עידן שחר - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 
052-5113276
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה, עיצוב שיער

  • שירותים
  • תוספות שיער, ליווי בזמן האירוע, מגיע/ה עד אליך

קצת על העסק

איך מגיעים לעידן שחר

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

עידן שחר - חוות דעת

דירוג גולשים

5

כתבו חוות דעת

5 חוות דעת על עידן שחר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
יעל -תמונה
יעל
מ-ו-ש-ל-ם!!!!!
5
14/06/2012

התחתנתי ב 11/6/12 ב"ארקה" נמל תל אביב.. אני לא יודעת אפילו מאיפה להתחיל ולספר על רמת השלמות שהבחור הזה מגיע! לא עשינו איפור ניסיון לפני, כי לעידן הספיק רק להסתכל עלי, להרים קצת... ת השיער, עוד זוית וזהו! הוא יודע מה לעשות! אני לא מהכלות הנלחצות וסמכתי עליו במליון אחוז. עידן הגיע עם המלווה שלו וכל שלב של האיפור והשיער רק עלה עלה ביופי והתוצאה הסופית הייתה מדהימה הורסת מושלמת ויפיפיה!!!! האיפור והשיער לא זזו מהרגע שיצאתי לצילומים, וכל הערב לא הפסקתי לקבל מחמאות!! אפילו המלצריות נגשו אליי.. השמלה הייתה מ פישאנדג של חגית ויטמן אבל זאת חוות דעת אחרת כי גם שם אני חייבת חייבת לשפוך מחמאות על השלמות!!!!! תודה לעידן ולשרון המלווה המקסים ביותר!!

הוספת תגובה
שני ואלון-תמונה
שני ואלון
עידן שחר הוא מאפר ומעצב השיער המושלם עבור כל מי שרוצה להיות מדהימה באותו הערב!
5
04/10/2011

הגעתי לעידן שחר לפגישת יעוץ ובה קיבלתי אוירת רוגע ותחושת בטחון מעבר לכל מי שהייתי אצלו קודם . לעידן יש את הכשרון המושלם להוציא כל אחת ואחת הכי יפה שאפשר . עדינות, יופי, זוהר,... מה וקלאסיות. עידן העביר לי ביום הארוע תחושת רוגע ושלמות אשר בלתי ניתנת להסבר ,פינוק יומי שרק בגללו אני רוצה לחזור על היום הזה (עם אותו הבעל כמובן :) אני ממליצה בחום ואהבה גדולה על עידן שחר , המחמאות שקיבלתי והתמונות שיצאו מדהימות הן רק בזכותך עידן שחר !!! תודה תודה על הכל!!!!

הוספת תגובה
ליהי וכפיר-תמונה
ליהי וכפיר
תודה גדולה!!
5
16/06/2011

עידן יקירנו!! נרגענו מהחתונה.., קיבלנו אתמול את התמונות.. כמו שהרגשנו .. כך יצא.. היה יפה, קסום וכיף!! הרבה בזכותך !! תודה גדולה על היחס, על המקצועיות, על הכישרון, על שהרגעת... יה צריך... על מי שהיית ומה שעשית. ולכל מי שמתלבטת - אין מה להתלבט ואין מה לדאוג !! עידן מביא איתו כישרון, מקצועיות, חום, הרבה נחת וכיף ליום גדול. שוב תודה ליהי, שני, אורלי וכל בנות המשפחה (6.6.11)

הוספת תגובה
ליאת ודרור-תמונה
ליאת ודרור
עידן שחר - תודה
5
17/10/2010

אז התחתנתי לפני חודשיים.. קיבלנו את האלבום.. התמונות.. הסרט.. הסתכלתי ואמרתי לעצמי: "וואו ככה חלמתי להיראות!!" איזה מזל שהלכתי לעידן שחר שהגשים לי את החלום!!! עם יחס מדהים, חוש... הומור, כישרון מדהים ואיכות מתקבלת תחושה של נסיכה, ומראה של נסיכה. בנות, בלי להסס, להתקשר ולסגור!!!! מבטיחה לכן שלא תתחרטו! ליאת 30.08.2010 (התארגנות בצימר קיסריה)

הוספת תגובה
pazmaayan-תמונה
pazmaayan
מדהים מדהים מדהים
5
02/09/2010

בהתחלה קצת נלחצתי שאין איפור ניסיון אבל לבסוף החלטתי לזרום עם תחושות הבטן שלי ועם הניסיון העשיר של עידן והתוצאות היו מושלמות. עידן הגיע מספיק זמן לפני כדי שלא ניהיה בלחץ, השרה... ירה טובה והכי חשוב הוציא אותי יפהפיה אמיתית. כולם אמרו שאני הכל הכי יפה שראו (למרות שבטח אומרים את זה לכולן...) האיפור והשיער היו עמידים לאורך כל הערב והתאימו למראה שלי ולשמלה שבחרתי. מושלם.

הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים