה אישית עם הרבה סבלנות והקשבה לרצונות שלנו לטעם שלנו וכמובן... קציב. חייבת לציין שהיה קשה לבחור !!!! הטבעות היו מוכנות בזמן. יצא בדיוק כמו שרצינו. והמחמאות לא מפסיקות להגיע. מייד אחרי החתונה חזרנו לטבעת נוספת וגם אז קיבלנו יחס אישי ויוצא מהכלל ואפילו הנחה מיוחדת ללקוחות חוזרים.......בקיצור ממליצה בחום!!!!!!! המון תודה לכם ובטוחה שנתראה בקרוב

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
נעה-תמונה
נעה
חוויה מאוד לא נעימה ולא שירותית
1
11/08/2014

אם מסתכלים על המחיר הממוצע של טבעות נישואין, המחירים בהידרה גבוהים פי 2, לפחות. על אף זאת, ובהכרה שיש לי טעם יקר, הייתי מוכנה לנסוע עם בן זוגי לרשפון במחשבה שלפחות אני יודעת שזה... מקום בו אמצע טבעת לטעמי והשירות יהיה נעים. מכיוון שאחרים כאן לא ציינו את המחירים, אנחנו נשמח לעשות זאת לסבר את אוזניכם- 1700 ש"ח לטבעת אחת (2 טבעות מאוד דקות), 1000 לטבעת שניה (דקה גם היא, ופשוטה בעיצובה) כשביקשנו הנחה למחיר שהוא ללא ספק גבוה בהרבה מהממוצע נתקלנו ביחס מתנשא והטפה "כמה שזה ישראלי להתמקח", שהמשיכה בכך שהמעצב הסביר שזו "פעם ראשונה שהוא מתמקח" (כמובן שקולגה שלי לעבודה הייתה המומה לשמוע את זה, כי הייתה אצלו רק לפני שבוע וכמובן שהתמקחו ארוכות, אלה סכומים גבוהים מאוד...) ועוד בהמשך- הסביר איך הוא אינו נוהג להתמקח בשום מקום. מאחר והוא מוכר, ואנחנו קונים, וזו מהות היחסים, ולגיטימי ומקובל לבקש הנחה, ומקובל גם לומר "אני מתנצל, לא יכול יותר מזה", הרגשנו ממש פגועים מההטפה וההתנשאות. לא שווה את המחיר. הרגשנו גם חוסר סבלנות כי היינו הלקוחות האחרונים באותו יום (מיותר לציין שגם אנחנו הגענו אחרי יום עבודה ארוך, שזה לא בדיוק מובן מאליו). לסיכום- הלכנו לעסק אחר וקנינו שתי טבעות נהדרות ב-1500 ש"ח, בנעימות, באדיבות, בסבלנות ובלי דחיקה וכשביקשנו הנחה (כמו כל הזוגות הצעירים במקום) נעננו בחיוך ואדיבות.

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
עומר-תמונה
עומר
הידרה- טבעות לחיים
5
26/07/2014

הידרה היה הסטודיו הראשון שהגעתי אליו בחיפושים אחר טבעת אירוסין. פגשתי שם את אדר ואדווה הנהדרים שעזרו מאוד וסיפקו המון מידע וידע במהלך הבחירה. שנה לאחר מכן חזרנו להידרה במהלך... שים אחר טבעות נישואין ושוב הגענו אליהם ראשונים ויצאנו עם טבעות ומאוד מרוצים. מחירים טובים והוגנים, הטבעות היו מוכנות בזמן ללא עיכובים ובעיות. תודה רבה! הדר ועומר.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
ספיר -תמונה
ספיר
חוויה מצויינת בהידרה!
5
16/07/2014

טוב, קצרה היריעה מלתאר את החוויה החיובית שאני ובן זוגי עברנו בHIDRA! הגענו לסטודיו המקסים ברשפון של אדר ואדווה כחודשיים לפני החתונה שלנו, אחרי שחרשנו כל קניון אפשרי בחיפוש אחר... בעות המבוקשות. בHIDRA מצאנו את אשר אהבה נפשנו. קנינו זוג טבעות מדהימות ופשוט יפהפיות, ואפילו בן זוגי ששונא תכשיטים מכל סוג (וגם חושב שיש לו ידיים לא פוטוגניות כ"כ ;) התלהב בטירוף. אדר התקשר אלינו כשהטבעות היו מוכנות, והן אכן היו בדיוק כמו שדימיינו ורצינו. אז שוב - אדר, המון המון תודה על תהליך נפלא וטבעות מקסימות! ממליצה בחום!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
נעמה-תמונה
נעמה
טבעות ותכשיטים יוצאי דופן
5
27/06/2014

להידרה הגענו בעקבות המלצות רבות שקיבלנו והחלטנו לראות במה מדובר. נפגשנו עם אדווה ואדר בסטודיו הקטן והיפה שלהם שנמצא ברישפון. כשהגענו קיבלנו יחס חם ונעים ונפתחו בפנינו מגוון טבעות... ייחודיות ומדהימות ביופיין. בסבלנות רבה ובאדיבות יוצאת דופן הם עזרו לנו לבחור 2 טבעות ותכשיטים לכלה. התרשמנו מאוד מהאמינות, המקצועיות והאיכות הגבוה. שווה להגיע אל הסטודיו, האווירה המיוחדת של שני האחים והרצון הטוב שלהם להתאים לכם בדיוק את מה שתמיד חלמתם עליו יתגשם ואף יעלה מעל המצופה. אנחנו יצאנו מרוצים עד הגג ובהחלט ממליצים לכם ללכת ולהתרשם :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
rafit-תמונה
rafit
טבעות טביעת אצבע.... וואווווו
4.2
12/06/2014

לאחר התלבטות וצפייה באינטרנט בטבעות נישואין עייני לא ירדו מטבעות נורא ייחודיות של טביעות אצבע... לאחר שיחה עם אדר מהידרה שהיה ממש נחמד נסענו להתרשם... מיותר להגיד שהקולקציה שלהם... נורא נורא מיוחדת ועדינה... הם זורמים איתך בקו מחשבה ופתוחים לשינויים. הטבעות יצאו נדירות!!!! אנחנו לא מפסיקים לקבל עליהם מחמאות הן מבחינת המראה והן מבחינת המחשבה שקודשתי בטבעת עם טביעת האצבע של בעלי והוא עם טביעת האצבע שלי... מאוד מיוחד מאוד מומלץ!!! אנשים עם ים סבלנות וזה ממש לא פשוט שמגיעים אליהם לפעמים עם עוד אנשים לחוות דעת.... אתם מדהימים!!! תצליחו!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
Tal-תמונה
Tal
הידרה האלופים
5
04/05/2014

אז.. יום שישי אספנו את הטבעות נישואים... מעבר לכך שהתוצר מושלם,מקצועי וענה על כל הציפיות שלנו אוודה ואדר נותנים שירות אדיב חם ומבין. לאורך כל תהליך יצירת הטבעות הרגשנו שאנחנו... רחים בסלון שלהם, הכל היה נעים ומרגיע עם המון עצות וטיפים! היה פשוט כיף.. הטבעות שוות כל שקל ששולם עליהן ועל השירות אין מה להוסיף! בהחלט אחת מהבחירות היותר טובות שעשינו אין עליכם!! טל ונדב :))

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת