מיכל בן עמי - תכשיטים ואקססוריז: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
052-3544258
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

קצת על העסק

איך מגיעים למיכל בן עמי

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

מיכל בן עמי - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

4 חוות דעת על מיכל בן עמי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
tamardel-תמונה
tamardel
מיכל בן עמי מקסימה ומוכשרת
5
15/01/2012

למיכל הגעתי דרך המלצה של חברה שהייתי בחתונה שלה, כך שידעתי מראש על איזה כישרון מדובר! מעבר לאיפור המדהים שלא מפסיק לקצור מחמאות וביום האירוע נשאר ונשאר ונשאר... מיכל היא אישיות... דהימה שהיה פשוט כיף להיות במחיצה. החל מהאיפור ניסיון והכי חשוב, ביום החתונה המדהים שהיה לי ומיכל לקחה בו חלק בלתי נפרד! הכי חשוב זה האנשים שאתה בוחר לעבוד איתם ואין ספק שמיכל היתה בחירה מצוינת! אני ממליצה לכולכן בחום!!!

הוספת תגובה
liamiyam-תמונה
liamiyam
איפור לחתונה
5
13/08/2011

את מיכל מצאתי בכלל בעקבות חיפוש של כל מיני אקססוריז לשיער לכלות. ראיתי את הדברים שהיא עושה באתר של מתחתנים והתחברתי מיד. תוך כדי שיטוט באתר גיליתי שהיא גם מאפרת. יצרתי איתה קשר... קבענו איפור ניסיון. מיכל הגיעה אלי הביתה עם מזוודת האיפור והרבה סבלנות עם לוז פנוי כדי שלא יצא מצב של לחץ ונוכל לנסות כמה דברים ולשנות. מיכל מקסימה, חמה ומלאה פלפל ונתנה לי הרגשה נוחה מיד ברגע הראשון. ביום החתונה היא איפרה אותי, את אמא שלי ואת אחותי וכולנו היינו מרוצות עם הגג. האיפור היה עדין ומתאים לתסרוקת והשמלה. הוא החזיק יציב עד לסוף הערב למרות הלחות והזיעה! פשוט מקצוענית אמיתית!

הוספת תגובה
Maytal -תמונה
Maytal
אין דברים כאלה
5
14/05/2011

למיכל הגעתי אחרי כמה איפורי ניסיון, יש לציין שאני סופר ביקורתית ומחפשת עדינות, מקצועיות, דיוק וסבלנות אצל מיכל מצאתי הכל ויותר איפור הניסיון ארך כשעתיים, כולל טיפים לטיפוח העור... שבזכותם הגעתי רעננה וחיונית לחתונה גרפתי המון מחמאות על האיפור ובעיקר הייתי סופר מרוצה הבחורה סופר מוכשרת וגם מעצבת תכשיטים ואקססוריז קניתי אצלה תכשיטים מאלפים מאז גם חברות שלי התאפרו אצלה, ועשיתי אצלה איפור ערב...

הוספת תגובה
רויטל ושלומי-תמונה
רויטל ושלומי
פשוט נפלאה
5
16/01/2011

מיכל היא לא רק מאפרת מקצועית שעושה עבודה מצויינת, אלא גם בן אדם מקסים שכיף לבלות איתו את יום ההכנות לחתונה. היא מעניקה איפור ניסיון שמאפשר לך להגיע רגועה ליום עצמו. הגעתי אליה... רך חברה מרוצה ואמליץ עליה לכל חברותי.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים