הלאלי תמר - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
050-6927068
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, עיצוב שיער

  • שירותים
  • סלון כלות, איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע

קצת על העסק

איך מגיעים להלאלי תמר

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

הלאלי תמר - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4.5

כתבו חוות דעת

20 חוות דעת על הלאלי תמר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Gili-תמונה
Gili
רק רק תמר!!
5
02/05/2015

לתמר הגעתי דרך המלצות חמות ותמונות מהפנטות של עבודה יפייפיה, מרשימה ומיוחדת במינה- כמוה. ועדיין בפגישה עצמה היא הצליחה להרשים אותי עוד יותר. היא לא רק הפכה אותי לנסיכה אמתית היא... גם נתנה לי את ההרגשה של אחת. אם זה בתחושת הרוגע שהיא משרה (גם אחרי שהתקשרתי אליה מאה פעם לפני עם מלא מלא שאלות) או במקצועיות שגורמת לך להשען אחורה, לתת לה את האחראיות הכבדה הזו ופשוט ליהנות. האיפור והשיער היו מושלמים עד לפרט הכי קטן גם בניסיון ועוד יותר בחתונה עצמה. היא גרמה לי להרגיש זוהרת ומאושרת עוד לפני שהתחלתי את החתונה שלי. היה ממש מושלם!! החיוך לא ירד לי מהפרצוף בכל תמונה והכל בזכותה. אם אתן מחפשות מישהי מדהימה ומוכשרת בטירוף, מחמאות בלי סוף ועיניים מקנאות, גאה ושמחה להמליץ רק רק תמר!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לירן וחן-תמונה
לירן וחן
חתונה-איפור ושיער
4.8
20/06/2014

תמר פשוט מדהימה הן באישיות והן במקצועיות, היא פשוט איכפתית! אפשר להגיד שכמעט כל היום הייתי רגועה והרבה מזה בזכותה, היה לי כיף להיות איתה ביום החתונה שלי. התסרוקת והאיפור יצאו... ים!!!!! בדיוק כמו שרציתי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
mayatiya-תמונה
mayatiya
תמר הלאלי המדהימה!!!
5
11/05/2014

הגעתי לתמר דרך הצלם שבחרתי לחתונה. כבר בשיחת הטלפון הראשונה הרגשתי שיש בינינו כימיה. היא נשמעה לי מקסימה. כשנפגשנו הכרתי בחורה מקסימה, נעימה, מצחיקה וכייפית שהרגשתי מיד שאני... ה לסמוך עליה והיא החברה הכי טובה שלי. לאחר פגישת הניסיון לא כל כך הייתי בטוחה שזה מה שאני רוצה והייתי מאוד מתוסכלת. חלקתי עם תמר את תסכוליי והיא היתה לצידי לאורך כל הדרך. בהתחלה אמא שלי ואחותי ניסו לשכנע אותי לא להישאר אצלה כי הן לא אהבו את מה שיצא בניסיון הראשון (רק אציין שהיא עשתה בדיוק מה שרציתי). תמר הזמינה אותי לניסיון נוסף שבו הרגשתי כמו נסיכה. היא היתה לצידי לאורך כל הדרך, בטלפונים, סמסים, מיילים, כל מה שהיה צריך. אני כלה פרפקציוניסטית במיוחד. בסופו של דבר, לא רק שהייתי מרוצה, הייתי נראית כמו נסיכה! בדיוק כמו שרציתי. תמר איפרה וסירקה אותי, את אחותי ואפילו את אמא שלי שהגיעה לאולם בוכייה ממאפרת אחרת. כולנו היינו מרוצות עד הגג! תמר ליוותה אותי עד אחרי ריקוד הסלואו ותיקנה את כל מה שהיה צריך שוב ושוב. לא הייתי מהססת ללכת עליה, אפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות. ואני בטוחה שהרווחתי חברה :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
הגר ודניאל -תמונה
הגר ודניאל
תמר הלאלי - מומלצת ביותר!!
5
24/10/2013

אל תמר הגעתי דרך הסטודיו של תמרה (שמלות כלה). כבר מהשיחת טלפון הרגשתי שתמר נעימה, חברותית ומקצועית. הפגישת ניסיון הייתה ממש כייפית, תמר ישר הבינה מה אני רוצה ואיך אני רוצה... ל הייתה גם מצחיקה וקלילה והזמן איתה עבר בכיף! ביום החתונה הכל עבר חלק ובכיף! כולללם החמיאו על האיפור והשיער, התסרוקת החזיקה כללל הערב וגם האיפור! אחד הדברים החשובים לדעתי זה להיות במהלך היום הזה עם מישהו/י שנעים לך בחברתו שמבין אותך וזורם איתך וזה מה שהיה עם תמר!! הייתה ממש מעולה מכל הבחינות!! גם המחיר סביר באופן יחסי לשוק.. למחרת התעניינה איך היה ואם הכל היה במקום ולא זז ;) קיצר מומלצת ביותר!!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
danna-תמונה
danna
מקסימה!!!
4.8
24/07/2013

התחתנתי ב- 18 ליולי, ותמר המקסימה הגיעה עם אלי, בחור מקסים לא פחות שעובד איתה כדי לסרק אותי, את אחותי ואת אמא שלי לחתונה. עם כל החששות שהיו לי (שיער דליל ויבש ודי מעפן באופן... ), יצאתי עם תסרוקת מהממת ותוספות שיער שנראו טבעיות לחלוטין! גם אחרי החופה כשכולם באו לחבק והרגשתי כאילו עבר עליי איזה מכבש, הייתי בטוחה שהכל התפרק (ממש מעכו ומשכו לי את השיער) אבל התסרוקת לא זזה מילימטר. כל הערב רקדתי ולא ישבתי לרגע, והתסרוקת פשוט עמדה בכל, וכל זה בלי להראות נוקשה ולא טבעית. תמר ואלי מקסימים, בדיוק מסוג האנשים שתרצי להקיף את עצמך בהם ביום כזה, ממליצה בחום!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים