יניב הראל-סטודיו לכלות ועיצוב שיער - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על יניב הראל-סטודיו לכלות ועיצוב שיער - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

70 חוות דעת על יניב הראל-סטודיו לכלות ועיצוב שיער

Shir-תמונה
Shir
מעצב שיער מספר 1!!!!
5
31/10/2016

יניב גרם לי להרגיש נסיכה אמיתית ביום החתונה!! (וגם בחינה) מעבר לכישרון ולשיער שהיה מושלם וגרף אינספור מחמאות הוא היה נעים ומרגיע והיה לי פשוט כייף איתו!! הוא דאג להתייעץ איתי... ודא שכל דבר שעשינו היה בדיוק כמו שרציתי התוספות היו חדשות ונראו מושלם והשיער לא זז כל הערב!! חשוב לציין שליניב יש סטודיו שנראה כמו מלון בוטיק מהמם שחוסך המון כי אין צורך להתארגן במלון! בקיצור ממליצה בחוםםםםם😊

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
DanielDB-תמונה
DanielDB
מעצב שיער מספר 1!
5
27/09/2016

ליניב המדהים הגעתי דרך הפייסבוק ואין ספק שזו הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות. היחס מאוד אדיב וסבלני בדיוק כמו שכלה צריכה ביום שלה. בכל פעם שהייתה לי שאלה התקשרתי ליניב והוא דאג... ות לי עליה ולפתור אותה כשהיה צריך. בחרתי להתארגן במקום של יניב שמרגיש בדיוק כמו בבית ומעוצב ברמה גבוהה ויפה. לגבי התסרוקת אין לי מילים החזיקה עד הרגע שהגעתי הביתה, ולא הפסקתי לקבל מחמאות!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Natalie-תמונה
Natalie
תסרוקת כלה אצל יניב התותח!!
5
21/09/2016

עשיתי אצל יניב שיער ואיפור לי ולמלוות שלי ביום החתונה, יצאתי הכי מרוצה בעולם וגם המלוות שלי! תותח על ויודע בדיוק את העבודה. האווירה במספרה שלו הייתה נעימה וכיפית עם הצוות המוכשר... שלו ואין ספק שלא מתחרטת לרגע שסגרתי אצלו.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עינב זביב-תמונה
עינב זביב
פשוט מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5
30/06/2016

אני הכרתי את יניב כשהייתי מלווה בחתונה של בת דודה שלי... מהרגע שנכנסתי לסטודיו של יניב לא היה לי ספק שהוא היחידי שיסדר לי את השיער בחתונה (ואני מאוד בעיתית עם השיער שלי יש... . ברגע שקיבלתי את הצעת הנישואין יניב הוא הראשון שסגרתי איתו ללא ספק בכלל, והוא הוכיח לי בפעם השנייה שעשיתי את הבחירה הנכונה. השירות, האדיבות, הסבלנות (שקשה לראות בעולם הכלות), וכמובן המקצועיות.... תסרוקת מדהימה..... בדיוק כמו שחלמתי.. כמו נסיכה.... אני עד היום לא מפסיקה לקבל מחמאות על השיער.... פשוט מדהים... רק יניב הראל!!!! ללא שום ספק בכלל

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Shila-תמונה
Shila
חובה לקרוא!
5
15/06/2016

היי לכל הקוראות,אתן בטח מתלבטות כרגע לאן ללכת ובמי לבחור.אם אתן שואלות אותי התשובה נמצאת בגוף ההמלצה ;).התחתנתי לפני יומיים ובחרתי להתארגן אצל יניב הראל.אני רוצה לציין שזו הייתה... אחת הבחירות הטובות ביותר שעשיתי במסגרת הארגונים לחתונה.מדובר בסטודיו מהמם שמנוהל על ידי יניב שהוא בעצמו מעצב שיער מהמקצועים והמוכשרים ביותר בתחום.הוא דאג שהיום שלי יהיה מדהים עם אווירה חיובית לי ולמלוות שלי.השיער החזיק מעמד לאורך כל הערב ומיותר לציין שיצא מהמם. אז אם אתן מתלבטות פשוט לכו לפגישת ייעוץ ואני מאמינה שלא תתחרטו!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
קורל-תמונה
קורל
תסרוקת + ליווי- קורל
5
09/06/2016

