רותם קולקשיין - תכשיטים ואקססוריז: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereForComp_ServicePricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על רותם קולקשיין - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

25 חוות דעת על רותם קולקשיין

Mor Sinai-תמונה
Mor Sinai
מעולים!!!
5
18/07/2012

אני הגעתי לרותם קולקשיין דרך האתר המאוד מפורט ונוח , ראיתי טבעת מהממת שנורא רציתי.. בסופו של דבר אמנם לא קניתי את הטבעת שרציתי כי היא לא כל כך התאימה לי לאצבע, אבל קניתי טבעת... ואים אחרת מהממת, במחיר סביר יחס אישי ונפלא ממליצה בחום!

הוספת תגובה
יואב-תמונה
יואב
אחלה חנות
4
05/06/2012

חיפשתי טבעת משובצת באבן חן (סיטרין, אקווהמרין, ספיר וכו') וברותם קולקשיין היה את המבחר הכי גדול מכל המקומות שבדקתי. עשיתי הזמנה באתר אבל מסתבר שזה היה מבצע ליום האם שכבר לא... . הגעתי פיזית לחנות, היחס היה אישי ונעים, והמוכרת הציעה לי מגוון רחב של טבעות בטווח מחירים רחב, בסוף יצאתי עם טבעת. לא עשיתי סקר שוק מקיף אבל נראה לי שהמחירים הוגנים.

הוספת תגובה
אולגה-תמונה
אולגה
לראות ולהתאהב
4.8
28/05/2012

מבחר גדול של תכשיטים. תכשיטים מאוד מקוריים. בעלי מספר כי לפני קניה היה ב 7 חנויות שונות וברותם יש מבחר הכי גדול של טבעות עדינות מאוד. המחירים לא זולים אבל בסוף זה משתלם כי קונים... טבעת בתקווה פעם אחד בחיים וחשוב שאתה וחברה שלך ייהנו ממנה. מומלץ להגיע לרותם לראות מבחר שלהם לפני שסוגרים קניה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shortlal-תמונה
shortlal
ואווווווווווווו :)
5
15/05/2012

אין על הטבעות שלהם!!!!! איזה מיוחדות... חבר שלי קנה לי משם את הטבעת נישואין והיא פשוט מיוחדת.... אין דברים כאלה התחלנו לאחר מכן לחפש טבעות לחתונה ולא מצאנו בשום מקום, ברגע... סתי לאתר שלהם- בשניה מצאתי מבחר שלא ידעתי מה אני הכי רוצה עד שהגיעה הכלה- טבעת כל כך יפה ממליצה בחום- ההתייחסות שלהם מדהימה והמחיר מפתיע לטובה.

הוספת תגובה
אור -תמונה
אור
שירות מעולה
5
15/05/2012

קניתי טבעת אירוסין לחברה שלי והשירות היה מעולה. האתר אינטרנט מעולה, ונותן אפשרות לקבל מידע רב לפני הקניה. השירות מאוד אדיב, ונוח (חניה חינם). בנוסף המקום נתן לנו גם תעודה... , ניקיון לטבעת וחריטה חינם. לאחר הקניה גם ניתן לשנות את הגודל של הטבעת בחינם. אני מאוד ממליץ - את הטבעת נישואים שלנו נקנה שם.

הוספת תגובה
רומן -תמונה
רומן
טבעת אירוסין
4
08/04/2012

חיפשתי טבעת אירוסין במגוון אתרים וחברות ולאחר שראיתי את הדגמים באתר של רותם קולקשיין החלטתי לבוא ולהתרשם מקרוב. החברה מנוהלת במקצועיות, הפגישה מתואמת מראש אם כי ניתן גם בזמן קצר.... האווירה במקום נינוחה ולא לוחצת, הנציגה שקיבלה אותי היתה מאוד אדיבה, הראתה לי מגוון טבעות יפות, הסבירה בסבלנות על כל טבעת, ולבסוף מתוכן בחרתי את האחת שהרשימה אותי ביותר. רומן אייזנברג

הוספת תגובה
איגור -תמונה
איגור
טבעת אירוסין
5
01/04/2012

הגעתי לרותם קולקשיין על מנת לקנות טבעת אירוסין, אחרי שהתרשמתי לטובה מאתר האינטרנט של החברה, שבו מבחר רחב של תכשיטים המסודרים לפי נושאי חיפוש. הנציגה הראתה לי דגמים נוספים למרות... שידעתי במה אני מעוניין בכדי שלא יהיו בי חרטות לאחר הקניה ובסופו של דבר קניתי את הטבעת שרציתי. גם לאחר הקנייה כאשר היינו צריכים לשנות את גודל הטבעת התקבלנו בברכה. זו בהחלט היתה חוויה נפלאה בקניית טבעת האירוסין.

הוספת תגובה
נתנאל ושיר-תמונה
נתנאל ושיר
שרות נפלא אמין ומקצועי
5
21/03/2012

חיפשתי באינטרנט טבעת במחיר סביר. עלתה לי מודעה של רותם קולקשן טבעת מדהימה במחיר מציאה.. מייד הרמתי טלפון *2019. מזכירה נחמדה ענתה לי וביקשה שאשאיר פרטים. עוד באותו היום חזרו אלי... וכבעתי פגישה במשרד של רותם קולקשן. אחרי בדיקות ביטחוניות הגעתי למשרד ואיך שנכנסתי נתנו לי להרגיש כמו בבית, השירות היה אדיב מקצועי וברמה גבוה,ובנוסף קיבלתי הנחה. וכמובן שבאותו היום יצאתי עם הטבעת ועם חיוך נפלא... בקיצור אני ממליץ בחום על רותם קולקשן... תודה נתנאל שמואל...

הוספת תגובה
שירלי ומוש-תמונה
שירלי ומוש
טבעות- רק ברותם קולקשיין!!
5
12/03/2012

על עיצובה ואיכותה של רותם קולקשיין עוד נתקלנו בחיפוש אחר טבעת החברות שלנו :-) ומטבע הדברים....התקדמנו לשלב הבא - טבעת הנישואין. התרשמנו באתר האינטרנט בשלל הדוגמאות וכשהגענו... ת העסק הופתענו מסבלנות הצוות (עם דגש על מעיין), עיצובי הטבעות הייחודיים, איכות המוצר והמחיר הנוח גרמו לנו לרכוש את טבעות החיים מרותם קולקשיין, תודה על השירות האדיב והסבלנות.

הוספת תגובה
גיא וליאור-תמונה
גיא וליאור
מומלץ בחום!!!
5
07/03/2012

כמו מרבית האנשים שקונים טבעות אירוסין, הגעתי לרותם קולקשיין עצבני ולחוץ...בכל זאת, לא כל יום קונים טבעת אירוסין. ראוי לציין את היחס האדיב והשירותיות של הצוות מהרגע הראשון ועד... ע האחרון. למרות שמדובר היה בשעות "קצה" מבחינת היום, לא הרגשתי כל לחץ. ראיתי טבעת אחר טבעת, מדדתי, השוואתי, חישבתי ובסוף גם בחרתי...את האחת. כמעט מיותר לציין שבעזרת הצוות בחרתי טבעת יפיפייה באיכות מעולה, במחיר מעולה ושווה לכל נפש. ממליץ בחום.

הוספת תגובה