שירלי ויינר - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
053-7101512
מספר מקשר
זאפ מתחתנים עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, איפור לאירוע

  • שירותים
  • מגיע/ה עד אליך

  • מחיר לאיפור
  • 1000 עד 3000 ₪

קצת על העסק

מצאתם טעות? ספרו לנו!

שירלי ויינר - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
4

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על שירלי ויינר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אפרת-תמונה
אפרת
מאפרת אלופה, מומלצת בטירוף - שירלי ויינר
4.8
24/08/2015

אין ספק, היום שבו את מתחתנת הוא יום מלחיץ...ותאמיני לי, מנסיון, את רוצה שיהיו לצידך בעלי המקצוע הכי טובים שיש! כאלו שאת יודעת שאת יכולה לסמוך עליהם בעיניים עצומות...ולא רק זה,... לו שידעו גם להגיד את המילים הנכונות בזמן הנכון, להצחיק, להרגיע ולהיות איתך באותו הראש. אני חייבת להודות ששירלי היא בדיוק אחת כזו! מקצועית בטירוף, סובלנית .בשתי מילים - אמנית אמיתית! האיפור שלי היה מושלםםםםם, נראיתי מעולה, והכי חשוב - הרגשתי כמו נסיכה אמיתית. תודה תודה ושוב תודהההה! :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עינב-תמונה
עינב
שירלי וויינר!
5
08/12/2013

מאפרת בחסד בעלת אישיות כובשת אשר בורכה בידי קסם בעזרתן הפכה אותי לכלה הכי יפה שיש, והמחמאות לא פסקו כל החתונה וגם לאחריה. שירלי כל כך מוכשרת, מקצועית ומדויקת, אכפתית ונעימה ומעבר... לכל אלה גם תאפר אותך בסטייל הנכון ותוציא אותך פשוט מושלמת!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ליאת-תמונה
ליאת
שירלי ויינר
4.2
05/08/2013

הדבר הראשון שידעתי שעליו לא אתפשר הוא האיפור!!! התחתנו באוגוסט והיה לי חשוב שהאיפור, מלבד שיהיה מקצועי ויפה, יחזיק מעמד. בלי הרבה התלבטויות, לאחר בדיקה קצרה שעשיתי, שמה של שירלי... הולך לפניה. היא מקצועית, מדויקת, מדהימה ומקסימה (מה שלא מאפיין הרבה אנשי מקצוע בתחום זה). קיבלתי המון מחמאות והכי חשוב- הרגשתי שהצליחה "להוציא ממני" את המקסימום. ממליצה בחום. שווה כל שקל :)

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שיר-תמונה
שיר
שירלי ויינר המדהימה!
5
08/03/2013

אין מילים לתאר את המקצועיות, היחס והתוצאה המדהימות! האיפור היה מושלם, זוהר, יפהפה, הרגיש טבעי ולא כבד, נשמר נהדר עד סוף הערב. בן זוגי היה נפעם כשראה אותי. פשוט קסם :-) ושירלי היא... קוסמת! ובחורה מדהימה! כייפית, חמודה, אמיתית, אכפתית, מפרגנת. אמנם אחת המאפרות הטובות בארץ וכל מי שבתעשיית האופנה מכיר (ולכן לא באמת זקוקה להמלצות שלי), אבל בגלל שהייתי כל כך מרוצה הייתי פשוט חייבת לרשום המלצה.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
עמית -תמונה
עמית
תודה רבה!
5
20/06/2011

למרות ששירלי לא תזדקק להמלצותיי כי היא באמת נדירה אני עדיין ארשום לזכותה. שירלי מאפרת מדהימה וכל איש מקצוע שעבדתי עימו לקראת החתונה (הספר, הצלם, מעצבי השמלה) אמרו לי כי שירלי היא... מס' 1! אכן, ביום חתונתי שירלי איפרה אותי ואת המלוות שלי (אמהות ואחיות) והיא עשתה עבודה מדהימה וכולנו יצאנו מרוצות. מעבר למקצועיות שלה, היא בחורה מקסימה והיה פשוט כיף להעביר איתה את השעות של לפני החתונה.. ממליצה בחום!

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים