קרן קורתי - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- עמוד 2 - מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

חוות דעת על קרן קורתי - עמוד 2

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

17 חוות דעת על קרן קורתי

Rotem-תמונה
Rotem
קרן האחת והיחידה!!
5
27/07/2014

קרן קורתי היא מאפרת בחסד! בחיים לא ראיתי מישהי כזו מוכשרת ומקצועית. זה התחיל באיפור ניסיון שעשיתי אצל קרן, היא הייתה מאוד סבלנית וניסתה הרבה מאוד ניסיונות עד שהייתי ממש... ני לא אוהבת הפתעות ולכן רציתי לדעת בדיוק איך יאפרו אותי ביום החתונה). רמת הגימור באיפור הניסיון הייתה ממש ברמה גבוהה ואף יכולתי באותו הערב ללכת לאירוע בעצמי :) לאחר מכן ביום החתונה עצמו קרן עשתה עבודה יוצאת מן הכלל, אני מתאפרת הרבה ורציתי שמי שתאפר אותי תעשה משהו מיוחד שאני לא יכולה לעשות בעצמי בבית, ואין ספק שקרן קלעה! נראיתי ממש כמו נסיכה ביום החתונה. בנוסף, קרן איפרה את אמא שלי ואת שתי אחיות שלי. הן נראו שלושתן מדהים!! כאילו הן יכלו להתחתן ביחד איתי באותו היום. לקרן יש עין יוצאת מן הכלל שיודעת להתאים צבעים לפי גוונים שונים ומבנים שונים של הפנים. בנוסף, באותו היום קרן הייתה מצחיקה ויצרה אווירה ממש כייפית ושמחה בחדר ההתארגנות. אין ספק משהו שכל כלה מאחלת לעצמה ביום חתונתה. אני לרוב לא רושמת המלצות, אבל בגלל קרן לא יכולתי להישאר אדישה ואני חייבת לשתף אתכן בכישרון של הבחורה המדהימה הזאת. הייתי לוקחת אותה לכל אירוע עתידי שהוא!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
מיכל זייצ'יק-תמונה
מיכל זייצ'יק
איפור מקצועי ומושלם, בליווי אישי ויחס אוהב וקשוב
5
17/05/2014

קרן איפרה אותי, את אחותי אמא שלי ואת אמא של בעלי. כולנו יצאנו מרוצות ויפות. מהפגישה הראשונה (אחרי שהייתי ב4 איפורי ניסיון!) הרגשתי שקרן מקשיבה ומבינה איך אני רוצה להיראות. היא... יעה בדיוק בזמן, וכל החוויה היתה כל כך כיפית ומרגיעה. האיפור יצא מושלם, קיבלתי כל כך הרבה מחמאות (וכמובן ששרד את כל האירוע). קרן אפילו קנתה לי אודם במיוחד כדי שיצא בדיוק כמו שתיארתי. ממליצה בלב שלם.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
diklaElchanati-תמונה
diklaElchanati
איפור מושלם!
5
25/12/2013

אני לא בחורה שמתאפרת הרבה וזאת הפעם הראשונה שבאמת הרגשתי כמו נסיכה אמיתית ויפה. קרן נתנה לי הרגיש מלכה ליום אחד פינקה אותי והקשיבה לכל הרצונות שלי, עבודה מקצועית יחס אישי... מליצה בחום לכולן, עבודה מקצועית, מחיר הוגן ויחס מדהים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שירי -תמונה
שירי
מומלצת בחום עם יםםםם אהבה. מאפרת מס' 1!!!
5
03/12/2013

אין דברים כמוה! את קרן פגשתי אחרי שבדקתי מספר מאפרות ואז כשהגעתי אליה מייד ידעתי שהיא תאפר אותי. היא אישה מדהימה מבפנים ומבחוץ, מקצועית בטירוף והתוצאה- מושלמת! קרן איפרה אותי... וק איך שרציתי ובדרך שמאוד החמיאה לי. קיבלתי מלאאאא מחמאות נלהבות והכי חשוב שאני הרגשתי הכי מהממת בעולם בזכותה! ההתארגנות איתה היתה חוויה בפני עצמה, היה כ"כ כיף, אוירה של צחוקים, נינוחות, רוגע ומלא התרגשות. חשוב מאוד שתהיה כימיה בין נותני השירות לבין הכלה כי ביום החתונה כימיה טובה עם הסובבים את הכלה הופכים את היום למושלם מהרגע הראשון. עוד חשוב מאוד לציין, שקרן עובדת מעולה ומהר! היא כ"כ מקצועית ומנוסה שהיא פשוט עובדת מאוד מהר. היה חשוב לי שלא תהיה לי מאפרת שתעבוד לאט, שתמרח את הזמן ושתתיש אותי ביום החתונה. יצא לי להתאפר אצל אחרות שלקח להם המון זמן לאפר והתוצאה לא הגיע לקרסוליים של קרן. היא גם איפרה את אחותי מהמם ואחותי היתה גם מאוד מרוצה!!! אז כל כלה שרוצה להיראות מושלםםםם והכי Glam בחתונה שלה ורוצה לזכות בחוויה ענקית עם אישה נדירה ומדליקה - ללא כל ספק תבחרו בקרן קורתי המהממת ותבינו על מה אני מדברת. ממליצה בחום ועם מלא אהבה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
reutituti-תמונה
reutituti
מומלצת מומלצת מומלצת !
5
14/11/2013

חיכיתי לרגע הזה שבו אכתוב את חוות הדעת שלי על קרן קורתי ועל האיפור שלה. בתור כלה שחקרה לעומק כל אתר חתונות אפשרי, התלבטתי ארוכות לגבי כל הספקים ולגבי מאפרות בפרט, כי זה לא היה... שוט. ההיצע הוא גדול וקשה לדעת מי מאפרת טובה ומי סתם שם מפוצץ ויקרנית (לא תמיד בצדק), ואם היא מאפרת טובה - האם יהיה לי נעים איתה ביום ההתארגנות, שלא תיקח עוד כלה, שלא תאחר, שתעזור איפה שצריך (עם השמלה למשל) אבל שלא תתערב איפה שלא צריך, שתתאים את האיפור המושלם גם לאמא שלי וגם לחברות שלי... ולפני הכל כמובן שלא אראה מחופשת והאיפור יחזיק מעמד וישרוד את כל החתונה. זמן החפירות באינטרנט השתלם ואני שמחה שהקשבתי לאינטואיציות שלי כשבחרתי את קרן קורתי. החוויה היתה מ ו ש ל מ ת. אני שמחה להמליץ לכן עליה מכל הלב. קרן מקשיבה, יודעת להתאים את האיפור לבחורה שיושבת מולה (איפרה אותי ו-3 מלוות שאיתי וכולן התלהבו בטירוף), אכפתית, דייקנית בלוחות זמנים, נעימה לסביבה ובעיקר מקצוענית אמיתית. מומלצת מומלצת מומלצת !!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
לימור וארז-תמונה
לימור וארז
קרן המקסימה!!
5
04/06/2013

היא פשוט אלופה!!כבר באיפור ניסיון, אני וחברתי (שגם סגרה אצל קרן), התלהבנו ממנה! קרן עשתה לנו איפור ניסיון מלא, כדי שבאמת נוכל לראות איך נראה ביום החתונה, וזה פלוס ענקי!! קרן משרה... כזה רוגע וביטחון שעזר לנו להבין שהכל יהיה בסדר ביום החתונה!! כשחברה שלי התחתנה קרן איפרה גם אותי בתור המלווה והאיפור פשוט יצא מושלם!! ביום החתונה שלי, קרן הייתה מדהימה!! בנוסף אליי היא איפרה עוד 3 מלוות והיא עמדה בזמנים בצורה מושלמת!!כולן היו מרוצות מאוד ונראו כמו נסיכות אמיתיות!! תודה רבה לך קרן על הכל ובטוחה שניפגש שוב בשמחות!! לימור עזרא 21/5/13

