נטלי גבאי איפור ושיער - איפור ושיער: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

נטלי גבאי איפור ושיער

052-7476644
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע, עיצוב שיער

  • שירותים
  • איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

  • מחיר לאיפור
  • 200 עד 500, 800 עד 1,000 ₪

  • מחיר לאיפור ושיער
  • 500 עד 800, 1,000 עד 1,500 ₪

נטלי גבאי איפור ושיער

קצת על העסק

איך מגיעים לנטלי גבאי איפור ושיער

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

נטלי גבאי איפור ושיער - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
זמינות
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על נטלי גבאי איפור ושיער

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
simsim16121994-תמונה
simsim16121994
הכי טובה שיש
5
05/02/2020

מאפרת מעולה במחיר הוגן. נטלי איפרה אותי וסירקה לחתונה ברמה מאוד גבוהה ואיכותית. הייתי מאוד מרוצה. וכל סובבי החמיאו לי. האיפור החזיק עד סוף החתונה. נטלי מקשיבה וסובלנית ועשתה... ק כמו שביקשתי. ממליצה באהבה על נטלי גבאי.

איכות
זמינות
הוספת תגובה
אילנה ואייל-תמונה
אילנה ואייל
איפור ותסרוקת
5
04/02/2020

ביום 29.12.2019 הזמנתי את נטלי לאפר ולעשות לי תסרוקת כי הייתי מלווה של כלה. נטלי הגיעה למקום ההתארגנות, הייתה סופר מקצועית הן באיפור והן בתסרוקת, הבינה אותי במדויק מה אני... ! האיפור לא נמרח והתסרוקת החזיקה מעמד והכל היה נראה פשוט מושלם, מושקע ומקצועי מאוד. ממליצה מאוד.

איכות
זמינות
הוספת תגובה
Lior-תמונה
Lior
אלופה אלופה אלופה
5
03/02/2020

מאפרת מוכשרת ומקצועית! ברמה גבוהה מאוד, מקשיבה לרצונות ולבקשות הלקוחה. יודעת להתאים את האיפור על מנת להגיע לתוצאה המיטבית! והכל כמובן נעשה ברוך ובקסם שלה. אני אישית לא אוהבת... ור כבד, ונטלי יודעת כל פעם מחדש איך להפתיע ובכל זאת להשאר בגבולות שהגדרתי. בקיצור מומלצת בחום!!! תהי בטוחה שתיצאי מרוצה ויפייפיה!!!

איכות
זמינות
הוספת תגובה
nbarkaii-תמונה
nbarkaii
מקצועית,נחמדה מאוד,לא יקרה
5
02/02/2020

נטלי הגיעה לסדר אותי ואת אחותי לחתונה. הגיעה מוקדם בבוקר ועבדה עלינו בקפדנות ובדקדקנות מופתית,גם על איפור וגם על שיער. נטלי מקצועית מאוד,משקיעה ונחמדה להפליא.עבודתה המדהימה שווה... לגמרי את המחיר שהיא מציעה,ואתן תצאו מרוצות ממש מהתוצאה!. ממליצה על נטלי בחום.

איכות
זמינות
הוספת תגובה
talsh198-תמונה
talsh198
מקצועית ונעימה
5
02/02/2020

אני מאלה שלא מתאפרות ביום יום בכלל והיה חשוב לי שלא אראה מחופשת. נטלי הגיעה עם ציוד ברמה מעולה, הייתה קשובה למה שרציתי, השיחה איתה הייתה נעימה וזורמת – ממש מה שצריך ביום החתונה-... אווירה נעימה ומישהי שאת מרגישה שאפשר לסמוך עליה. התוצאה הייתה מושלמת, הרגשתי שאני מזהה את עצמי וקיבלתי המון מחמאות. בנוסף, רציתי לשים זר והיא עשה הכנה בשיער שתתאים, ואז שהזר הגיע, הוא היה הגדול מידי ( אחותי הביאה מחנות פרחים) – נטלי ישר שלפה קשת מהממת שהתאימה בול! הצלה אמיתית

איכות
זמינות
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים