סשה דייב מאפרת - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

סשה דייב מאפרת

050-7518097
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה

  • שירותים
  • איפור ניסיון, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

סשה דייב מאפרת

קצת על העסק

איך מגיעים לסשה דייב מאפרת

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

סשה דייב מאפרת - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

2 חוות דעת על סשה דייב מאפרת

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
גלית וארז -תמונה
גלית וארז
אין על סשה-מספר 1!!!!
5
21/07/2013

לסשה הגעתי בהמלצה חמה של מעצב השיער חן מוגרבי. כבר בטלפון הראשון הנינוחות וההקשבה של סשה עשה לי הרגשה מדהימה!! סשה אישה מדהימה, מלאת אור, אנרגיות טובות, נינוחה ובעיקר מוכשרת שאין... לתאר!!! הפעם הראשונה שהתרגשתי ובאמת דמעות ירדו לי מהעניים זה בסיום האיפור הרגשתי מהממת!!! סשה עשתה לי את היום המיוחד שלי ליום כל כך יפייפה!! כל כך הרבה מחמאות קיבלתי על האיפור, לא זז כל היום!! היה טבעי, עדין, כל כך אני!! סשה אם תקראי את ההודעה אני רוצה להודות לך באופן אישי על הידיים המדהימות שלך, כישרון שאין מילים לתאר!! ולהגיד לך שאת אדם מדהים מדהים!!! כל כך נינוחה כל כך קשובה פשוט זכיתי!! תודה על הכל!! נדירה!!! לכל מי שמתלבטת על מאפרת סשה דייב היא הכתובת בלי ספקות בכלל!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מירי-תמונה
מירי
סשה התותחית!!!
5
18/04/2013

אל סשה דייב המדהימה הגעתי דרך הסטודיו של עדה לזורגן בהתחלה הגעתי לשם עם חששות כיוון שהעור שלי כהה ולא כולן יודעות לאפר עור כהה זה לא סוד, אז ניסיתי מאפרת אחת ולא הייתי מרוצה כ"כ... אז ניסיתי אצל סשה דייב והיא פשוט ידעה מה היא עושה מההתחלה וגרמה לי להרגיש בטוחה ורגועה שאצא יפה גם בתמונות וגם בחתונה עצמה ובאמת כשהגיע הרגע לא חששתי לשנייה והתוצאה הייתה מדהימה, קיבלתי המון מחמאות והתמונות יצאו מעלפות בזכות ההשקעה שלה באיפור והפרפקציוניזם שלה שכל קו יהיה במקום וכל האיפור יהיה עדין אך עדיין יפהפה ומדוייק. פשוט מקצועית ברמות ונעימה ומשרה אווירה נינוחה היה לי פשוט כייף!! סשה את מהממת!!! המון תודות!!! מירי.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים