חן מוגרבי- עיצוב שיער - תסרוקות כלה: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חן מוגרבי- עיצוב שיער

053-6130536
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1
  • אני רוצה...
  • עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

  • מחיר לשיער
  • 2,000 עד 3,000 ₪

חן מוגרבי- עיצוב שיער

חן מוגרבי- עיצוב שיער - תסרוקות כלה

מחפשת איפור כלות? להרגיש את מילאנו, כאן בת"א, עם חוויה מפנקת ומרגיעה בבוטיק היופי של חן מוגרבי. הבוטיק מתמחה באיפור ושיער לכלל האירועים הפרטיים. חן מוגרבי משתתף בהפקות אופנה למערכות עיתונים ומגזינים ולוקח חלק בהפקת תצוגות אופנה כאשר הוא עובד עם גדולי הצלמים בתחום. הסטודיו לאיפור כלה, הוקם במטרה לספק חוויה מפנקת לכלה ביום חתונתה. המקום מעוצב באווירה פסטורלית ונעימה. צוות מקצועי ואדיב יקבל את פניכם באווירה חמה ומזמינה, ויספק את כל משאלותיכם. אשמח לקחת חלק חשוב מאוד ביום המיוחד שלך.

איך מגיעים לחן מוגרבי- עיצוב שיער

;

כתבו עלינו

29.07.2018

לא בלוף: התסרוקת הלוהטת לכלות קיץ 2018

כך נראית התסרוקת הכי טרנדית לעונת החתונה הקרובה

חן מוגרבי- עיצוב שיער - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

74 חוות דעת על חן מוגרבי- עיצוב שיער

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
שרית-תמונה
שרית
מאחלת לכל כלה
5
19/07/2016

ממליצה בחום על מעצב השיער חן מוגרבי! בתור כלות אנחנו תמיד מצפות לקבל יחס סבלני איכפתי ורגיש לצערי לא באמת כך מתייחסים..אצל חן זה היה פשוט מדהים מהתחלה ועד הסוף היחס השירות... עיות הצוות המהמם העמידה בזמנים ההקשבה והסבלנות והשיער המהמם שלא הפסיקו להחמיא! הכל היה מושלם מאחלת גם לכן:) בהצלחה שרית

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Saray-תמונה
Saray
המלצה על חן מוגרבי האלוף !!!!!
4.8
09/11/2015

התחתנתי ב.4.11 באולמי דוריה חן ליווה אותי מהבוקר לסטודיו של עידן כהן בו התארגנתי..דאג לכל שערה ושערה שלי שלא תזוז! היה קשוב לכל בקשה שלי והיה סופר נחמד וכיפי פשוט בנאדם נעים שכיף... להעביר איתו את היום, כמו כן היו איתו אנשי הצוות שלו המדהימים אבירן ואורן שנתנו יחס מושקע ורגוע וגרמו ליום הזה להפוך למושלם, חן ואורן ליוו אותי לאולם לתסרוקת שניה ודאגו לפני החופה לסדר לי את התסרוקת הראשונה במקצועיות אדירה, גם אחותי ואימי הסתרקו אצלו ביום החתונה וקיבלו טיפול אישי לפני החופה וסידור.. חן היה מקסים בגישה שלו ולאורך כל הדרך אני רוצה גם לשבח את המזכירה שלו מיטל שתמיד ענתה לטלפונים וכאשר לא יכלה לדבר תמיד היתה חוזרת אליי.. אף פעם לא השאירה אותי ללא מענה אין עליכם שווה כל שקל !!!!! אוהבת המון שרי אזולאי :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shir-תמונה
shir
חן התותח
5
03/11/2015

אל חן הגעתי דרך דף האינסטגרם שלו , ברגע שראיתי עבודות שלו היה לי ברור שהוא זה שילווה אותי ביום חתונתי . כשנפגשנו גיליתי בנוסף לכישרון העל גם אישיות מהממת . חן ליווה אותי גם לאולם... והחליף לי תסרוקת בדקות ספורות . נראתי בדיוק שחלמתי , חן מקסים והצוות שלו לא פחות ממנו . אם את רוצה להיראות כמו נסיכה - חן זו הבחירה הנכונה .

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
efrat-תמונה
efrat
מומלץ בחום!
4.8
22/10/2015

חן עיצב את התסרוקת שלי ושל שתי המלוות שלי והתוצאות היו מדהימות. כבר בתסרוקת ניסיון הבנתי שהכי כדאי לזרום איתו כי הוא יודע להתאים לכל אחת בדיוק את התסרוקת המתאימה לה. יש לו... ת יצירתיים וייחודיים. התסרוקת הייתה מדהימה, מיוחדת ולא הפסקתי לקבל מחמאות! מעבר לזה ולא פחות חשוב - חן מקסים, משרה אוירה מאד מאד נעימה וכיפית (עם הצוות שלו), היה זמין לכל השאלות שהיו לי לפני החתונה, הגיע בזמן והספיק לסיים עם כולנו בזמן. ממליצה בחום רב!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Galu-תמונה
Galu
חן התותח
5
16/09/2015

הגיע בזמן, מצב רוח מטורף, נתן לי להרגיש ה-אחת ללא דאגות, לא הפסקתי לקבל מחמאות על התסרוקת חתונה שלי, אציין גם שהיא החזיקה 14 שעות ואם לא הייתי מפרק לכו תדעו כמה זה היה מחזיק,... ה לך על הכל היית תותח , נתראה בברית!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה