ניבה ויאולא - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 4 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על ניבה ויאולא - עמוד 4

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

30 חוות דעת על ניבה ויאולא

Ori Erez-תמונה
Ori Erez
אין מאפרת כמו ניבה!!
5
30/10/2012

לניבה הגעתי דרך אחותי. היא המליצה עליה באופן חד משמעי ואני הלכתי בעיניים עצומות אחרי ההמלצה. לא בדקתי ולא פגשתי אף מאפרת אחרת! תחושובת הבטן שלי לא הטעו אותי. הרחקתי לסוע לביתה של... ניבה בצפון לאיפור נסיון. ניבה אירחה אותנו ברוחב לב, בנעימות ועם הרבה רוגע. מיד הבנתי שבחרתי נכון. ביום החתונה ניבה הגיעה לבית הורי, שם התארגנו כל הבנות. לא מספיק רק לאפר באופן מקצועי כמו שהיא יודעת, האישיות היא שעושה את ההבדל. בעדינות וברגישות שלה ניבה השתלבה נפלא ביום הגדוש הזה. דאגה לכל ריס וריס. הן אצלי והן אצל בנות משפחתי. הייתה קשובה לרצונותי ולבקשות שלי. מיותר לציין שהמחמאות לא הפסיקו... לא לחשוב פעמיים!! לא תתחרטי!

הוספת תגובה
דפנה ואסף-תמונה
דפנה ואסף
ניבה מדהימה!
5
30/10/2012

ניבה מדהימה! הגעתי אליה אחרי שראיתי תמונות בפייסבוק של כלה שהיא איפרה, חברה של חברה, שהיתה פשוט מהממת. משיחת הטלפון הראשונה שלנו, הבנתי שניבה היא פשוט נכס. היא רגועה ומרגיעה,... ימה ומוכשרת, בדיוק הבחורה שהייתי רוצה ליידי ביום שעלול להיות מלחיץ אבל אני רציתי אותו מושלם... ביום החתונה ניבה הגיעה אלינו, מרחק שעתיים נסיעה מביתה, בדיוק בשעה שנקבעה, בחיוך גדול. האיפור והתסרוקת יצאו בדיוק בדיוק כמו שמתאים לי. תוך זמן קצר ניבה קלטה את הראש שלי וידעה להתאים את הכל בצורה מושלמת. לא הפסקתי לקבל מחמאות, כך גם אימי ואחיותיי, והאיפור והתסרוקות של כולנו החזיקו מעולה לכל האירוע. הבחורה הזו היא משהו מיוחד. אני באמת ממליצה מכל הלב!

הוספת תגובה
ifat -תמונה
ifat
מאפרת מקסימה!!!!
5
28/05/2012

לניבה הגעתי לגמרי במקרה דרך המעצבת שימלה שלי. בהתחלה קצת חששתי כי לא מצאתי המלצות עליה כאן באתר כי היא חזרה אחרי לימודי עיצוב שיער בלונדון והיתה חדשה יחסית. היה לי חשוב שהאיפור... היה נקי אבל לא פשוט מידי. באיפור ובשיער ניסיון היא השקיעה כמה שעות. היה לי כיף להתייעץ איתה מה כדאי ומה לא. גם כשלבעלי היו כמה הערות אחר כך, ניבה נפגשה איתי בשמחה רבה ועשתה ניסיון נוסף. ידעתי בדיוק מה יהיה ביום החתונה וכל החששות שלי התפוגגו. לאורך כל החודשים בין הניסיון לחתונה עצמה ניבה נתנה לי תחושה נוחה ונעימה בכל שאלה. היא אפילו המליצה לי איך להסתפר ולתת צורה טובה כשהשיער שלי ממש ארך לפני החתונה. היה לי חשוב שביום החתונה יהיו סביבי אנשים נעימים ומרגיעים. ניבה היתה אחת הבחירות היותר מוצלחות ביום הזה. ביום החתונה היא הגיעה בזמן. עשתה בדיוק מה שקבענו. היא העבירה איתי שעות של כיף, צחוק ורוגע. היא היתה פתוחה לכל בקשה והערה של המלוות שלי. היא הגיעה לחתונה אחרי הצילומים ולפני החופה לבדוק אם יש משהו לרענן. לא היה צורך בשום תיקון. הכל נשאר רענן. בכלל האיפור וגם השיער נשארו רעננים כל היום ועד שהגענו הביתה אחרי החתונה. קבלתי המון מחמאות על הפשטות והזוהר שהיה באיפור. חשוב לי גם לציין שיש לה מבחר אביזרי שיער של מעצבת שהיא משאילה ליום החתונה. בכל החיפושים שלי אחרי מסרקה או קשת לשיער לא מצאתי אביזרים יפים כמו שיש לניבה. לי היא השאילה קשת מהממת (ללא עלות!!!). היה לי כיף לדבר איתה ולא רק בענייני שיער ואיפור. היא מקסימה ויש לה צחוק מדבק! אני מודה לה המון על התחושה הבטוחה, על הליווי הצמוד ושהיא הצחיקה אותי והיתה כמו חברה לאורך הערב. היא העניקה לי את התחושה הכי טובה שיכולתי לחוש באותו היום.

הוספת תגובה
ענת ונמרוד-תמונה
ענת ונמרוד
ניבה מאפרת מ ע ו ל ה - חוות דעתי:
5
19/04/2012

ניבה ליוותה אותי בהכנות לחתונה, באיפור ניסיון שהיה חוויה כיפית נעימה וממקדת, ניבה ידעה לבחור ולהתאים לי את הצבעים הנכונים לי, כי היה לי חשוב להישאר טבעית, והיא הצליחה. ביום... ה ניבה התייצבה בזמן עם כל הציוד הדרוש לה, בנועם ורוגע איפרה אותי, עם קצת הומור ורוח טובה ומרגיעה, הצליחה להביא אותי לזמן האירוע מאופרת מדהים, האיפור נשאר רענן במשך כל האירוע, לאותו אירוע, ניבה איפרה גם את אימי, אישה בת כ-60, וידעה להתאים לה איפור שיתאים לגילה, ישדרג את פניה, ויראה מעולה בתמונות וכל זאת ללא שכבות אינסופיות של איפור, אלא בבחירה טובה של צבעים ותהליך נכון של איפור. אני ממליצה עליה בחום.

הוספת תגובה
מירי ומורן-תמונה
מירי ומורן
מקסימה!
5
18/02/2012

קבעתי אצל ניבה איפור כלה ושיער ובסוף גם 3 מלוות וכולן היו מרוצות ונראו מדהים! האיפור בסגנון עדין, למי שזה הכיוון שלה מומלץ בחום! ניבה מקסימה ומצחיקה, משתמשת בחומרים איכותיים... יקעה המון זמן ומאמץ באיפור ניסיון בו מקבלים מושג די טוב לגבי המראה בסוף הערב. האיפור החזיק כל הערב ולמרות שביקשתי ממנה לבוא לתיקונים אחרי הצילומים זה בכלל לא נדרש.

הוספת תגובה