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Alina-תמונה
Alina
איפור
5
24/05/2013

קרן מדהימה, מקצועית ובעלת קסם אישי. זמינה, גמישה,סבלנית ומקדישה תשומת לב טוטלית. לאורך כל היום השרתה בטחון ורוגע ואווירה של זוהר ושיק. השתמשה במוצרים איכותיים כפי שנקבע מראש... ור הניסיון. לציין שלאור שלא הרגשתי בנוח לאחר האיפור ניסיון הראשון נקבעה פגישה נוספת וללא תשלום נוסף. ממליצה בחום ובאהבה גדולה!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
שירן ואלעד-תמונה
שירן ואלעד
חובה לכל כלה! פשוט מעולה!
5
25/09/2012

יש לי כל כך הרבה דברים טובים לומר עליה, אני פשוט לא יודעת מאיפה להתחיל. קודם כל כבר באיפור ניסיון, ברגע הראשון שהיא נגעה לי בפנים, ידעתי שזה זה. היא כל כך נעימה שבא לי שהיא תאפר... אותי כל יום. אז באותו רגע סגרתי איתה. ביום החתונה היא הגיעה אליי עד נהריה עם מעצב השיער יהונתן יעיש (תמורת סכום סמלי בהחלט, בדקתי מול הרבה ספקים מהמרכז והרבה מהם הגזימו בבקשותיהם). ביחד הם יצרו אווירה נעימה, כייפית ומקצועית שכל כך חשובה ביום החתונה. האיפור עצמו היה יפייפה, אוורירי, טבעי אך עם נוכחות, והחזיק מעמד עד 3 לפנות בוקר. קרן איפרה גם את אחותי ואימי וכולנו התאהבנו בה. באמת שאין מה להתלבט, למי שרוצה להעביר את יום החתונה בכיף ולהיות בטוחה שהיא תהיה מהממת זו הכתובת.

הוספת תגובה
שרון -תמונה
שרון
תודה רבה לקרן הסופר - מקצועית
5
24/06/2012

קודם כל - התוצאות מדברות - יצא מדהים ! אמיתי ויפה . כמו נסיכה אמיתית , אבל עם מראה עדכני להיום :) הגעתי לקרן אחרי שראיתי תמונות באתר של כלות אחרות שאיפרה. אמרי לעצמי שהתמונות... אות הכי טוב מכל הדוגמאות שראיתי. והיו הרבה תמונות - אז קשה לזייף ! הגעתי לקרן, ואחרי פגישה אחת הבנתי שאני בידיים טובות , מסורות ומקצועיות. קרן לא תיתן לדברים להיות חצי עשויים. היא מההתחלה ידעה להנחות וליצור את התמונה הרצויה יחד. קיבלתי ממנה עצות טובות מאוד גם להמשך . ביום החתונה - קרן באה אלינו הביתה - והיה פשוט כיף :) קרן נעימה, משתפת פעולה, דייקנית והכי חשוב - איפרה אותי ואת אמי ואחותי (והאחיינית שלי, בלי לבקש שום תמורה) בצורה יפהפייה !! תודה קרן , היה כיף וחבל שנגמר :) :) שרון

הוספת תגובה
ג'ני ואורי-תמונה
ג'ני ואורי
מקצועית-מקצועית-מקצועית
5
24/02/2012

קרן הייתה אחד מנותני השירות שהכי נהנתי מהם. היא סופר מקצועית וכולם החמיאו לי על האיפור. ביקשתי שהאיפור לא יהיה כבד, למרות שכולם אומרים שככה התמונות יוצאות יותר טובות. בסוף זה... אה מעולה גם באירוע וגם בתמונות. קרן הייתה מצחיקה, דייקנית ונעימה מאוד. היא איפרה גם את המלוות שלי והן היו מרוצות גם כן. מומלץ בחום!

הוספת תגובה