שלי אגמי- איפור כלות - איפור כלות: חוות דעת ומידע נוסף- מתחתנים infostar-greystar-redheartphone-outlinemap-viewvenue-flagwe_have_an_offercontactprofile-useremail_iconphone-fullsentfavorite-datecommentscheck-availability-iconvenue-sitevenue-facebookright-arrowplayavailabilitypinterestvenue-instagramwhatsapp WantWhereWhereComp_ServiceMakeup_PriceHair_PriceHairnMakeup_Pricemy-wedding-iconmenumain-menu-usersearchmenu_xaccessibilityנגישותcategoriesgaleriessitestoolsgeneralgoogle-playapp-storefacebookpinteresttwittersocial_instagramSite-By-NGsoft
פתח תפריט נגישות
 

שלי אגמי- איפור כלות

052-2236829
+1

בעל העסק? בוא ליצור פרסום אטרקטיבי וייחודי לעסק שלך

קרא עוד על פרסום באתר

  • אני רוצה...
  • איפור כלה

שלי אגמי- איפור כלות

קצת על העסק

איך מגיעים לשלי אגמי- איפור כלות

;
מצאתם טעות? ספרו לנו!

שלי אגמי- איפור כלות - חוות דעת

דירוג גולשים

5
איכות
5
שירות
5
זמינות
5
מחיר
5

כתבו חוות דעת

7 חוות דעת על שלי אגמי- איפור כלות

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
איילת-תמונה
איילת
איפור מקצועי לכהות עור
5
21/06/2013

היה לי חשוב למצוא מאפרת שתדע לאפר בצורה מקצועית כהת עור. כשהגעתי לאתר של שלי התרשמתי מאוד מהעבודה שלה ומהניסיון שיש לה באיפור כלות כהות עור. זה היה אחד השיקולים החשובים... בר באיפור הניסיון, שלי ידעה להתאים עבורי את האיפור המושלם. הרגשתי שהיא יודעת מה טוב בשבילי והיה לי ברור ששלי תאפר אותי בחתונה. אני שמחה על הבחירה, התוצאה הייתה מאוד מחמיאה וטובה. גם אהבתי את היחס הנעים לאורך כל התהליך.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
shim1907-תמונה
shim1907
היא גרמה לאירוע שלי להיות יותר מושלם !
5
17/06/2013

אני מאפרת חובבנית, ובתור אחת שכזו מעולם לא נתתי לאף אחת לאפר אותי. שהמליצו לי על שלי, כבר ידעתי באותה שניה, שהיא קלטה אותי, את הסגנון שלי, וקלעה בול לאיפור שרציתי. יום החתונה הוא... גם ככה יום מלחיץ, אבל היא באה עם כל הרוגע שלה, המקצוענות חסרת הפשרות שלה, והדיוק המדהים שלה. יצאתי בדיוק כמו שרציתי, האיפור היה מושקע והחזיק עד לסוף הערב כאילו רק הרגע איפרו אותי. שאני רואה את תמונות החתונה אני מתענגת עליהן כל פעם מחדש, תודות לשלי המוכשרת. ממליצה בחום, כי על כישרון, דיוק ומקצוענות לא מתפשרים !

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
Heli-תמונה
Heli
מאפרת מהממת
5
15/06/2013

שלי אגמי מאפרת בחסד עליון מעבר למקצועיות שלה היא משרה אווירה רגועה. קיבלתי מלא מחמאות אחרי החתונה ואין אדם שאני לא ממליצה לו עליה...מגיעים לסטודיו נוח נעים ומתאים לצלמים... . אין לי ספק שאחזור לשלי עוד פעמים רבות ממליצה בחום - חוויה שלא תתחרטו עליה!!!

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
ענבל ושיקו -תמונה
ענבל ושיקו
אל תחשבי פעמיים, חבל על כל הזמן שתבזבזי
5
12/06/2013

כל מי שמכיר אותי, יודע שאני התאפרתי אולי פעמיים בכל חיי (30 שנה!!!). הגעתי לשלי מפוחדת, בגישה שלילית, ובמחשבה שאני מאלו שאיפור פשוט לא מתאים להן ואין מה לעשות. אחרי כל ההמלצות... קיבלתי על שלי, החלטתי ללכת ולבדוק במי מדובר ולמה כולם מסביבי שולחים אותי אליה. אחרי שהייתי אצל שלי בניסיון, סגרתי באותו רגע את תאריך החתונה כי ידעתי שהגעתי לטובה ביותר. לאחר שנה אחותי התחתנה והיה לי ולאחיות שלי ברור שאנחנו הולכות לשלי שוב בלי לחשוב פעמיים.

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה
נילי-תמונה
נילי
יש דברים שלא מתפשרים עליהם ושלי היא אחת מהם
5
12/04/2013

שלי,עשית את הבלתי יאומן מבחינתי.להיות עם איפור,להרגיש טוב עם זה ויותר מזה להרגיש יפיפייה(לא רק אני חשבתי את זה).מסבירה כל חלק בתהליך בסבלנות.אין לי ספק בכלל לגבי שאר האירועים... י לגבי המאפרת. ממליצה לכל כלה,אמא,אחות של... על שלי. שתכירו תבינו למה,בהתחייבות מלאה(ואני לא מתחייבת בקלות).נילי

איכות
שירות
זמינות
מחיר
הוספת תגובה

עסקים רלוונטיים