דיתי מסר איפור מקצועי - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 3 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על דיתי מסר איפור מקצועי - עמוד 3

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

26 חוות דעת על דיתי מסר איפור מקצועי

Moran Aderet-תמונה
Moran Aderet
מאפרת מעולה!
5
05/07/2012

דיתי מאפרת ברמה הטובה ביותר, הייתה קשובה לרצונות שלי כל הזמן, קלטה במהירות מי אני ומה אני אוהבת, מעבר למאפרת בן אדם מקסים, זורם ומצחיק, זה חשוב ביום הלחוץ!! והכי חשוב, האיפור לא... זז עד שתיים בלילה בסוף יוני!! גדולה מהחיים!!

הוספת תגובה
עתליה -תמונה
עתליה
מוכשרת, קולעת לטעם של הכלה ולסוג האירוע, מקצועית וכיפית
5
29/06/2012

בתור מישהי שלא מתאפרת בכלל, פחדתי מאוד להראות "מחופשת בחתונה". דיתי, עם רגישות ומקצועיות, איפרה אותי מדהים. כולם החמיאו לי. ממליצה בחום.

הוספת תגובה
רוזי ורועי-תמונה
רוזי ורועי
מאפרת מדהימהההההה
5
18/06/2012

תפסיקי לחפש!!! הגעת לבחורה הנכונה! נכון,ישנן הרבה מאפרות..אבל דיתי אכן היא האחת!!! כלכך מקסימה,רכה,ומקצועית,שנורא קשה לתאר במילים.. מהרגע הראשון דיתי הבינה בידיוק איך הייתי רוצה... להראות ביום חתונתי..ללא הרבה מילים,ובדיוק מוחלט!! האיפור היה מושלם!! גם בחמסין שהיה בזמן הצילומים ,בזמן הארוע ובתמונות,האיפור נשאר כחדש,אנשים לא הפסיקו להחמיא כמה שהאיפור כל כך יפה,עדין ,טבעי וזוהר בו זמנית..פשוט מדהים. דיתי נהנתי בכל רגע..אני ממליצה לכל אחת את הכיף שהיה לי איתך באותו היום...תודה תודה תודה...

הוספת תגובה
Sivan Paltin-תמונה
Sivan Paltin
מ-ד-ה-י-מ-ה
5
03/06/2012

הגעתי לדיתי אחרי שהייתי אצל מאפרת אחרת והרגשתי שזה לא מספיק מקצועי. מהרגע הראשון שפגשתי את דיתי הבנתי שיש לי עסק עם מקצוענית. באיפור הניסיון, שהיה על חצי פנים, היא השקיעה זמן... שבה (אפילו הדביקה לי ריסים, למרות שחששתי). מרוב התלהבות יצאתי מאיפור הניסיון והתקשרתי לחברה שהתחתנה שבוע אחרי והודעתי לה שמצאתי גם לה מאפרת (וכך היה). בבוקר החתונה היא הגיעה עם מאור מעצב השיער המקסים וליטל המתוקה - כולם עם חיוך ענקי על הפנים - ואחרי שעתיים וחצי הסתכלתי במראה ולא הצלחתי להפסיק לחייך. נראיתי כמוני, רק משודרגת וזוהרת. זכיתי לכמות עצומה של מחמאות מכל מי שהיה בחתונה - האיפור והשיער היו מדהימים, וכמעט שלא זזו כל החתונה (בכל זאת, השתוללתי וגם קפצתי לבריכה). מומלץ בחום!

הוספת תגובה
אלה -תמונה
אלה
ידיי זהב
5
22/10/2011

אני אחת כזאת שבכלל לא מתאפרת, לא ביומיום ולא באירועים מיוחדים, ידעתי שאני חייבת למצוא מאפרת מיוחדת שתאפר אותי לחתונה שלי בטוב טעם, כמו שמתאים לי באמת, ושתגרום לי להרגיש טוב, טבעי... ונוח למרות שאני לא רגילה לאיפור.. דיתי היתה הבחירה המושלמת והנכונה ביותר שעשיתי, היא איפרה אותי בצורה עדינה ויפה, קיבלתי המון מחמאות על האיפור במהלך החתונה, דיתי היתה מקצועית מאוד בעבודה שלה, היא עמדה בזמנים (שזה חשוב מאוד ביום כזה) גם את אימא שלי ואחותי היא איפרה, אין מילים על האיפור של אחותי זה החמיא לה בטירוף ואימא שלי היתה בעננים כמה שהיא מאושרת מזה שבחרנו את דיתי כי התוצאות היו באמת 100 % תודה על ההשקעה והיחס החם שנתת לי למשפחה שלי ביום המיוחד הזה

הוספת תגובה
לילך -תמונה
לילך
מדהימה!!
5
04/09/2011

שמי לילך הניג ואני התחתנתי ב 2.9.11 ודיתי הייתה פשוט מדהימה ! עבדה במשך שעתיים על האיפור שלי ושל אחותי ואימי כדי שנצא הכי מושלמות והכי מושקעות שאפשר דיתי הייתה מקצועית ואמינה... קיעה את כל כולה בתהליך ממליצה עליה בחום רב קיבלתי מחמאות מדהימות על האיפור הייחודיות והסגנון.

הוספת תגובה
טל -תמונה
טל
לדיתי המון תודה
5
13/08/2011

קודם כל טיפול בשני ידיים איכותיות זוכים לעיתים רחוקות מאוד אז רציתי להודות לכן על האיפור המקצועי לא הפסיקו להחמיא לי אנשים האיפור כל הערב נשאר במקום ולא זז והייתי מהממת הרבה מאוד... בזכותכן וכמובן בזכות טל לוגסי על השיער . אין ספק שגם לפעם הבאה אשמח ליצור איתך קשר דיתי תודה רבה את אישה מוכשרת ומיוחדת במינה.

הוספת תגובה
שירן ו..-תמונה
שירן ו..
מאפרת מוכשרת
5
01/03/2011

דיתי איפרה אותי ועיצבה לי את השיער לחתונה של אחותי,כמו כן היא איפרה גם את אמי ואחותי . יש לציין שהיא מאוד מקצועית מאפרת בצורה מקצועית וגם לגבי עיצוב השיער כנ"ל. בנוסף לכך היא... ימה יצאתי מאוד מרוצה!

הוספת תגובה
ליטל -תמונה
ליטל
תודה לדיתי על איפור מדהים!
5
23/02/2011

דיתי איפרה אותי ואת אחותי לחתונה של דודה שלי, שתינו היינו מאוד מרוצות מהאיפור שנשמר לכל אורך האירוע שרצוי לציין שהיה בצהריי יום שישי ביום חם במיוחד ובמקום פתוח .היחס האישי... ר שקיבלנו מדיתי הפך לנו את היום הזה למיוחד במינו! אני ממליצה בחום לכל מי שמחפשת מאפרת מקצועית דייקנית מסורה ואכפתית לא להסס דיתי היא הכתובת!!

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
אורית ושלומי-תמונה
אורית ושלומי
מאפרת מקסימה ומוכשרת
5
23/02/2011

בתור אחת שביומיום שלה כמעט ולא מתאפרת, לבחור מאפרת לחתונה היה לי לא פשוט. בכל זאת, עם דיתי היה לי 'קליק' מהרגע הראשון. היא פשוט מקסימה וזרמה איתי ועם מה שאני רוצה ומרגישה. בפגישת... נסיון החלטנו יחד על איפור מאוד עדין וטבעי- שמדגיש ומוסיף כי חשוב היה לי להסתכל במראה ולראות את עצמי תחת כל האיפור. ביום של החתונה, דיתי הגיעה בזמן, סופר מוכנה ואיפרה אותי בדיוק כמו שרציתי. האיפור הרגיש טוב ונוח והחזיק כל הערב... בנוסף דיתי איפרה את אחותי, ואת אימא שלי, וכולנו היינו מרוצות, גם מהיחס, גם מהחוויה ובמיוחד מהתוצאה.

הוספת תגובה
קראו תגובה אחת