יניב הראל. נכנסתי אליו. אני ואמא הסתכלנו אחת על השניה. זה היה ברור. בנאדם נעים, מצחיק, כייפי, מקצוען, אוהב את מה שהוא עושה. יצאתי החוצה מהמקום לא עברו שלוש דק' ונכנסתי אליו בחזרה... לסגור!! הוא לא היה בהלם, זה בטח לא הפעם הראשונה שזה קורה לו. כשאת באה ליניב, ואתה באה ליניב, פשוט תהיי רגועה תסמכי עליו ותני לו לזרום - המוזה שלו יוצאת מושלמת. אומן בזכות! יודע להתאים לכל אחת את התסרוקת שלה. היו לי 4 מלוות כל אחת עולם אחר, וכל אחת מהן הייתה נראית במיטבה. אוהבת את התסרוקת הראשונה וחולה על הסרוקת השנייה. בהסתכלות לאחור היום היה כל כך קליל, מרגש, מצחיק וכזה של פעם בחיים כי פשוט סמכתי עליו. האמנתי בו. אין על יניב בעולם כולו!!!! יניב אתה מדהים :) תודה ענקית! חשוב לציין שהמקום סופר מהמם!! ונוח מאוד להתארגנות:)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Victoria-תמונה
Victoria
מקצוען על!
5
09/04/2016

יניב מעצב שיער מקצוען על. הקשיב לי ומילא כל בקשותיי. הוא עיצב לי את השיער גם ביום הצילומים וגם ביום החתונה. נותן הרגשה מדהימה, יודע בדיוק מה מתאים וכיצד לעצב. יש לו ידע רחב... יים זהב. מדגיש את היופי של האישה. יחס אישי, איש מקסים ומיוחד, אכפתי ודואג . אין לי ספק שאחזור אליו שוב ושוב. תודה רבה על הכל.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Haneen-תמונה
Haneen
הבחירה הכי טובה
5
22/12/2015

יניב סירק אותי ביום החתונה, ועשה עבודה מדהימה! האיש מקצועי ומומחה בתחום, איך שראה אותי בפגישת הניסיון מיד ידע מה מתאים לי לפנים וגם לאופי, וביום החתונה הוא קלע בול! הרגשתי הכי... י בעולם. אני יכולה לכתוב עוד שעות על המקצועיות וידי הזהב שלו, אך חשוב לי לציין שמה שכבש אותי באמת זה היחס האישי המדהים שלו. ביום החתונה הרגשתי הכי רגועה, הוא התרגש כאילו אני הכלה הראשונה שלו וזה גרם לי להרגיש ממש כמו נסיכה. וכמובן גם הסטודיו המהמם תרם מאוד לאווירה (בילינו את רוב הצילומים בסטודיו לא כמתוכנן). בזמן שהתארגנתי בעלי התארח אצלו כי הגענו מרחוק, וגם לו הוא גם הספיק לתת הרגשה נפלאה, מה שגרם לבעלי לחזור ולהגיד כל פעם מחדש "יניב הוא הבחירה הכי טובה שעשינו".

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ירדן ביק חדיף-תמונה
ירדן ביק חדיף
עיצוב שיער אצל המעצב מס' 1
5
07/12/2015

אל יניב הגעתי אחרי שהוא עשה שיער אצל אחותי. מדובר בבנאדם פרפקציוניסט שישים לב לכל שערה!! קיבלתי ים של מחמאות על התסרוקת השלמות שהוא עשה לי! בנוסף,לקחתי את יניב ליווי לאולם... ף לי לתסרוקת קלילה ונוחה להמשך המסיבה. ללא ספק אחד הבחירות הטובות שעשיתי! אין התלבטות רק לסגור והוא יעשה את כל העבודה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
יעל-תמונה
יעל
מוכשר ומקסים בטירוף!!!
5
16/11/2015

יניב עשה לי את השיער בחתונה ולא יכולתי לבקש יותר מזה. בן אדם קודם כל מדהים וחמוד בטירוף, ופשוט מוכשר עם ידי זהב!!! ממליצה עליו כי באמת אין הרבה כמוהו- לא יתן לך לצאת לצילומים... י שאהבת את מה שעשית, ואם צריך גם יפרק לך הכל ויעשה מחדש! העיקר שתהיי מרוצה

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה